5 עצות לחתונה קטנה ומוצלחת

חתונה לא חייבת להיות אירוע רב משתתפים. היא יכולה גם להיות אינטימית, קטנה, אותנטית, אליה תזמינו רק את האנשים שהכי חשובים וקרובים לכם אבל האמת. הנה 5 עצות לחתונה קטנה ומושלמת.

חדשות כיפה בשיתוף קייטרינג נועה דניס 07/03/22 09:30 ד באדר ב'

5 עצות לחתונה קטנה ומוצלחת
צילום: עמית אורנשטיין

הקורונה אילצה רבים לוותר על מאות מוזמנים ולהתכנס בחצר של הבית או במועדון של היישוב, אך היא גם לימדה אותנו שחתונות כאלו יכולות להיות מדהימות לא פחות ולעיתים אף יותר, הנה 5 עצות כיצד לעשות חתונה קטנה אך מלאה בסטייל-

השקיעו בבחירת המקום

אחד הדברים הכי חשובים שמדובר בהפקה של חתונה קטנה הוא האווירה שנוצרת. אנחנו רוצים לגרום לכולם להרגיש בנוח, להפיק אירוע משפחתי וחם מצד אחד, מצד שני אנחנו רוצים שתהיה אווירה שמחה מההתחלה ועד הסוף. איך עושים את זה? בבחירת לוקיישן מנצח. אם בחרתם להתחתן בשיא הקיץ, תוכלו להקים אוהל מגניב על חוף הים ולארגן בתוכו את כל מה שצריך. לעומת זאת, אם החתונה היא בחורף או בעונות מעבר, חפשו מקום ביתי, חמים ונעים. 

האוכל מקבל משמעות אחרת 

בשונה מאירועים גדולים, כשאנשים מגיעים לחתונה קטנה הם מצפים למשהו קצת אחר. הכמות לא קובעת כאן, להיפך, דווקא האיכות. שווה להשקיע בבחירת קייטרינג לחתונה שיהיה ממש בסגנון של ארוחת שף ייחודית. אם אתם מפיקים את האירוע במקום סגור עם מטבח, האורחים יכולים להיות חלק אינטגרטיבי מההכנות וממש לצפות באיך האוכל מוגש. קייטרינג לחתונה קטנה יכול להיות מבוסס גם על מנות חלביות או צמחוניות, כי הרי מה יותר מרגש מטיפול מדויק ונכון בירקות לצד מנות פסטה טריות שהוכנו בקפידה רבה ונזרקו למים הרותחים מיד עם בואם של האורחים. 

צילום: עמית אורנשטיין

מוזיקה מדויקת לכל שלב באירוע

עוד דבר שמאוד משפיע על האווירה שנוצרת במהלך חתונה הוא המוזיקה. לכן, חשוב שיהיה דיוק וסינרגיה מושלמת בין השלב של האירוע לבין המוזיקה שמתנגנת. המוזיקה שתתנגן בתחילת האירוע, בקבלת הפנים, איננה זהה לזו שתתנגן אחרי החופה. אם התקציב שלכם מאפשר את זה וגם המקום והתנאים, שווה להשקיע בבחירת הרכב מוזיקלי ייחודי, לחשוב על משהו קצת אחר כמו הרכב ג‘אז מנצח או כל דבר שאתם מתחברים אליו ומוציא את האנשים מהמוכר והידוע. 

השקיעו באלכוהול

לבחירת האלכוהול שיוגש במהלך החתונה שלכם השפעה גם על האווירה והצלחת האירוע, אבל בעיקר על מצב הרוח של האורחים. יש כל כך הרבה דרכים לבחור באלכוהול איכותי, בין אם זה על ידי הכנת קוקטיילים בכל מיני צבעים וסגנונות, בין אם זה על ידי בחירה של יינות מיקב בוטיקי שאף אחד לא שמע עליו ובין אם על ידי השכרת מקרר בו תאחסנו בירות שיזרמו לאורך כל החתונה. כמובן שגם השילוב בין האלכוהול לבין האוכל חשוב, אבל זה כבר ממש למתקדמים שביניכם ולמביני העניין בקולינריה גבוהה. למשל, אם בחרתם להגיש דגים נעים וירקות, אין כמו יין לבן עם טעמים פירותיים קלילים, אבל אם החלטתם על אוכל קצת יותר ”כבד“, שווה לחשוב על יין אדום. 

קטן אבל דורש תקתוק

זה שבחרתם להפיק חתונה קטנה, זה ממש לא אומר שאתם צריכים לקחת הכל על עצמכם. להיפך, זה בדיוק המקום להיעזר במפיק או מפיקת אירועים המתמחים באינטימי, בקטן, ברגוע. גם אירוע קטן צריך לדעת איך לתכנן, הכל חייב להיות בסנכרון מלא והספקים שלוקחים חלק באירוע אמורים לעבוד ביחד בשיתוף פעולה. לכן, שווה לשכור שירותי הפקה וככה תוכלו להגיע לאירוע שלכם שמחים, רגועים והכי חשוב כמה שפחות לחוצים. חשבו ביחד איפה כל דבר יהיה ממוקם, איך לכולם יהיה נוח גם להסתובב וגם לשבת ולאכול, עצבו את המקום בהתאם למאפייני האירוע ואין ספק כי זו תהיה חתונה קטנה בלתי נשכחת. 


המאמר באדיבות קייטרינג נועה דניס המתמחה בשירותי קייטרינג חלבי, קייטרינג לאירועים קטנים בהובלת השפית נועה דניס.