יאיר בושרי וחברת בי די פי (BDP) השקעות נדל"ן - תביעות ועקיצות נדל"ן? אפשר להימנע

מפחדים מעוקץ בפרויקט נדל"ן תביעות? יאיר בושרי בעליה של בי. די. פי (BDP) השקעות נדל"ן בע"מ מסביר כי יש דרך להמנע מנושא תביעות או עקיצות בתחום הנדל"ן | להלן המדריך בנושא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/02/22 18:50 ב באדר א'

יאיר בושרי וחברת בי די פי (BDP) השקעות נדל"ן - תביעות ועקיצות נדל"ן? אפשר להימנע
צילום: יאיר בושרי

השקעה בנדל"ן, בעסקאות ובפרויקטים במדינות שונות בעולם, נפוצה מאוד בשנים האחרונות בקרב ישראלים הבוחרים להשקיע את הכסף שלהם מעבר לים כדי לקבל תשואות גבוהות להשקעה שלהם.

ניתן לחלק את פשעי המקרקעין לשלוש קטגוריות: גניבה, הונאה ופריצה. בשנת 2017 דווחו בסך הכל 1,924 פריצות, 2,872 גניבות ו-1,238 תביעות על מקרי הונאה בעיר ניו יורק בלבד.

יאיר בושרי (BDP נדל"ן) תביעות על הונאות נדל"ן הן תופעה שכיחה בעולם. הם מגיעים בצורות רבות וקשה לזהות אותם. ישנן דרכים שונות לזהות אותם, כולל התבוננות ברמת הפירוט, כמות המידע שסופק ומספר האנשים המעורבים.

ניתן לזהות הונאות נדל"ן גם לפי השימוש בשפה - למשל, שימוש במילים כמו "למהירי החלטה", "קרקע להקשעה" או "השקעה בטוחה". רמאים ונוכלים בעולם הנדל”ן בדרך כלל מבקשים סכום כסף גדול מראש עם מעט מאוד מידע על מה אתם משקיעים או חותמים לטווח הקצר והרחוק.

הונאות הנדל"ן הנפוצות ביותר הן אלו הכוללות קרקע פנויה או נכסים להשקעה שאינם זמינים בפועל לרכישה. הם כוללים גם תוכניות שבהן מישהו טוען שיש לו גישה לנכס והוא ימכור אותו בהנחה, אך לעולם לא יקיים את הבטחתו

יאיר בושרי מסביר כי הונאות נדל"ן הן תופעה שכיחה בענף הנדל"ן. לא תמיד קל לזהות את ההבדל בין הונאה להצעה לגיטימית.

הונאות נדל"ן הן בעיה גדולה בארצות הברית, במיוחד בעשור האחרון. ההערכה היא שכ-10% מכלל רכישות הנכסים הן הונאות.

על אף שהדבר נפוץ מאוד, אנשים רבים, שיש באפשרותם כספים להשקעה ומעוניינים להשקיע, פוחדים לבצע השקעות מעבר לים, לעיתים בשל המרחק הגיאוגרפי ולעיתים בשל וחוסר הניסיון של רבים מהם בהשקעות נדל"ן במדינת ישראל בפרט ובמדינות אחרות בכלל. אחד החששות הגדולים שלהם הוא בין היתר הפחד להיות קורבן לעקיצה, זיוף או רמאות, או הסיכון להיות חשופים לתביעות ולהליכים משפטיים שעשויים לעלות להם ביוקר.

אנו בחברת בי. די. פי בראשותו של יאיר בושרי והצוות המנוסה והאיכותי שלנו מודעים לסיכונים אלו. אנו עובדים מסביב לשעון, יום יום עבור הלקוחות שלנו, ועושים כל שביכולתנו על מנת להגן על הלקוחות שלנו ולמנוע מהם חשיפה לסיכונים שונים הכרוכים בהשקעות נדל"ן.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שחברת בי די פי השקעות נדל"ן עושים עבור הלקוחות שלנו הוא ביצוע בדיקת הנאותות של כל פרויקט. כאשר מגיע לידינו פרויקט השקעה בנדל"ן במדינות כמו גרמניה, ספרד, פורטוגל  ויוון , הדבר הראשון שאנו עושים הוא לבחון אותו לפרטי פרטים, זאת באמצעות הצוות המשפטי והכלכלי המקומי שלנו, איתו אנו עובדים כבר שנים רבות.

כחלק מבדיקת הנאותות אנו מוודאים מי הקבלן, מי המשקיעים, מי הגורמים הרלוונטיים, מה גודל הפרויקט, האם יש מימון, האם יש תוכניות בנייה, האם יש את כל האישורים מהעירייה והרשויות והאם יש מתנגדים לביצוע הפרויקט כמו עמותות או דיירים שכנים.

מעוניינים לשמוע עוד על התהליך או להתייעץ על השקעה בנדל"ן בחו"ל? צרו איתנו קשר עוד היום והמומחים של בי. די. פי נדל"ן ישמחו לעזור לכם.

 

 


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368