עורך דין פלילי מומחה

עורך דין פלילי הוא מי שמתמחה בהעמדה לדין בפלילים ובהגנה על נאשמים פליליים. עושים לכם סדר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/06/22 11:49 טו בסיון התשפב

עורך דין פלילי מומחה
עורך דין פלילי, צילום: שאטרסטוק

מה תפקידו של עורך דין פלילי מומחה?

תפקידו של עו"ד פלילי מומחה כוללים:

  1. הכנת עדים למשפט.
  2. הכנת עדים לחקירתם הנגדית במשפט.
  3. הכנת תיקים לערעור לערכאות גבוהות יותר אם הם חשים שהורשעו או נידונו שלא בצדק.
  4. ביצוע מחקר בנושאי ראיות כמו צווי חיפוש והאזנות סתר שעשויים להידרש במשפטים עתידיים.

עורכי דין פליליים הם האנשים הטובים ביותר להעסיק כאשר אתה צריך מישהו עם ידע במשפטים. יש להם הבנה עמוקה של הליכים משפטיים והם מסוגלים להגן עליך במידת הצורך.

היתרון העיקרי הוא שבהעסקת עורך דין, אתם לא נכנסים לבית המשפט בתור חובבנים עורך דין פלילי טוב יכול לאפשר לכם להישפט בטווח הסביר ביותר של העבירה שלכם.  

אם הואשמתם בפשע, אתה זקוק לסיוע של עורך דין פלילי שייצג אתכם. במילים אחרות, שכירת עורך דין פלילי היא לא רק שכירת עורך דין שיכול לעזור לך להגן על עצמכם אלא יותר מכך..  

למה כדאי לשכור את השירות של עורך דין פלילי במקום ייצוג עצמי?

ייצוג עצמי נחשב כזכות על פי החוק, אך הוא מורכב יותר ממה שאנשים עשויים לחשוב. מאמר זה מספק סקירה של כמה יתרונות מרכזיים מדוע כדאי לשכור עורך דין פלילי במקום ייצוג עצמי.

היתרונות העיקריים הם בכך שאתם מקבלים גישה לייעוץ משפטי ומומחיות מתחילתו ועד סיום התיק ואין לכם צורך לדאוג להכנה למשפט או לשמש עד מטעמכם במהלך המשפט.עורכי דין פליליים מספקים פרספקטיבה נוספת בכל הנוגע להליכים משפטיים. יש להם ניסיון וידע במערכת בתי המשפט. הדבר יכול לסייע לנאשם בצורה יעילה יותר מאשר הסתמכות על ייצוג עצמי.

ייצוג עצמי נתפס לרוב כאופציה תקפה המספקת לאנשים הזדמנות לדבר בעד עצמם כאשר אין להם אפשרות להרשות לעצמם עורך דין. עם זאת, שימוש בייצוג עצמי כרוך בסיכונים מסוימים שעלולים לגרום לתוצאות שליליות כגון הרשעה או קנסות גבוהים.

עורך הדין יכול לספק הגנה מקיפה יותר ולנהל משא ומתן על הסכמים עם תובעים, שופטים ונציגים משפטיים אחרים.

מדוע מוגשות תביעות לשון הרע?

תביעות לשון הרע מוגשות כדי להגן על המוניטין של אדם או חברה. בחלק זה נבדוק כיצד זה עובד, מהם הנזקים וכיצד מקרים כאלה מסתיימים בדרך כלל. בתביעת לשון הרע, על התובע (האדם שמכפיש את המוניטין שלו) להוכיח כי נגרם נזק ממשי וכן איזשהו שקר מהותי. בעת הוכחת נזקים, יכול התובע לבקש כסף או פיצויים אחרים. כאשר מוכיחים שקר, הם צריכים להוכיח איזו אמירה נאמרה נגדם וכיצד היא גרמה לנזק.

אנשים מתייחסים ברצינות רבה למקרי לשון הרע. אם המוניטין של אדם נפגע מהצהרה כוזבת, הוא עשוי להיות זכאי לפיצוי בגין הפגיעה במוניטין. סוגים מסוימים של אמירות נחשבות ללשון הרע ורוב האנשים שנתבעים בגין לשון הרע חייבים להוכיח את אמיתות דבריהם בבית המשפט.