שומרים את השבת בזכות נעם אחד

שתיית מים חשובה מאוד לתפקוד שלנו ולשמירה על אורח חיים בריא. היום נכיר מוצר שגם יעזור לכם לשתות מים נקיים, וגם ישמור על השבת והכל לפי אישור הלכתי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/06/22 16:13 יד בסיון התשפב

שומרים את השבת בזכות נעם אחד
מים קרים גם בשבת, צילום: שאטרסטוק

איך זה עובד?

נעם 1 הוא בעצם בר מים, שמאפשר לכם לשמור את השבת. הוא עובד ע"י ברז שמותקן בתוך המיכל, והוא אוטם אותו ומונע ממים להיכנס אליו בימי שבת. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי שפעולה זו תתקיים הוא להפעיל את המכשיר על מצב שבת, וזה הכל. בימי שבת לא תהיה רתיחת מים, והמים שבפנים ישמרו חמים מאוד. הכמות מספיקה למשפחה ממוצעת, והיא מכילה 5.2 ליטרים. המון משפחות שכבר משתמשות בבר המים מספרות שכמות המים מספיקה ואפילו נשארת לאחר שהשבת יוצאת. נעם 1 מאושר לשיווק על ידי מכון התקנים לפי תקן 900, והוא מגיע עם אישור כשרות ואישור הלכתי לשימוש ביום שבת.
ומה לגבי המים הקרים? הם יעמדו קרים לרשותכם במשך כל היום. המים הקרים עובדים על מנגנון אוטומטי המפעיל את עצמו באופן קבוע כל עשר דקות, דבר שנותן לכם מים קרים ללא הגבלה – גם ביום שבת. 

אנחנו רוצים שתשכחו מכל הקושי שהכרתם לגבי שמירת מים חמים לשבת – החל ממיחמים, תרמוסים וכל ההמצאות שיכולות להישאר בעבר – לא עוד להתעורר בשבת ולגלות שהמים לא נשמרו חמים, לא עוד כוויות מיותרות ממיחם. בזכות נעם 1 תוכלו להתעורר בבוקר, להנות מכוס תה או קפה רותחים ולהמשיך את השבת שלכם במנוחה טובה. 

איך הוא נראה?

בר המים נעם 1 נראה כמו מיני בר פשוט שיש להרבה מאיתנו כבר בבתים, הוא מגיע בגובה נוח לכל מטבח ממוצע, כשגובהו 45 סנטימטרים, רוחבו הוא 31 סנטימטרים ועומק המכשיר הוא 34 סנטימטרים. מה שכיף במכשיר הוא הצבעים שלו: הם אופנתיים ומודרניים ויכולים להתאים לכל נראות של מטבח, וכמובן להוסיף לו שדרוג. הצבעים שקיימים הם שחור, לבן, כסוף, ואדום אופנתי. המחיר של נעם 1 הוא נוח ובעיקר משתלם – זכרו שאתם לא צריכים לקנות בקבוקי פלסטיק, שאגב יעזרו לכם להתפתח ולשמור על הסביבה. הוא מעט יותר יקר ממיחם, אבל הוא בהחלט מציע לכם ולמשפחתכם את הנוחיות והשימוש הטוב ביותר במכשיר. בנוסף, המכשיר נחשב לחסכוני מאוד בחשמל, כי צריכת החשמל הממוצעת שלו ברתיחה אחת היא 200 וואט, בעוד שרתיחה במכשירים אחרים יכולה להגיע ל1,100 וואט – זה הבדל משמעותי שחוסך לכם כסף.
 

בר מים לשבת היא אחת ההמצאות הטובות ביותר, במיוחד בישראל שנחשבת למדינה שהמון מתושביה שומרים שבת. יש המון מכשירי מיני בר שונים בישראל, אבל רק נעם 1 הוא המיני בר ששומר על השבת.

השימוש במכשיר מתאים לכל הגילאים, החל מהילדים הקטנים ביותר, שאגב בשבילם מותקן ברז ביטחון כדי למנוע גישה ישירה למים הרותחים, ועד למבוגרים. יש עליו שלושה כפתורים בלבד, כפתור אחד של מזיגה של מים קרים, כפתור אחד של מזיגה של מים פושרים וכפתור אחד של מים רותחים. בכל כפתורי ההגדרות לא תצטרכו להשתמש, כי הטכנאים מטעם החברה יגיעו ויתקינו לכם את כל מה שצריך כדי להקל עליכם כמה שיותר. אבל אם תרצו בכל זאת להחליף בעצמכם את הפילטר או לשחק בהגדרות – נעם 1 יגיע אליכם עם ספר הדרכה שיקיף את כל השימושים במכשיר. 

כדאי לכם לשתות מים

במיוחד בישראל, שנחשבת לאחת המדינות הלוהטות, ונורא קל להתייבש פה ולקבל מכת חום – צריך וכדאי לשתות הרבה מים.
לשתיית מים יש המון תפקידים בגוף שלנו, החל מהעברת חמצן ותזונה לחלקים בגוף וסילוק פסולת ורעלים שמזיקים לגוף שלנו. ההמלצה היא לשתות עד 10 כוסות ביום, כדי להקפיד על אורח חיים בריא. אנחנו יודעים שיש אנשים שלא מחבבים את עניין השתייה, אבל אתם לא מבינים כמה זה חשוב. אז כדי להגדיל את כמות השתייה אנחנו ממליצים לשתות בשלוקים קטנים, אולי אפילו דרך קשית רב פעמית, או להוסיף פרי שאתם אוהבים שייתן למים טעם מרענן. הפירות שהכי הולכים עם מים הם לימון, תותים, נענע, מנגו, אשכוליות, אננס, פירות יער ועוד. כמובן שנעם 1 היא גם סיבה מספיק טובה לשתייה רבה של מים.