יום כיף למשפחה בנהריים בגשר

החורף מתחיל לדעוך והצפון מתחיל לפרוח - לכן אתם חייבים לבקר באתר נהריים בגשר, שמציע פעילויות רבות לכל הגילים, לקבוצות ולמשפחות. ואם אתם כבר שם - אז האזור עצמו מציע אפשרויות רבות לטיול גם בשבתות - אל תפספסו

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/02/22 16:27 יט באדר א'

יום כיף למשפחה בנהריים בגשר
טיילת גאון הירדן, צילום: נהריים בגשר

תקופת החורף והאביב היא הזמן המושלם לקחת את הילדים והמשפחה ליום כיף בצפון, באזור עמק הירדן השופע חיים וטבע, כמו גם לא מעט תרבות והיסטוריה מקומית מרתקת. אתר "נהריים בגשר" מציע סיור מקומי מלא עניין עבור כל הגילאים, כמו גם שלל אטרקציות נוספות אשר ימלאו לכם את יום הכיף, יעשירו את הילדים ו"על הדרך" גם ילמדו אותם לא מעט על ההיסטוריה הארץ ישראלית במקום.

מבחר אטרקציות למשפחות בצפון לכל אחד מימות השבוע

בסביבת נהריים תמצאו כאמור שלל אטרקציות למשפחות בצפון שידברו אל כל אחת ואחד, החל מהילדים הקטנים, דרך בני הנוער ועד להורים.

אל תפספסו את המיצג האור קולי

אל תפספסו את המיצג האור קולי צילום: נהריים בגשר

בסיור המיוחד של אתר נהריים בגשר (הממוקם באזור שבין הכינרת לבית שאן) תמצאו אזור ירוק ושופע ומוקדי עניין רבים ושונים – מיצג או קולי מרהיב המציג (במתחם סגור ומוגן מהגשם) את תחנת הכוח שפעלה בנהריים בשנות השלושים וייצרה חשמל באמצעות הכוח של מי הנהר. סיור בבונקר הלוחמים המציג את החיים במקום במהלך מלחמת העצמאות באופן מרתק אשר גם ילמד את הילדים לא מעט על ההיסטוריה של היישוב היהודי בארץ, צפייה בסרט על חברי הקיבוץ ותפקידם במלחמת העצמאות בחדר האוכל הישן והמקורי של הקיבוץ ואף סיור בטבע הפראי של עמק הירדן (כולל מעבר של גדר המערכת אל עבר הגשרים העתיקים של האזור).

הסיור כולל מספיק מוקדי עניין הנערכים בחללים סגורים וממוזגים/מחוממים, כך שהוא מתאים לכל ימות השנה, גם ימים גשומים בחורף או חמים במיוחד בקיץ. 

כמו כן, קיימות אטרקציות רבות נוספות באזור עבור משפחה המתכננת יום כיף בצפון. לדוגמה – פרויקט "שבת ישראלית" מציע סיורים חינם לכל המשפחה באתרי מורשת מרתקים בסביבה, בפורמט המתאים גם לשומרי שבת.

טיולים לשבת בצפון שניתן לשלב עם ביקור באזור

את יום הכיף המשפחתי תמיד נחמד להעשיר עם טיול באזור ובטבע המקומי. טיולים לשבת בצפון באזור נהריים לא חסר – האזור כולל מסלולי הליכה רבים אשר מתאימים לכל המשפחה, ומאפשרים להעביר שעה או כמה שעות בהליכה נעימה בחיק הטבע המקומי תוך צפייה בטבע המרהיב של הצפון אשר בתקופה זו של השנה פורח ומשגשג במלוא תפארתו. 

יש אטרקציות מהנות באזור

יש אטרקציות מהנות באזור צילום: נהריים בגשר

את הסיור המודרך בקיבוץ ובסביבתו ניתן ומומלץ לשלב עם ביקור בכמה מנקודות התצפית והאתרים המקומיים של רשות הטבע והגנים דוגמת מצפור לוי אשכול, יער שוויץ שמעל לטבריה המציע תצפית מרהיבה על הכינרת והסביבה, אתר רשות הטבע והגנים של בית הכנסת העתיק בבית אלפא ועוד. 

בין מסלולי ההליכה שבאזור מומלץ לבחון את המסלול שמנווה אור לאתר נהריים בגשר (מסלול מקסים בליבו של עמק המעניינות באורך כולל של כחמישה קילומטרים), שיאפשר לכם לצפות בפריחה החורפית המרהיבה ובנדידת הציפורים שבאזור.

בקיצור – יום כיף בצפון מלא ועשיר בפעילויות, טבע ועניין מסוגים שונים. בואו לנסות.