כשמורשת וטכנולוגיה נפגשים: פעילות מיוחדת לחול המועד

רוצים ליהנות בחול המועד? רוצים לשלב בין מורשת, חוויות וטכנולוגיה? בריחה אל העבר נוצרה בשבילכם! "משפחה שרוצה לבוא ולקבל חויה ערכית וחינוכית, טכנולוגית ומעשירה אז זה המקום"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/04/22 18:41 ט בניסן התשפב

כשמורשת וטכנולוגיה נפגשים: פעילות מיוחדת לחול המועד
צילום: יחצ

רבים אוהבים לטייל באזורים שונים בארצנו בימי חול המועד, לראות את הפריחה ולנשום אויר צח. עם זאת בשנים האחרונות טרנד חדרי הבריחה תפס את כולנו בנסיון המשמעשע למצוא את הדרך לצאת החוצה מחדר נעול בזמן הקצר ביותר. מעכשיו לא צריך לבחור בין השניים, הפעילות "בריחה אל העבר" משלבת את שני הדברים הכיפיים האלו לכדי מרחב בריחה.

מדובר במשחק בריחה במרחב שממוקם ב - 10 מקומות ברחבי הארץ. לפני תחילת הפעילות כל קבוצה שמגיעה מקבלת טאבלט שתפקידו להוביל אותה למקומות שונים באותו המרחב שיעזרו להם להתקדם במשחק. בנוסף, ניתו תיק עם עזרים שכולל תחפושות, תיבות נעולות, משקפי מציאות מדומה ועוד הפתעות.

צילום: יחצ

למי מכם שכבר שואלים אם צריך רכב עבור ההרפתקה: ברוב המקומות משתדלים שיהיה מרחב בריחה רגלי, אבל יש מקומות בהם צריך רכב, כמו גוש שילה וגוש עציון. לרוב המקומות ניתן להגיע גם באוטובוס ומשם האטרקציה היא רגלית. בכל נקודה ונקודה במשחק ישנם אנשי צוות שממתינים לבוא הקבוצות ומגישים להם את ערכת המשחק, מסבירים ומסייעים במידת הצורך.

"כל הפרוייקט נקרא "בריחה אל העבר" ומבוסס על הרצון לחבר את העם להיסטוריה, למורשת ולתנ"ך", אומר אביטל סלע, יוזם והמייסד הפרוייקט. "בכל אתר חוזרים לתקופה אחרת בזמן לפי אופי האתר: בירושלים לימי אברהם אבינו, וגם לדוד ושלמה ולבית המקדש. בשילה לימי יהושע והשופטים. ישנם גם מקומות שבהם חוזרים לעת החדשה כמו תקופת הבילויים בגדרה, תקופת הרומאים בבית שאן, מחתרת נילי והברון רוטשילד בזכרון יעקב ועוד".

צילום: יחצ

אז גם היסטוריה, גם תרבות, גם אתגר וגם משפחה - והכל במקום אחד! "משפחה שרוצה לבוא ולקבל חויה ערכית וחינוכית, טכנולוגית ומעשירה, שיוצרת גיבוש משפחתי, אז זה המקום. הפעילות גם בשטח הפתוח - בלי קורונה ועם הרבה פריחה", מסכם סלע.

האתרים בהם ניתן להגיע לפעילות "בריחה אל העבר": ירושלים, צפת, זיכרון יעקב, טבריה, בית שאן, שילה, פארק קנדה, גוש עציון, חברון, גדרה ובאר שבע. העלות היא לרוב 180 שקלים למשפחה עבור פעילות של שעתיים ומעלה. חפשו בגוגל: בריחה אל העבר.

קישור להרשמה: https://tic.li/gBNYrxg