5 טיפים מזהב לבחירת ריהוט גן לחצר ולמרפסת

לפני שאתם הולכים לקבל רעיונות ולראות דוגמאות לריהוט גן, אנו ממליצים לכם לעצור רגע ולנסות לדמיין את האווירה שאתם מעוניינים לייצר במרפסת או החצר. האם אתם מעוניינים לייצר אווירה כפרית רגועה? האם אתם רוצים לייצר אווירה נקייה? האם אתם מעוניינים באווירה חדשנית מודרנית?

חדשות כיפה אדיר צדף, בעלים של חברת פסים ריהוט גן, תוכן שיווקי 15/06/22 15:49 טז בסיון התשפב

5 טיפים מזהב לבחירת ריהוט גן לחצר ולמרפסת
צילום: פסים

דירה עם מרפסת או בית עם גינה, הם חלומם של אנשים רבים ואפשר לומר שכיום מבחינת שוק בניית הדירות, כמעט לכל דירה כיום יש גם מרפסת. על מנת שהמרפסת או החצר יהיו נוחים לכם, וודאי תרצו לשלב בהם ריהוט גן. איזה ריהוט גן יתאים עבורכם? באיזה גודל? האם לרכוש פינת ישיבה גבוהה או ללכת על פינת זולה נמוכה? הלכנו להתייעץ עם חברת פסים, המייצרת ריהוט גן כחול לבן כבר למעלה מ-15 שנים וקיבלנו 5 טיפים מזהב שיעזרו לכם לעצב את המרפסת או החצר שלכם.

טיפ מספר 1 – דמיינו את האווירה שאתם רוצים ליצור במרפסת או החצר

לפני שאתם הולכים לקבל רעיונות ולראות דוגמאות לריהוט גן, אנו ממליצים לכם לעצור רגע ולנסות לדמיין את האווירה שאתם מעוניינים לייצר במרפסת או החצר. האם אתם מעוניינים לייצר אווירה כפרית רגועה? האם אתם רוצים לייצר אווירה נקייה? האם אתם מעוניינים באווירה חדשנית מודרנית?

יש כיום סוגים רבים של ריהוט גן העשוי מעץ, ראטן או אלומיניום. כל אחד מהחומרים מייצר אווירה אחרת. העץ והראטן מתאימים יותר לאווירה כפרית ואילו האלומיניום, מתאים יותר לאווירה נקייה או מודרנית. בחירת האווירה תעזור לכם לבחור את הסגנון העיצובי.

צילום: פסים

טיפ מספר 2 – עשו מיפוי צרכים

מה הצרכים שלכם מהמרפסת או החצר? האם אתם מעוניינים לשבת במרפסת עם הקפה של הבוקר או אחר הצהריים? האם אתם אוהבים לארח לארוחת צהריים והמרפסת או החצר הם המקום המושלם לאירוח כזה? האם זו הפינה שלכם לקרוא ספר? או בכלל פינת השיזוף שלכם?

מיפוי צרכים נכון, יעזור לכם לבחור את סוג ריהוט הגן שאתם מעוניינים לרכוש. עבור אירוח הכולל ארוחות של מספר משתתפים, תזדקקו לשולחן אוכל גבוה עם כסאות גן או שולחן קקל המחובר לספסלים. עבור ישיבה עם הקפה או עם ספר טוב, תזדקקו לפינת ישיבה נמוכה או פינת זולה. ואם זו פינת השיזוף שלכם, כדאי לכם לשקול להכניס מיטת שיזוף, במידה ויש מקום לכך.

טיפ מספר 3 – הגדירו תקציב

ריהוט גן ניתן לרכוש במחירים שונים. חלק מהחברות מוכרות ריהוט גן בעלויות גבוהות מאוד ויש חברות שבהן תמצאו טווח מחירים סביר. אנו ממליצים להגיע אל החנויות השונות עם תקציב ידוע מראש וכך לא תתפזרו ותגיעו למחירים גבוהים מאוד. מעבר לכך, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר פסים ולהנות מריהוט גן איכותי במחירים משתלמים.

טיפ מספר 4 – בצעו מדידות

רכישה נכונה של ריהוט גן מחייבת מדידות. ריהוט גדול מידי, עשוי לחסום את החלל וליצור צפיפות. ריהוט קטן מידי עשוי לייצר חלל ריק ולא מעניין מבחינה עיצובית. יש למדוד את אזור המרפסת או האזור בחצר שבו תמקמו את ריהוט הגן על אורכו ורוחבו. בעת הרכישה, יש להשתמש בחוק השליש, שני שליש שאומר כי ריהוט הגן צריך להיות בגודל של שני שליש מהמרפסת כולה.

בזמן המדידות מומלץ גם לדמיין היכן תניחו את הריהוט שתרכשו. אם אתם מעוניינים לרכוש פינת ישיבה הכוללת ספסל נמוך של שני מושבים ועוד שני ספסלי ישיבה יחידים, נסו לדמיין איך תמקמו אותם בחלל המרפסת.

טיפ מספר 5 – שלבו ריהוט גן עיקרי יחד עם פריט ריהוט שונה ומעוצב

כאשר אתם בוחרים ריהוט גן, נסו לייצר עיצוב מעניין בעזרת צבעים, טקסטורות או הכנסת פריט ישיבה שונה ומעניין. אם בחרתם פינת ישיבה עיקרית הכוללת פינת זולה לדוגמא, תוכלו להוסיף לפינה זו גם ערסל עשוי ראטן או נדנדת חצר. כמובן שיש להכניס את הפריטים האלו רק לאחר שביצעתם מדידות ואתם יודעים כי הם לא ייצרו צפיפות. במידה ואין לכם מקום, שדרגו את העיצוב בעזרת כריות צבעוניות.

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של חברת פסים או להגיע לאולם התצוגה במושב גאולים, להתרשם מריהוט הגן המגוון, מפריטים נוספים שיכולים לשדרג אותו וממחירים משתלמים ללא תחרות.

כותב המאמר: אדיר צדף בעלים של חברת פסים ריהוט גן: https://www.passim.co.il/

מוזמנים להתרשם מערוץ היוטיוב שלנו

אפשר להתעדכן על מבצעים גם בעמוד הפייסבוק של חברת פסים