תעזרו להורים שלכם להתקדם! אלה הכלים הדיגיטליים שאתם פשוט חייבים להכיר להם

בעוד שהטכנולוגיה דוהרת קדימה, אנו אולי מתמצאים בה בקלות רבה, אך יכול להיות שלהורים שלנו מדובר במשימה מעט מורכבת יותר. לפניכם מספר כלים דיגיטליים שאתם חייבים להכיר להורים שלכם, שיכולים בהחלט לשפר את איכות חייהם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/01/22 14:04 יא בשבט התשפב

תעזרו להורים שלכם להתקדם! אלה הכלים הדיגיטליים שאתם פשוט חייבים להכיר להם
עזרה טכנולוגית להורים, צילום: PEXELS

כשאנו ילדים התפקיד של ההורים שלנו בין השאר הוא ללמד אותנו על העולם ולתת לנו כלים שיעזרו לנו להיות עצמאיים. אך בגילאים מאוחרים יותר, לנו הילדים בהחלט יש גם מה ללמד את ההורים. כך למשל כאשר זה נוגע לעולם הדיגיטלי. בעוד שהטכנולוגיה דוהרת קדימה, אנו אולי מתמצאים בה בקלות רבה, אך יכול להיות שלהורים שלנו מדובר במשימה מעט מורכבת יותר. לפניכם מספר כלים דיגיטליים שאתם חייבים להכיר להורים שלכם, שיכולים בהחלט לשפר את איכות חייהם.

ארנקים דיגיטליים

מי היה מאמין שיום יבוא ולא נצטרך לקחת איתנו את כרטיס האשראי לכל מקום. ובכן, היום הזה ממש כאן וכעת ניתן לשלם בחנויות שונות באמצעות הטלפון הנייד בלבד. ארנק דיגיטלי הוא כלי חדשני שאתם אולי כבר מכירים ועושים בו שימוש, אך בהחלט ייתכן שההורים שלכם עדיין לא התנסו בו ואין ספק כי מדובר בכלי מומלץ.

ראשית, חשוב להדגיש בפני ההורים כי הארנק הדיגיטלי הוא כלי מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, הרבה יותר מאשר כרטיס האשראי היושב לו בארנק. ייתכן כי יעלה בהם חשש קל מהמחשבה שכל פרטי התשלום שלהם פשוט נחים להם בתוך הסמארטפון. האמת היא שמדובר באופציה בטוחה הרבה יותר מאשר הארנק הפיזי. הסיבה לכך היא שיש סביב אפליקציית הארנק עצמה אבטחת סייבר כבדה ביותר וגם על המכשיר הנייד. כך למעשה ישנה הגנה כפולה ואף משולשת על הפרטים האישיים.

שנית, הארנק הדיגיטלי יכול להעניק שלל מבצעים והטבות שאותם לא ניתן להשיג באף דרך תשלום אחרת. במקומות רבים ניתן להטעין סכום כסף מסוים בארנק, כאשר בפועל נטען סכום כסף גדול יותר כהטבה. כמו כן, כאשר עושים שימוש באפליקציית ארנק של בית עסק ספציפי ישנה צבירת כסף מסכום הרכישה, שבו ניתן לעשות שימוש בבית העסק ברכישות הבאות.

רכישה באמצעות אפליקציות

קניות אונליין הן משהו שההורים שלכם ככל הנראה כבר מכירים ברמה כזו או אחרת. אך יכול להיות שהרכישה דרך אפליקציות עדיין זרה להם ובהחלט מדובר בכלי דיגיטלי שכדאי להם להכיר. מעבר לכך שמדובר בדרך נוחה וחסכונית יותר בזמן לערוך קניות, היא גם אינה מצריכה יציאה מהבית, האפליקציות פעמים רבות מעניקות הטבות שאותן לא ניתן למצוא אפילו ברכישה באתר העסק. בנוסף, כאשר ישנם סיילים מותגים רבים מתחילים את המבצעים באפליקציות בלבד, עוד לפני שהן מגיעות לאתר או לחנויות.

בנק דיגיטלי

זהו כלי דיגיטלי עוצמתי נוסף – הבנק הדיגיטלי. בקרב דורות מבוגרים יותר יש חשש קל כשמדובר בבנקים דיגיטליים. ניתן להבין בהחלט שקשה לעיתים לשבור הרגל של שנים ארוכות, שבהן ההורים ביקרו בבנק פיזית וביצעו כל פעולה באמצעות שירות של בנקאי. אך הבנק הדיגיטלי הוא נוח יותר ומאפשר ניהול מדויק וזמין יותר של האמצעים הפיננסיים.

כיום, מרבית הבנקים כבר עברו למתכונת דיגיטלית בדרך כזו או אחרת ובחלקם ניתן אף לבצע את כל הפעולות הבנקאיות באפליקציה. יש לכך יתרונות רבים כמובן, ראשית אין צורך להיות כפופים לשעות הפעילות של סניף

הבנק, ניתן לבצע פעולות שונות דרך הבנק בכל שעה שהיא, אפילו באמצע הלילה. שנית, דרך הבנק הדיגיטלי ניתן גם לקבל שירות ומענה בנקאי ברוב שעות היום. גם כאן ישנם בנקים דיגיטליים המעניקים שירות מענה בנקאי במשך כל שעות היממה. אז מדוע להתעקש על הגעה לסניף כשאפשר ליהנות מנוחות בניהול האמצעים הכלכליים הישר מהמכשיר הנייד. ברגע שתכירו להוריכם את הכלי הנפלא הזה, אנו בטוחים שהם יהיו מאושרים.