בית תורה וחסד "עטרת מרדכי אליהו" מגיש: 10 תשובות לשאלות שרצית לדעת על מצוות פורים

שתי מצוות יקרות לפתחינו - זכר למחצית השקל ומצוות מתנות לאביונים. שאלות רבות עומדות במצוות האלו למעשה, השנה ובכל שנה. בית תורה וחסד מזמין אותך לעיון רחב במצוות אלו, ומציע לך לקיים את מצוות אלו בהידור

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/03/22 18:10 כט באדר א'

בית תורה וחסד "עטרת מרדכי אליהו" מגיש: 10 תשובות לשאלות שרצית לדעת על מצוות פורים
צילום: David Cohen/Flash90

בית תורה וחסד "עטרת מרדכי אליהו" ברחובות מגיש תשובות לשאלות בנושא מצוות פורים ולוקח על עצמו להיות השליח הנאמן שלך למצוות הפורים

שתי מצוות יקרות לפתחינו - זכר למחצית השקל ומצוות מתנות לאביונים. שאלות רבות עומדות במצוות האלו למעשה, השנה ובכל שנה:

האם מותר לתת את המצוות האלו בתשלומים? מה הסכום המדויק לזכר למחצית השקל ולמתנות לאביונים?  האם כל אחד במשפחה מחויב או רק ראש המשפחה שמוציא את כל המשפחה?

האם ניתן לתת את הכספים האלו לכל צורך? מה עושה משפחה במצב כלכלי מורכב כיום עם המצוות היקרות האלו ? מה הדין לילדים הנסמכים על הוריהם או בחורי ישיבות כיום?

מאיזה גיל אני מחויב כחיוב עצמי לקיים את המצוות במלואן? האם יש לי חובה לוודא מתי משתמשים בכספים ולאיזה צורך? האם ניתן לשלם את המצוות האלו בתשלומים?

בית תורה וחסד "עטרת מרדכי אליהו" מזמין אותך לעיון רחב במצוות אלו, ומציע לך לקיים את מצוות אלו בהידור, בעיתן ובזמנן.

התרומה שלך- 100% צדקה.למצוות פורים בהידור

ב"עטרת מרדכי אליהו" מאירים את העולם בתורה ובחסד ברוח אביהם של ישראל הראשל"צ הגה"צ הרב מרדכי אליהו זצוק"ל.

הרב עקיבא יגאל אבן-דנאן שליט"א נשלח לרחובות לפני שני עשורים על ידי מרן להקים מרכז של תורה וחסד ברוח מרן. תורה וקדושה מתוך עשיית חסד יומיומי ללא הבדלי זרם ודת. וזכה בס"ד יחד עם הציבור להקים מרכז של תורה. תורה שמאירה לכולם באהבה ללא הבדלים וגוונים כדרכו הייחודית והטהורה של מרן זיע"א.

בנוסף, פועל במקום מידי יום (גם בחגים ושבתות) כולל ייחודי באשמורת הבוקר ללימוד משניות והזוהר הקדוש כחלק מלימוד והנצחה לכל מבקש.

"כולל הלכה" להסמכה לרבנות ודיינות במבחני הרבנות הראשית לישראל ופסיקה לפי דרכו הייחודית של מרן זצוק"ל.

בנוסף לבית המדרש והכולל של "עטרת מרדכי אליהו" פועל במקום בית תמחוי (היחיד על שם מרן).עד לקורונה, חולקו אלפי מנות חמות יומיות וסלי מזון ארוזים לשבתות וחגים, למשפחות נזקקות, מוגבלים, יתומים ומשפחות חד הוריות בעזרת חברי הקהילה. מאז הקורונה החלוקה הינה בתלושי מזון לכל שבת ובעופות וחלות לשבת.

ב"עטרת מרדכי אליהו " מתקיים בית כנסת קהילתי עם שיעורי תורה למען כלל הציבור להגדלת תורה והאדרתה בדרכים שונות (ניתן להצטרף: לשיעור יומי מתוק מדבש בוואטצאפ ולעלון שבועי ייחודי שכולו מתורת מרן זיע"א).

לינקים:

מצוות הפורים- דף נחיתה https://tinyurl.com/593xnhwx

עטרת מרדכי אליהו-     https://xn----6hcngjqz3ccr.xn--9dbq2a/

למאמר מקיף על מצוות פורים   https://xn----6hcngjqz3ccr.xn--9dbq2a/%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%97%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%96%d7%9b%d7%a8-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a6%d7%99%d7%aa/

להצטרפות לשיעור היומי בוואטאפ https://chat.whatsapp.com/J6S475qeZ2w9FJlLjKU6WV

העלון השבועי https://xn----6hcngjqz3ccr.xn--9dbq2a/%d7%94%d7%a2%d7%9c%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2%d7%99/

בית התמחוי https://xn----6hcngjqz3ccr.xn--9dbq2a/charity/

הנצחה https://xn----6hcngjqz3ccr.xn--9dbq2a/memory/