מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים קופת חולים?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/03/22 15:01 ל באדר א'

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים קופת חולים?
בוחרים קופת חולים, צילום: pexels (Karolina Grabowska)

תגידו, לא נמאס לכם להתלונן על הקופה שלכם ולא לעשות עם זה כלום? אז נכון, ההורים שלך היו שם ואתם מכירים את המרפאה מאז שהייתם קטנים, אז בשביל זה להמשיך וללכת פיזית למרפאה כשאפשר לחסוך זמן ולפגוש את הרופאים מהבית? 

האם אתם רוצים להמשיך לעמוד בתור בבית המרקחת עד שיגיע תורכם המייגע, או שאולי עדיף להזמין את כל התרופות ומוצרי טואלטיקה באתר ולקבל אותם עד הבית? ממש כמו להזמין פיצה.

אז מה באמת חשוב לבדוק לפני שבוחרים קופה? מעטות הן הפעמים בהם שואל אזרח שאלה זו. לרוב אנו ממשיכי דרכי הורינו ולכן באופן טבעי רצף השייכות לקופה נמשך, אך עם זאת לא אחת אנו נדרשים לקבל החלטה ולעזוב את קופת נעורינו ולעבור לקופ"ח אחרת.

הסיבות הן מגוונות: מעבר דירה, חתונה, החלפת מקום עבודה וכד'. במידה ואתם נמצאים בסיטואציה של בחינת מעבר לקופה אחרת, אנו במאוחדת ננסה לסייע לכם למקד את הנושאים החשובים אותם עליכם לבחון על מנת לבחור נכון, כשבראש הראשונה – המהפכה ההיברידית.

מאוחדת היברידית – שירותי רפואה דיגיטלית מתקדמת

מאוחדת פורצת דרך בהנגשת שירותים דיגיטליים ללקוחותיה. במציאות "זומית" אותה מגפת הקורונה יצרה עבורנו, השכילה מאוחדת לספק ללקוחותיה שירות רפואי מתקדם בלחיצת כפתור. יכולת זו לתקשר עם רופא/ת הילדים, הרוקח/ת, רופא/ת המשפחה, רופא/ת הנשים, פסיכיאטרים, דיאטנים ועוד בעלי תפקידים מאפשרת ללקוחות הקופה לקבל טיפול מהיר, זמין ומקצועי בשיחת וידאו מבלי לצאת מהבית בעודם ישובים בכורסת הסלון וכך לשמור ולהישמר על עצמם מפני סיכון מיותר.

המעבר לטכנולוגיה חדישה והיברידית מקנה כלים דיגיטליים מהפכניים שמובילים לשינוי פני שירותי הרפואה בישראל:

מכשיר טייטו היברידי – מכשיר קומפקטי וחכם, מאפשר בדיוק את הדבר היחיד שהיה חסר לך עד כה בביקורים הדיגיטליים עם הרופאים/ות שלך ובמיון ההיברידי: בדיקות אוזניים, ריאות, עור ועוד .המכשיר בודק, מנטר ומשגר נתונים לרופא/ה במהלך הביקור הדיגיטלי, ובכך מאפשר אבחון שלם ומלא והתאמת טיפול מדויקת – בלי להגיע למרפאה או למוקד.

מאוחדת פארם – רשת בתי מרקחת היברידיים - הזמנת תרופות מרשם, מוצרי היגיינה וקוסמטיקה עד הבית! הזמנת תרופות באפליקציה או באתר וקבלתם באמצעות שליח עד הבית.

מיון היברידי - מוקד לרפואה דחופה בשיחת טלפון או בשיחת וידאו ברפואת ילדים ומשפחה בשעות הלילה, בסופי שבוע וחגים. שירות זה מאפשר לקבל מענה במקרים דחופים מבלי לבלות שעות ארוכות בחדרי המיון.

זמינות תורים

כשאנחנו לא חשים בטוב אנו מעוניינים להיבדק ע"י רופא/ה בהקדם. זמינות התורים לרופאי משפחה ורופאים מומחים הינה בעלת חשיבות רבה ומהווה יתרון ניכר בבחירת הקופה לעומת האחרת. במאוחדת אנו מתחייבים לזמינות ומתן תור בהקדם, כאשר ללקוח קיימת האופציה ההיברידית – האם להיבדק מהבית או להגיע למרפאה. 

ילדים

ילדים הם הדבר היקר לנו מכל ואנו במאוחדת יודעים זאת ועל כן שמנו דגש מיוחד לשירותי רפואת ילדים, נוער והתפתחות הילד. אבחונים, טיפולי שיניים, הפרעות דיבור, הרטבות לילה, אופטיקה, אבחוני קשב וריכוז ועוד. הצלחנו לרכז את מירב התחומים והרופאים המומחים על מנת לתת מעטפת מלאה ותומכת.

שירותים ופריסה ארצית

מרפאות נגישות לאזור המגורים עם מגוון רחב של שירותים, כגון: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים ורופאה מקצועית, בתי מרקחת, מעבדות, מכונים, מאפשרים למשפחות לקבל מענה רחב לכלל בני הבית.