הרמב"ם היומי גייס 51,000 לומדים חדשים ב-36 שעות

המבצע, שנקבע השבוע לכבוד יום הולדתו של הרמב"ם שחל ב-כ' בטבת הציב מטרה שאפתנית, צירוף של 50,000 לומדים חדשים. במסגרת המבצע, נחנך אתר חדש ונגיש בכדי לסייע לכל מי שירצה להצטרף וללמוד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/12/21 22:32 יט בטבת התשפב

הרמב"ם היומי גייס 51,000 לומדים חדשים ב-36 שעות
צילום: הרמב"ם היומי

בארגון הרמב"ם היומי סיכמו הערב בהתרגשות מבצע גיוס שארך שלושה ימים. המבצע, שנקבע השבוע לכבוד יום הולדתו של הרמב"ם שחל ב-כ' בטבת הציב מטרה שאפתנית, צירוף של 50,000 לומדים חדשים לשורות לומדי הרמב"ם היומי.

הסיסמא שליוותה את קמפיין הגיוס היתה "ללמוד את העתיד" כאשר הדוגמאות שהובאו לציבור הם של תחומים עתידניים כמו בשר מתורבת והבאת ביכורים לבית המקדש לכשיבנה באמצעים מתקדמים.
בארגון ביקשו להדגים כי רק הרמב"ם עסק בנושאים אלו בספריו בצורה מקיפה ויסודית.

במסגרת המבצע, שהיוו גם חלק מחגיגות העשור לפעילות ארגון הרמב"ם היומי, נחנך גם אתר חדש ונגיש בכדי לסייע לכל מי שירצה להצטרף וללמוד.

צילום: הרמב"ם היומי


הגיוס עצמו כלל פעילות נמרצת של מעל ל-1,500 לומדים שעסקו בהפצת חשיבות הלימוד ובגיוס המצטרפים החדשים, כאשר רבים מן הלומדים נחשפו ללימוד במסגרת הפצתה במוסדות החמ"ד.

במהלך ימי הגיוס דיווחו בארגון על הצטרפות ערה ומגוונת של לומדות ולומדים מכל הגילים - החל מסבים וסבתות וכלה בתלמידי חטיבות הביניים. לצד זה היתה הרשמה משמעותית גם בישיבות ובמדרשות. מעט לפני סיומו של הקמפיין הוגשם היעד בהצלחה יפה עם ההגעה ליעד של 50,000 לומדים שנרשמו ללימוד.

ביום ראשון הקרוב הם יצטרפו אל הלימוד ויחלו ללמוד את ספר קורבנות ברמב"ם היומי באמצעות האפליקציה, הספרונים, האתר או ספרי משנה תורה עצמם.

ברמב"ם היומי קוראים לכל מי שלא הספיק להצטרף ללא עלות במסגרת הקמפיין, למצוא את המסגרת המתאימה לו ללימוד הרמב"ם היומי ולהצטרף אף הוא ללימוד.

צילום: הרמב"ם היומי