התמודדות עם בעיות סמים – היא לא משחק ילדים

אחת מן הסכנות הכי חמורות שיכולות לעמוד לפנינו בעולם המודרני - היא התמכרות לסמים. ברגע שמזהים בעיות צריכה מוגברת של חומרים מסוכנים, הפנייה לעזרת מרכז גמילה היא חלק בלתי נפרד מתהליך הטיפול

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/12/21 19:16 כב בטבת התשפב

התמודדות עם בעיות סמים – היא לא משחק ילדים
צילום: shutterstock

התמכרות לסמים היא אחת מן הסכנות הכי חמורות שיכולות לעמוד לפנינו בעולם המודרני, כאשר יש עוד ועוד פיתויים מסוכנים, התמכרות לסמים היא בעיה אמיתית שיכולה להשפיע על איכות החיים של כל כך הרבה אנשים. ולכן, כמו כל התמכרות אחרת, גם כאשר אתם מתמודדים עם סמים צריך לפנות לעזרת מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס בשביל לייצר את תהליך הגמילה הנכון ביותר למצב הפיזי שלכם וגם למצב ההתנהגותי.

זו היא סכנה לחיים – בכל מובן שהוא

התמכרות לכל סוג של חומר היא סכנה בריאותית. זה לא פשוט להתמודד עם בעיות התמכרות. ובדרך כלל זה גם מוביל לבעיות התנהגותיות אחרות כמו התמכרות לאלכוהול או התמכרות להימורים. לכן, ברגע שמזהים בעיות צריכה מוגברת של חומרים מסוכנים, הפנייה לעזרת מרכז גמילה היא חלק בלתי נפרד מתהליך הטיפול שאתם צריכים לייצר לעצמכם או לטובת בני המשפחה שלכם שסובלים. המטרה בסופו של יום, היא להקנות את הכלים להתמודדות, אחרי שהגוף אצליח להתנקות מההשפעה הפיזית של החומרים המסוכנים.

אם לא מטפלים בזמן – אפשר להגיע למצבים מסכני חיים

גם אם אתם נמצאים כרגע במצב של התמכרות לסמים קלים, ואתם חושבים שבתהליך גמילה מסמים קלים אפשר יהיה לסיים את האירוע, זה לא אומר שאתם לא תמצאו את עצמכם בעתיד מתמודדים עם בעיות נוספות. גמילה היא לא הבטחה לחיים של אושר ושלווה. אלא הדרך שלכם לרכוש את כלי ההתמודדות לאירועים שבהם יש חשיפה לחומרים מסוכנים ואתם נמצאים במצבים מסכני חיים ולכן צריך לטפל כמה שיותר מוקדם בבעיות התמכרות ולהקנות את הכלים הכי טובים שיש כדי להתמודד עם העולם.

ליווי, הוא שם המשחק בעולם הסמים

הדוגמה הקלאסית לקבלת כלים, היא היכולת לקבל כלים חברתיים ולדעת לבקש עזרה. במהלך גמילה מקריסטל, המקור לומד מה הם הגבולות שלו והוא מגלה באילו דרכים הוא יכול לקבל עזרה כאשר הוא חוצה את אחד מהגבולות שלו והוא נמצא בסיטואציה שבה אין לו שליטה על המחלה שלו. אלו הם כלים חשובים במיוחד שיכולים להשפיע על איכות החיים שלו ועל שלמותה של כלל המשפחה והסביבה.

פנייה לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, יכולה להיות החלטה מעולה שתעזור לכם לתכנן את הטיפול בבעיות שאיתן אתם מתמודדים. לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות אל הצוות במספר הטלפון 0508688299.