קשטו את הבית – כל האקססוריז שישדרגו לכם את העיצוב

רוצים באמת לשדרג את האסתטיקה של החדרים השונים בבית שלכם? הכנו לכם רשימה שתיתן לכם את כל ההשראה שאתם צריכים לבחירת אקססוריז שונים שיהפכו כל חדר וחדר לדוגמה מופתית מתוך מגזין יוקרתי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/12/21 16:37 טז בטבת התשפב

קשטו את הבית – כל האקססוריז שישדרגו לכם את העיצוב
אקססוריז, צילום: pixabay

עיצוב הבית הוא הרבה יותר מאשר הריהוט. אם אתם רוצים באמת לשדרג את האסתטיקה של החדרים השונים תוכלו להיעזר באקססוריז שונים, שיהפכו כל חדר וחדר לדוגמה מופתית מתוך מגזין יוקרתי. כדי לסייע לכם לבחור את האקססוריז המושלמים לשדרוג בית הכנו לכם רשימה שתיתן לכם את כל ההשראה שאתם צריכים.

שטיחים

אם אתם רוצים להוסיף לביתכם חמימות וסגנון, שטיחים ללא ספק יכולים לעשות זאת עבורכם בצורה מופלאה. לאקססורי זה ישנם יתרונות רבים בהם תוכלו להיעזר כדי לרענן כל חלל בבית באשר הוא.

היתרון הראשון והבולט ביותר של השטיח הוא החמימות שהוא מעניק למרחב. לא רק שהוא מסייע בשמירה על חום כפות הרגליים בימי חורף קרירים, גם המראה שלו מעניק חמימות ביתית שקושרת את כל שאר מרכיבי העיצוב לכדי חבילה אחת מופלאה. לפריט זה יש את היכולת לאזן בין הרהיטים השונים ולהעלות את האסתטיקה שלהם בכמה רמות. למשל, תוכלו לבחור בשטיח בתוכו משולבים צבעים המופיעים ברהיטים ואפילו בצבע של הקיר. כך אתם למעשה מחזקים את קו העיצובי ויוצרים מראה הרמוני המשדר זרימה נעימה לעין.

יתרון נוסף של השטיח הוא שניתן להשתמש בו לתחימת אזורים בחלל, מבלי לעשות שימוש בקירות ממש או מפרידים מכל סוג. לדוגמה, אם תניחו שטיח גדול תחת הספה ושולחן הקפה בסלון, תתנו תחושה שזהו אזור מוגדר בחדר ומופרד מאזורים שונים בו כמו שולחן מחשב או ספה המיועדת לקריאה. דוגמה נוספת היא יצירת תחימה לשולחן האוכל כאשר הוא נמצא בתוך חלל מטבח גדול ופתוח. באמצעות השטיח שולחן האוכל הופך לאזור מופרד וברור משאר המטבח בו מתרחשת הכנת האוכל.

יתרון נוסף הוא שניתן להשתמש בשטיח דווקא כנקודת מוקד המוסיפה צבע ועומק לעיצוב. לדוגמה, אם בחרתם דווקא בצבעים שקטים וניטרליים בחלל, השטיח יכול להיות צבעוני ובולט מבלי ליצור מראה צורם לעין. כך אתם מרעננים את החלל ומוסיפים לו חיים, תוך שאתם שומרים על איזון מדויק בין האלמנטים השונים.

עוד יתרון הוא ששטיח גדול יכול לסייע לכם להסתיר פגמים ברצפה או לכסות רצפה שאינכם אוהבים, אך אינכם יכולים להחליף. זהו פתרון מצוין בבתים שכורים או כאשר עוד אין בידכם האפשרות להשקיע בשיפוץ הרצפות. פשוט כסו את הרצפה בשטיח גדול בצבעים ודוגמאות שאתם אוהבים ובמהרה תוכלו ליהנות הרבה יותר מהמראה של החדר.

מראות

למראות אמנם יש קודם כל תפקיד פונקציונלי, הן מאפשרות לנו לראות את עצמנו, לבחור את התלבושת המתאימה, לסדר את השיער או להתאפר. יחד עם זאת יש להן גם כוח רב כשזה מגיע לעיצוב של החללים השונים בבית והם ללא ספק אקססורי שכדאי לכם להשקיע בו.

למראות יש את היכולת לגרום לחדר להיראות גדול הרבה יותר מכפי שהוא. זאת בשל האשליה הפשוטה שנוצרת כאשר החדר משתקף במראה ובעין לפתע נוצרת התחושה שהחדר נעשה גדול יותר. אם יש לכם חדרים קטנים בבית ואפילו מסדרונות צרים, פשוט הציבו בהם מראה ותראו כיצד נוצרת אשליה של מרחב גדול הרבה יותר וזרימה מרעננת.

כמו כן, למראות יש את היכולת לסייע לכם בניצול אופטימלי של התאורה בחלל. זאת משום שהמראה פשוט מאוד מחזירה את האור ממנה אל תוך החלל. לכן, אם יש בבית חדרים חשוכים יחסית פשוט הציבו מראה מול החלון או מול גוף תאורה וכך פיזור האור יהיה טוב הרבה יותר.

נרות

זהו אביזר שאנשים רבים אינם מנצלים מספיק את התרומה הנהדרת שהוא יכול להביא לאסתטיקה של הבית. ראשית, נרות מביאים חמימות רבה לכל חלל בהם הם נמצאים. האור שהם מפיצים הוא עדין וענוג ויש בו חן רב, כזה שלא תוכלו ליצור עם גוף תאורה חשמלי.

כמו כן, נרות שהם ריחניים מביאים כמובן גם את היתרון של יצירת ניחוח נעים בחדר. כמה נפלא לשהות בבית ולהיות עטופים בריח מרענן ומנחם של עשבי תיבול או דובדבנים.

אם אתם חוששים להדליק נרות בבית משום שישנם ילדים מתרוצצים, תוכלו להשקיע בנרות לד איכותיים. תופתעו לגלות באיזו רמה מצוינת הם מחקים את המראה של הדבר האמיתי, אך תוכלו תמיד להיות רגועים שכל בני הבית בטוחים.