מגש פירות נס ציונה - לאנשים שאוהבים טריות

רוצים לתת מתנה אבל בלי להיות בנאליים? לפרגן ולהשאיר טעם טוב? מגשי הפירות של נס ציונה הם בדיוק בשבילכם! אז מה עושים כדי להכין סלסלות כאלה ואיך אפשר לגוון? כל הפרטים בפנים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/03/22 15:14 ה באדר ב'

מגש פירות נס ציונה - לאנשים שאוהבים טריות
צילום: פרי גנך

אם אין לכם רעיון מה להביא מתנה לכבוד מאורע חגיגי – יום הולדת של קרוב, שחרור מאשפוז ממושך של קרוב משפחה מבית החולים או מתנה לכבוד קידום במקום העבודה של חבר – תמיד תוכלו להביא מגש פירות נס ציונה עסיסי ונהדר! הפירות האהובים על כולנו עכשיו בסלסילה או מגש מהודרים מלאים בכל טוב. זוהי יכולה להיות מתנה נפלאה לכבוד כל מאורע שרק תוכלו לחשוב עליו.

כיצד להכין את מגש הפירות?

אם רוצים לערוך מגשי פירות איכותיים וטובים, צריך לחשוב על כל האלמנטים שהופכים את המתנה למושקעת באמת. ראשית, עליכם לחשוב על הפירות אותם תרצו להגיש לאהוביכם. מה הסגנון שלהם? האם ידועים לכם סוגי הפירות המועדפים עליהם? האם בכלל הם אוהבים פירות? למה הם יותר מתחברים – פירות עונת הקיץ כמו אבטיחים, מלונים, שסק וענבים – או פירות עונת החורף כמו תפוזים, פומלות ופירות הדר נוספים?

גם לסוג הכלי עליו תגישו את הפירות יש חשיבות גדולה. תלוי בגודל ובהיקף של האירוע בו תגישו את הפירות, תשקלו להגיש אותם בכלי ספציפי. בדרך כלל נהוג שבאירועים גדולים כמו חתונות ומסיבות למיניהן מגישים על גבי מגשים פשוטים באופן יחסי. לעומת זאת, אם המתנה מיועדת לאדם היקר לליבכם, שלא לומר על בן משפחה קרוב, בן או בת זוג וכדומה – מומלץ מאוד להגיש את המתנה בסלסילה או מגש מהודרים ומעוצבים במיטב העיצוב.

רעיונות לקישוט מגש הפירות שלכם

אז אם אתם שוקלים להביא מגשי פירות בתור מתנה, תצטרכו להשקיע בה כמו שצריך. אם הסלסילה עמוקה, תוכלו למלא אותה קודם כל בקונפטי או גזירי נייר על מנת שיתנו תמיכה וערסול לפירות מצד אחד ומילוי הסלסילה מצד שני, על מנת שתראה מלאה ושופעת. בנוסף, תוכלו להוסיף סוכריות ושוקולדים צבעוניים ברחבי הסלסילה או המגש, ובכך לפאר אותו ביתר שאת.

חשוב מאוד לעטוף את האריזה בצורה שתיטיב עם איכות הפירות ותשמור עליהם איכותיים וטריים עד כמה שניתן. רצוי לעטוף בנייר צלופן שקוף ודק, שמצד אחד יראו היטב את הפירות ומצד שני ישמור על הטריות שלהם.

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה - 10% הנחה ברכישה באתר - למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.