בזכות ספר התורה: המורל בבסיס נח"ל ערד בשמיים

ספר תורה נוסף של "האגודה לחיילי ישראל". הפעם הוכנס לבסיס "נח"ל טוב" בערד אשר גרם להתרגשות עצומה בקרב מפקדי וחיילי הבסיס | רוצים לתרום ספר תורה? אולי זאת ההזדמנות שלכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/05/22 13:34 ב באייר התשפב

בזכות ספר התורה: המורל בבסיס נח"ל ערד בשמיים
חיילי צהל עם ספר התורה, צילום: יחצ

בשמחה והתרגשות רבה, הוכנס ספר תורה נוסף של "האגודה לחיילי ישראל" מתוך ספרי תורה רבים שהוכנסו בעבר לבסיסי צה"ל, והפעם לבסיס "נח"ל טוב" בערד אשר גרם להתרגשות עצומה בקרב מפקדי וחיילי הבסיס. ספר התורה נצרך לתפילות הרבות שיש בבסיס בימי שני, חמישי, שבתות וחגים וספר תורה זה החליף ספר תורה מאוד ישן שהיה בבסיס.

לצערנו בבסיסים רבים בצה"ל יש ספרי תורה ישנים שזקוקים להחלפה, וצריך לשדרג בספר תורה חדש ומהודר, אשר יקראו רק בו שנים על גבי שנים. האגודה לחיילי ישראל דואגת לתורמים לכל התהליך, גם קונה עבורם את ספר התורה מסופרים יראי שמיים, גם דואגת לכל התהליך הבירוקרטי מול צה"ל, גם דואגת לבסיס שזקוק לספר תורה אשר יקראו רק בספר תורה זה שנים על גבי שנים לעילוי נשמת הנפטרים ולהבדיל בין המתים לחיים להצלחת התורם או התורמת ומשפחתם ובזכות קריאה בתורה הזאת יהיו מאושרים. 

כל המשפחות מספרות לאחר הכנסת ספר התורה על ההתרגשות הרבה שזכו לה, לראות את חיילינו היקרים רוקדים ושמחים יחד עם ספר התורה שלהם גרמה לשמחה שליוותה אותם ימים רבים ועצם הידיעה שקוראים בספר התורה שלהם בלבד שנים על גבי שנים גרמה לשמחה עוד יותר ועוד שהספר תורה שלהם מחזק רוחנית וגשמית את חיילינו היקרים תרמה לתחושת סיפוק אדירה לתורמים.

הכנסת ספר התורה לבסיס

הכנסת ספר התורה לבסיס צילום: יחצ

בבתי הכנסיות בארץ ובעולם יש בכל בית כנסת עשרות ספרי תורה חדשים שלא קוראים בהם ולכן כל השקעה של התורם ירדה לטמיון, כי ספר תורה שלא קוראים לא קיים את מטרתו, כי התכלית של ספר תורה שיקראו בו. גם אם יקראו בספר התורה של התורם בבית הכנסת זה בדרך כלל שנה ראשונה ואחר כך נכנס ספר תורה של תורם אחר ושוב יקראו בספר תורה האחר במשך שנה נוספת, וספר התורה של התורם הראשון שוב מחכה בהיכל הקודש שנה שלמה בלי שיקראו בו, או שיש סבב קריאה בין כל ספרי התורה שבהיכל הקודש. כך יוצא שלפעמים מחכים כמה חודשים שיקראו בספר תורה שהתורם תרם אם בכלל.

צילום: האגודה לחיילי ישראל

בבסיסי צה"ל קוראים רק בספר תורה אחד של התורם ולא מקבלים ספר תורה אחר (שכן בצה"ל לא רוצים שבבסיס אחד יהיה שני ספרי תורה ואילו בבסיס אחר לא יהיה בכלל), לכן הזכייה הגדולה של המשפחה לא רק שכספם לא ירד לטמיון אלא מקיים את מטרתו שנים על גבי שנים. לעילוי נשמת הנפטר ולהצלחת משפחת התורמים לכל הברכות שכתובות בתורה. 

רוצים לתרום? מי שמעוניין לקנות ספר תורה חדש ומהודר אצל האגודה לחיילי ישראל ולהכניסו לבסיס ולכתוב את האותיות האחרונות של ספר התורה בבסיס עם המפקדים והחיילים בתהלוכה מפוארת משמחת מאוד וריקודים עם החיילים עד לבית הכנסת של הבסיס, לעילוי נשמת יקירכם והצלחת משפחתכם ויקראו בו שנים על גבי שנים. השאירו פרטים ונציג מהאגודה יצור אתכם קשר.

יחד עם זאת, "באגודה לחיילי ישראל" יצרו אפשרות נוספת (למי שאין באפשרותו לרכוש ספר תורה שלם) של השתתפות בספר תורה של כלל ישראל ברכישת אותיות או פסוק או עמוד או פרשה  ובסיומו יעבור הספר תורה לבסיס צה"ל שצריך ספר תורה.

אם גם אתם רוצים לזכות להיות מאושרים בזכות הספר תורה בכל הפעילות האדירה המושקעת  לחזק את רוחם ושמירתם של חיילינו היקרים ולהיות שותפים בהצלחה הגדולה לכתיבת ספר תורה לחיילינו היקרים והזכות הזאת תעמוד לכם וכל הברכות הכתובות בתורה יחולו עליכם ועל משפחתכם. כנסו וקנו לכם אות בספר התורה, ותהיו מאושרים בזכות זו.