ההשראה שמאחורי התכשיט

הקולקציות של מותג התכשיטים היוקרתי ה. שטרן, מבטאות את התשוקה לחדשנות וכל אחת מהן היא עולם ומלואו, שופעת עיצובים אומנותיים מרהיבים המספרים סיפור מרתק

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/03/22 16:54 ז באדר ב'

ההשראה שמאחורי התכשיט
צילום: ה.שטרן

מסע בין כוכבי לכת פוגש בממלכת יוון העתיקה בטוויסט ברזילאי בלתי שגרתי. הקולקציות של מותג התכשיטים היוקרתי ה.שטרן, מבטאות את התשוקה לחדשנות וכל אחת מהן היא עולם ומלואו, שופעת עיצובים אומנותיים מרהיבים המספרים סיפור מרתק.
מוזמנים לגלות את הקולקציות המדוברות של המותג ולהכיר מקרוב את הרעיונות המסקרנים שהציתו את ההשראה לאוספים ולחזון הייחודי ליצירתם של פריטים כמו עגילים, טבעות, צמידים ושרשראות:

מוסיפים ניצוץ לחיים
הכוכב הוא מוטיב חוזר בקולקציות של ה.שטרן, הזוכה לפרשנויות מסוגננות ומקוריות כל פעם מחדש.
בקולקציית Genesis הכוכב ניצב בקדמת הבמה ובאור הזרקורים. הקולקציה נוצרה לכבוד חגיגות ה-70 למותג והיא מעניקה פרשנות לתופעות שמיימיות כמו ליקויי חמה וכוכבי שביט, ביניהם עגילי כוכב "סיירוס" בזהב אצילי, המצטיינים בקרניים באורכים שונים משובצי יהלומים.
קולקציית STARS המפורסמת של ה.שטרן, מעמידה את הכוכב במרכזה, כיאה לשם המותג-
שטרן = כוכב בגרמנית. לקולקציה מראה ויקטוריאני ייחודי בהשראת נזר ויקטוריאני משנת 1900 בן 5 קודקודים, בשילוב פרשנות עיצובית מודרנית המעניקה לתכשיטים מראה על-זמני.
המסורת העתיקה הזו, שימשה כהשראה לקולקציית Covered with Laurels, הממנפת את זרי הדפנה לתכשיטים מרהיבים המאופיינים בקווי מתאר של עלים מעודנים בזהב צהוב 18 קראט, בשיבוץ יהלומים. צמיד קשיח יפהפה, שרשרת, טבעת ועגילים – כולם במראה רומנטי של כתר העלים היווני.

צילום: ה.שטרן

נזר הזהב האולימפי בקאמבק ייחודי
דמיינו את השחקנים האולימפיים ביוון העתיקה, שעטו לראשם את זרי הדפנה בגאווה כסמל להישגיהם. בתרבות היוונית המשחקים האולימפיים חיברו בין אנשים ועמים וכך זכו הזרים של המנצחים למשמעות היסטורית של אחדות וכבוד.

המסורת העתיקה הזו, שימשה כהשראה לקולקציית Covered with Laurels, הממנפת את זרי הדפנה לתכשיטים מרהיבים המאופיינים בקווי מתאר של עלים מעודנים בזהב צהוב 18 קראט, בשיבוץ יהלומים. צמיד קשיח יפהפה, שרשרת, טבעת ועגילים – כולם במראה רומנטי של כתר העלים היווני.

צילום: ה.שטרן

אמנות ברזילאית בטוויסט אחר
המחווה ליצירתיות המשגעת של רוברטו בורלה מרקס, האמן הברזילאי שהתפרסם הודות לארכיטקטורת הגנים המודרניסטית שלו ועוד הרבה מאוד יצירות, היא זו שעומדת במרכז קולקציית BURLE MARX.
מדובר באוסף של חיבורים יוצאי דופן בין גוונים, צורות ופרופורציות ואלמנטים המבטאים היטב את הכמיהה לטבע. צמידים ושרשראות בעלי זוויות ישרות לקווים מתפתלים, טבעות עם אפקט של עומק וטבעות כסף במראה בלתי שגרתי, צמידי כסף אובר סייז מכסף בגימור מוברש לצד עגילים בדפוסים גיאומטריים וכן תכשיטים מזהב צהוב עם יהלומים ועוד פריטים בחיתוכים מעניינים במגע הקסם של ה.שטרן.  

צילום: ה.שטרן

תחזיקו חזק – המסתוריות של כוח הכבידה
קולקציה קוסמית שמביאה את נפלאות גרמי השמיים וכוחות הטבע לזירת תכשיטי היוקרה היא GRAVITY.
כאן ה.שטרן מקסימים בתכשיטים שעוצבו בהשראת כוח הכבידה וגרמי השמיים.
בקולקציה שלושה ליינים, שכל אחד מהם מתאר ממד אחר מהקוסמוס: האחד שופע אבני קריסטל המשובצים בלב התכשיט מוקפים בסוג של קרני כוכב ולצידן יהלומים ופנינים באפקט צף כלפי מעלה. הליין השני עוצב בהשראת הערפיליות עם פריטים משובצי יהלומים (גם שחורים) ושיבוץ הפוך בחלק מהיהלומים נראים כאילו הם יוצאים נגד כוח המשיכה והליין השלישי, מוקדש כולו לגופים שמיימיים עם קצוות כוכב המבצבצים מהפנינה באפקט מרהיב וויזואלי מושך.

צילום: ה.שטרן

לא על הזהב לבדו – תהילתו של הכסף
כסף סטרלינג הוא חומר משובח בעל עמידות גבוהה וברק מופלא שזוכה להתייחסות משמעותית בקולקציית Silver Pebbles המבריקה.
הקולקציה מבוססת על תכשיטים שנוצרו מכסף סטרלינג בצללית מפותלת וא-סימטרית, בגימור מוברש כמייצגים את הצורות האורגניות של חלוקי הנחל באפקט מסנוור, ביניהם: טבעות מרשימות, שרשראות עם תליון בוהק ועגילי כסף מהפנטים.

צילום: ה.שטרן

גלו את קולקציות התכשיטים לאישה של ה.שטרן עם התכשיטים והסמלים, הרעיונות והסיפורים והרכיבו הופעה בלתי נשכחת. >>