איך תזהו ריפוד איכותי לריהוט גן?

בעת קניית ריהוט גן לחצר או מרפסת עלינו לזהות האם מדובר בריפוד איכותי ועמיד שיישאר איתנו לאורך זמן. הלכנו לבדוק עם המומחים בתחום, חברת ריהוט פור יו, וקיבלנו מספר דגשים חשובים שתוכלו להיעזר בהם בעת הרכישה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 17/07/22 14:01 יח בתמוז התשפב

איך תזהו ריפוד איכותי לריהוט גן?
צילום: shutterstock

ריהוט גן למרפסת או לחצר מגיע בדרך כלל עם ריפודים. בעת הקנייה עלינו לזהות האם מדובר בריפוד איכותי ועמיד שיישאר איתנו לאורך זמן. את אותו הזיהוי מומלץ לבצע כאשר מדובר ברכישת ריפוד לריהוט גן לחידוש הריהוט. הלכנו לבדוק עם המומחים בתחום, חברת ריהוט פור יו, העוסקת בתחום הריפודים לריהוט גן למעלה מ-15 שנים וקיבלנו מספר דגשים חשובים שתוכלו להיעזר בהם בעת הרכישה.

טיפ מספר 1 – סוג הבד

כאשר אתם מגיעים לרכוש ריפודים עבור ריהוט הגן שלכם, חשוב שתשימו לב מהו סוג הבד של הריפודים. כדאי לשאול את שם הבד ולבחון האם מדובר בבד חזק שמותאם לתנאי חוץ. אחד הבדים היותר מומלצים עבור ריהוט גן הוא בד הקורדורה. זהו בד חזק, עמיד ונעים למגע. בד זה מותאם לתנאי חוץ בשל חסינותו למים.

לבחירת הבד יש משמעות גדולה עבורנו. אף אחד לא מעוניין להכניס את ריהוט הגן שלו הביתה בערב מחשש לטל מהלילה או בזמני חורף. הרבה יותר פשוט לרכוש ריפודים מבד קורדורה שהמים לא חודרים אליו.

טיפ מספר 2 – גודל ומדידות

עוד דבר חשוב מאוד בעת רכישה של ריפודים לריהוט גן הוא גודל הריפוד ומדידות נכונות. למעשה, כאשר אתם רוצים לרכוש ריפודים עבור מזרונים או כריות של ריפודים, עליכם למדוד את הרוחב והאורך שלהם באופן מדויק ולרכוש ריפודים שגודלם גדול יותר בעשר סנטימטרים. למה זה חשוב? מהסיבה שיש לקחת בחשבון את הנפח של הריפודים.

טיפ מספר 3 – רוכסנים

עוד טיפ ממש חשוב הוא על רוכסנים לריפודים. חשוב לשים לב שאתם רוכשים ריפודים עם רוכסנים נסתרים. למה זה חשוב? קודם כל נרצה שיהיה רוכסן כדי שנוכל לכבס או להחליף את הריפוד מתי שרק נרצה, מבלי לרכוש מילויים לכריות או מזרנים חדשים. מעבר לכך, כאשר הרוכסן הוא נסתר, הוא נשמר טוב יותר וגם המראה של הריפוד נראה יפה יותר. כאשר מזרונים וכריות נמכרים ללא רוכסן, זה אומר שאם הם התלכלכו או הפכו בלויים, הרי שלא תוכלו להחליף רק אותם, אלא תצטרכו להחליף את כל הסט.

טיפ מספר 4 – עלות

העלות היא פקטור רציני עבור אנשים רבים. מכיוון שמדובר בריפודים לריהוט גן שנמצא בחוץ, הרי שהוא מועד לפורענות ועשוי להתבלות יחסית מהר. וודאי אנו נרצה לרכוש ריפודים במחירים נמוכים ומשתלמים. בריפוד פור יו תוכלו למצוא מגוון ריפודים בעלויות סופר משתלמות ובמחירי מבצע שיאפשרו לכם להחליף את הריפודים בכל פעם שמתחשק לכם ואפילו סתם כי בא לכם לגוון בסגנון העיצובי של פינות הישיבה בחצר או במרפסת.

טיפ מספר 5 – בחירת צבעים

בחירת צבעים היא דבר קריטי לעיצוב של פינות הישיבה במרפסת או בחצר. לפני רכישה, חשוב להגדיר איזו אווירה נרצה ליצור בפינות אלו. כדאי לשאול את עצמכם האם האווירה שאתם מעוניינים בה היא אווירה כפרית או מודרנית? כיום יש מגוון צבעים שיכולים להתאים למגוון רחב של עיצובים. כמו כן, מכיוון שמדובר במחירים משתלמים, תוכלו לרכוש שני סוגי ריפודים בצבעים שונים וליצור בכל פעם אווירה שונה.

לסיכום, אם בקרוב אתם הולכים להחליף את הריפודים של פינות הישיבה בחצר או המרפסת, מומלץ לעקוב אחר הטיפים שהצענו במאמר זה. כמו כן, תוכלו לבקר באתר של חברת ריפוד פור יו או באולם התצוגה במושב גאולים ולהנות ממבחר רחב מאוד של ריפודים איכותיים במחירים מעולים. חפשו את המבצעים שהם מציעים באתר שלהם, זה ישתלם לכם.

הכתבה בשיתוף עם חברת ריפוד פור יו: https://www.ripud4u.co.il/

מוזמנים להתרשם מערוץ היוטיוב שלנו

אפשר להתעדכן על מבצעים גם בעמוד הפייסבוק של חברת ריפוד פור יו