חושבים על מתנה מקורית? תעשו את זה עם מגש פירות באר שבע

הזדמנות מיוחדת להפתיע את היקירים לליבנו עם מארזים מיוחדים ומקוריים במיוחד של מגשי פירות: הפתעה טעימה בדרך הכי מקורית שיש

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/06/22 14:48 ט בסיון התשפב

חושבים על מתנה מקורית? תעשו את זה עם מגש פירות באר שבע
צילום: shutterstock

קורה לא מעט שאנחנו מאוד מתלבטים מה להציע בתור קינוח או פינוק לחברים, משפחה ובני או בנות זוג בימים מיוחדים. שבתות, ערבים רומנטיים, יום אירוסין וכדומה מהווים הזדמנות מיוחדת להפתיע את היקירים לליבנו עם מארזים מיוחדים ומקוריים במיוחד של מגשי פירות.

למה דווקא פירות, אתם וודאי שואלים? פירות הם הפינוק המושלם של הטבע שוכלל את הכל – צבעים מרהיבים, טעמים מופלאים ושפע של ערכים תזונתיים החיוניים לבריאות נפשנו וגופנו! גלו את הטעם המקורי של הטבע דרך פינוקי פירות במארזים לחברים ובני משפחה!

הפתעה טעימה בדרך הכי מקורית שיש

פירות, כמות שהן, זה לכאורה דבר שכולנו לא ממש היינו רוצים לקבל בתור מתנה, הרי אנחנו לא בתקופה היסטורית, נכון? אז זהו – שלא ! היום הטרנד של מגשי פירות חתוכים ופרוסים בשלל צורות ומסודרים בדרכים מקוריות תופס תאוצה בכל העולם, גם בארץ! יהיה לכם קשה להאמין שמדובר במשהו שאוכלים ולא מיצג אומנותי נדיר במוזאון. עם פירות אפשר להכין כל כך הרבה דברים מיוחדים, כמו למשל סושי פירות. ממש להכין מפירות מעין סושי, המוכר והאהוב. אם אתם מזמינים מגש פירות באר שבע, זה הדבר הכי חכם שעשיתם עד כה!

אילו פירות כדאי להכניס וכמה?

העולם שלנו מספיק גדול ועצום בשביל להביא לנו את כל הפירות מכל צבע וכל סוג. גדולים וקטנים, ארוכים וקצרים, עונתיים או טרופיים ועוד ועוד. אפשר לשלב פירות עונה, כמו למשל אבטיח, מלון וענבים, לצד פירות טרופיים כמו פלחי אננס, שברי קוקוס וליצ'י בתפזורת. זוהי חגיגה שאין לה סוף – אפשר לחשוב על כל מני דרכים יצירתיות של מה להכניס בפנים, איך לסדר את זה כך שלכל פרי תהיה את ההדגשה המיוחדת שלו ואיך הם לא ימחצו אחד את השני.

הקפידו שפירות קטנים לא יימחצו על ידי פירות גדולים, ושבסך הכל הפירות לא יהיו מכווצים ודחוסים במארז. מצד שני אל תפרסו אותם במרחק גדול מדי זה מזה על מנת לא לתת הרגשה של מגש דל. עשו את זה בדיוק במידה הנכונה ותראו איך מקבלי המתנה ישמחו ברעיון המדהים והטעים שלכם!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה: 10% הנחה ברכישה באתר. למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.