אלפי מתפללים צפויים להגיע להילולת יהושע בן נון וכלב בן יפונה

אלפי מתפללים יגיעו מחר בלילה להילולת יהושוע בן נון וכלב בן יפונה. יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון: "יש לנו חובה לשמור על המקומות הקדושים של עמנו"

חדשות כיפה בשיתוף מועצה אזורית שומרון 25/04/22 20:03 כד בניסן התשפב

אלפי מתפללים צפויים להגיע להילולת יהושע בן נון וכלב בן יפונה
צילום: מוא"ז שומרון

אלפי בני אדם יגיעו מחר בלילה (ג') לתפילה בקבר יהושע בן נון וכלב בן יפונה שבכפר כיפל חארס בשומרון, אשר שוכן סמוך לעיר אריאל בשומרון, ובו נמצאים על פי מסורות יהודיות שומרונית ומוסלמיות קבר יהושע בן נון, קברו של אביו נון וקברו של כלב בן יפונה.

אלפים בקבר יהושע בן נון

אלפים בקבר יהושע בן נון צילום: רועי חדי

האירוע יתקיים לציון יום פטירתו של יהושוע בן נון שיחול מחר בלילה וכחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון לקבר יוסף ולקבר יהושע בן נון בליווי צה"ל. יוסי דגן קורא לציבור להגיע להילולה ואומר: "אני מזמין את כל הציבור להגיע מחר להשתתף בהילולת יהושוע בן נון, המצביא הראשון של העם היהודי. לגור בשומרון זו לא רק זכות, זו גם חובה לשמור על המקומות הקדושים לעם היהודי. אני קורא לממשלת ישראל ללמוד עוז וגבורה מיהושוע בן נון להגיד טובה הארץ מאוד ולבנות את ארץ ישראל, אם זה לא יקרה אנחנו נאבק על זה. הציבור בישראל מצפה מממשלת ישראל להביא לתנופת בניה ביו"ש, להקים ישובים חדשים בכל מרחבי ארץ ישראל, ולא לפחד ממה יגידו העמים האחרים, נמשיך להביא לכאן מתפללים דתיים חילונים מסורתיים מכל הגוונים כי זו הארץ שלנו".