מנעולן בתל אביב: איך לבחור מנעולן לצרכים שלך?

כאשר אנחנו מדברים על בחירת מנעולן, אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, תחום האחריות של מנעולן הוא לא קטן ויש באחריותו לאבחן את הבעיה בצורה מקצועית, להכניס אותנו בחזרה אל הבית בצורה מקצועית וללא שום פגע והרס ואף במקרים מסוימים אף להחליף את מערכות הבטיחות למערכות מתאימות חדשות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/12/21 14:31 יז בטבת התשפב

מנעולן בתל אביב: איך לבחור מנעולן לצרכים שלך?
צילום: shutterstock

כאשר אנחנו מדברים על הבית שלנו אנו מדברים על המקום החם והבטוח שלנו, המקום אליו אנו מגיעים וחושפים בתוכו את הסודות הפנימיים שלנו "ומגנים" על עצמנו מפני העולם שבחוץ. אחת הדרכים שלנו להגן על עצמנו מפני העולם החיצוני, היא באמצעות מנגנוני אבטחה מיוחדים וייעודים שמטרתם לשמור על הדלת שלנו סגורה. יחד עם זאת, לעיתים המנגנונים האלו עלולים לבוא נגדנו – ברגעים שאנחנו נתקעים מחוץ לבית בלי מפתח לדוגמא, במצב זה אנו נצטרך מנעולן ייעודי אשר יוכל לדאוג לכניסתנו לבית אך מבלי לפגוע בדלת ובמנגנוני הבטיחות – איך ניתן לבחור מנעולן לצרכים שלנו?

בחירת מנעולן: מלאכת מחשבת של ממש

כאשר אנחנו מדברים על בחירת מנעולן, אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, תחום האחריות של מנעולן הוא לא קטן ויש באחריותו לאבחן את הבעיה בצורה מקצועית, להכניס אותנו בחזרה אל הבית בצורה מקצועית וללא שום פגע והרס ואף במקרים מסוימים אף להחליף את מערכות הבטיחות למערכות מתאימות חדשות – עבודה זו צריכה להיעשות במקצועיות יתרה על מנת לשמור את הבית שלנו כמקום "בטוח" ונוח.

איך בוחרים מנעולן בתל אביב?

תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל ונחשבת לעיר שלא נרדמת, למעשה כתוצאה מריבוי האנשים ניתן למצוא אין ספור מנעולנים שונים. יחד עם זאת ישנם מספר פרמטרים לפיהם אנו נדע כי בחרנו מנעולן המתאים לצרכים שלנו:

  • תעודת יושר

על מנת לדעת שאנו עובדים עם בעל מקצוע ועם אדם בעל היתרים ורישיונות לעבודה עם מנעולים עלינו לוודא כי יש לאותו מנעולן תעודת יושר ומדובר באדם ישר. המנעולן יהיה האדם שיטפל לנו בבעיה, יכניס אותנו לבית ולעיתים אף יחליף לנו את מערכות הבטיחות – על מנת שנוכל לסמוך עליו במאת האחוזים עליו להמציא תעודת יושר.

  • תעודת מנעולן מוסמך

לא חסרים היום "חאפרים" בחוץ, בדקו כי למנעולן שלכם יש תעודת מנעולן מוסמך אשר מעידה על כך שעבר קורס ייעודי ועובר באופן קבוע קורסים והשתלמויות במקצוע. תעודת מנעולן מוסמך תינתן לרוב יחד עם תעודת יושר מאחר ואין אפשרות לקבל תעודה זאת ללא תעודת יושר. 

  • בדקו שייכות אל ארגון המנעולנים הישראלי

ארגון המנעולנים הישראלי הוא אחד הארגונים הגדולים ביותר בתחום המנעולנות וניתן למצוא שם את אנשי המקצוע הוותיקים והטובים ביותר בתחום, בדקו את השתייכות בעל המקצוע אל ארגון זה. ארגון המנעולנים הארצי לא מקבל אליו כל אחד ומעביר כל אחד מן המנעולנים במבחני כשירות, איכות ובוחן אותם על פי מספר פרמטרים אליהם הם צריכים להתחייב כחלק מעבודה עם הארגון.

  • מוניטין, ניסיון ו-ותק

למעשה, מדובר בנושא שאי אפשר להתעלם בו בכלל. אנו ממליצים לכם לבדוק מה הוא הניסיון והותק של בעל המקצוע שמגיע אליכם. כמו כן לבדוק מה הוא המוניטין שלו ואם אפשר לדבר עם אחד מחוג לקוחותיו. כמו כן, ניתן למצוא לא מעט פרטים על מנעולנים היום באמצעות מנועי החיפוש והרשתות החברתיות. אגב, גם בדיקה מול חברים, קולגות לעבודה ושכנים יכולים להניב עבורכם אחלה תוצאות במציאת המנעולן הטוב ביותר עבורכם.

15MintueLocksmith: פורץ מנעולים עד הבית

15MintuesLocksmith הינה אחת החברות המוערכות והגדולות ביותר בתחום המנעולנות, יחד עם מוקד ארצי הפועל 24 שעות ביממה ניתן לראות מענה לקריאות בפריסה ארצית תוך 20 דקות. יחד עם מוניטין, ניסיון ומקצועיות נחשבת החברה לבחירה הטבעית של לא מעט לקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים. 

נתקעתם? זמינים עבורכם 24/7, חייגו עוד היום – 072-3305266