הסרת קעקועים - טכנולוגיות הלייזר המומלצות להסרה מהירה ליד ביתך

מתעניינים בטיפול הסרת קעקועים? הכירו את המרפאות שמטפלות בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם, לתוצאות במינימום טיפולים ומקסימום תוצאות בסניף הקרוב לביתך!

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/12/21 16:26 טז בטבת התשפב

הסרת קעקועים - טכנולוגיות הלייזר המומלצות להסרה מהירה ליד ביתך
קעקוע, צילום: shutterstock

בעבר, הסרת קעקועים היתה משימה בלתי אפשרית. אנשים אשר מצאו עצמם מתחרטים על קעקוע שעשו בעבר, התקשו להיפטר ממנו ונאלצו להסתירו. טכנולוגיות שהופיעו בעשור האחרון, אפשרו הסרת קעקועים אך התקשו בהסרת גוונים מסוימים כגון אדום, כחול, ירוק, לבן ועוד. מהיום, ניתן להסיר קעקוע בכל צבע וגוון במהירות, ביעילות וללא כאבים. זאת, הודות לטכנולוגיה החדשנית ביותר בעולם: PICOWAY, ALMA, PICOLO ו-FOTONA QX MAX.

טכנולוגיות אלו מובילות את תחום הסרת הקעקועים בעולם ולהן תקני הבטיחות והאיכות המחמירים בעולם. יתרונן הבולט של טכנולוגיות אלו הוא היותן מבוססות על טכנולוגית "פיקו שניה" המפרקת את הקעקועים לחלקיקים זעירים באמצעות פולסים של טריליונית השנייה. המומחים של מרכזי אתר דוקטור חן המבצעים טיפול של הסרת קעקועים ב אשדוד, תל אביב, באר שבע, ראשון לציון, חיפה, קריית חיים, עפולה, פתח תקווה, נתניה ורחובות מתמחים בטיפולים אסתטיים ורפואיים מתקדמים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות, מאפשרים לכם להיפרד מכל קעקוע במהירות ויעילות ללא כאבים וללא צלקות באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם.

כיצד מתבצע הליך הסרת קעקועים בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם?

במהלך הטיפול, חודרת קרן הלייזר מבעד לשכבת העור העליונה בה מצויים הפיגמנטים של הדיו המרכיבים את הקעקוע. שם, היא מפרקת את הקשר ביניהם לבין החלבונים וצבעי הדיו מתמוססים, נספגים ונטמעים ברקמות סביב לקעקוע. הפרוצדורה אינה פולשנית והיא מתבצעת לאחר אלחוש העור במשחה ייעודית ללא צורך בהרדמה. שיטה זו, נחשבת לטיפול המתקדם מסוגו בעולם בתחום הסרת קעקועים שכן היא מאפשרת חדירה לעומק הפיגמנט ולכל הגוונים והסוגים שלו והסרתו מן השורש.

טכנולוגית הלייזר המתקדמת בעולם מבית סינרון קנדלה (PICOWAY) ופוטונה לייזר (FOTONA QX MAX) הנחשבות לפסגת הטכנולוגיה והקדמה בתחום טיפולי הסרת קעקועים ומאפשרות קבלת תוצאות מדויקות ומושלמות במינימום טיפולים.

יתרונות טיפול הסרת קעקועים בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם

  • הטיפול המתקדם ביותר בעולם בלייזר – קרן הלייזר מפרקת את הקשר בין הפיגמנטים ומפרידה אותם מן החלבונים כך שצבעי הקעקוע פשוט מתמוססים.
  • מספר טיפולים קצר – עוצמת הפולס גבוהה פי שלוש מכל טכנולוגיות לייזר אחרות ולכן התוצאות המתקבלות מהירות ודורשות מינימום טיפולים.
  • טיפול בטוח – למכשירי הלייזר של PICOWAY ו- FOTONA QX MAX כל תקני הבטיחות והאיכות העולמיים לרבות FDA, CE ומכון התקנים הישראלי.
  • הסרת כל הגוונים – טכנולוגיות הלייזר המתקדמות, מאפשרות להסיר ביעילות ומהירות את כל גווני הקעקועים כולל גוונים עקשניים במיוחד כגון : אדום, כחול, ירוק, לבן וקעקועים אותם מכשירי לייזר קודמים לא הצליחו להסיר.
  • טיפול של מומחים – הטיפול מתבצע על ידי הצוות המקצועי והמיומן של רשת אתר דוקטור חן, אשר לו ניסיון של שנים רבות בטיפולי הסרת קעקועים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות.
  • מחירים אטרקטיביים במיוחד – ככל שטכנולוגיות הלייזר מתקדמות יותר, כך קטן משמעותית מספר הטיפולים הנדרש לצורך הסרת הקעקוע וכך, פוחת גם מחיר הטיפול.
  • זמן החלמה קצר – חזרה לשגרה אפשרית כבר ביום הטיפול
  • ללא צלקות – מהירות הפולס הפוגע בעור היא שנייה חלקי טריליון ולכן, זמן הפגיעה בעור הוא מזערי ולא נוצרות כל כוויה או צלקת.
  • מתאים לכל סוג וצבע עור

מחיר הסרת קעקועים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות

מאפיינים רבים משפיעים על מספר הטיפולים הנדרשים לטיפול הסרת קעקועים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות ביניהם: סוג הדיו ואיכותו (ככל שאיכות הדיו גבוהה וצפופה כך יידרש מספר טיפולים גדול יותר בכדי להסיר את פיגמנט הצבע מן השורש), גווני הקעקוע , עומקו של הקעקוע בגוף, מיקומו של הקעקוע בגוף (אזורים רגישים דורשים פולסים באנרגיה נמוכה יותר וזאת בכדי לא לפגוע בעור).,גיל הקעקוע ודרגת שחיקתו, צבע העור ( טכנולוגית PICOWAY מאפשרת הסרה יעילה ומהירה יותר אצל אנשים בעלי עור כהה). הסרת קעקוע קטן בטכנולוגית לייזר מתקדמת : קעקוע קטן 150-400, קעקוע בינוני : 400-800 והסרת קעקוע גדול 800-1500 ₪ (בסדרת טיפולים תתקבל הנחה משמעותית)

מה כדאי לבדוק לפני התחלת טיפול הסרת קעקועים בלייזר?

אז החלטתם להיפרד מהקעקוע אותו עשיתם בעבר והתחרטתם. לפני שאתם פונים לטיפול הסרת קעקוע חשוב לוודא כי הטיפול מתבצע בטכנולוגיות לייזר מתקדמות להן אישורי בטיחות ואיכות מחמירים. חשוב לוודא כי הטיפול אינו פוגע בשכבתו הפנימית של העור ואינו מותיר צלקת. בנוסף, חשוב לוודא כי לטכנולוגיות המשמשות בטיפול, יכולת להסיר כל גוון פיגמנט (לרבות גוונים עיקשים כגון : אדום, לבן וכחול) חשוב לוודא כי לצוות המטפל ניסיון רב בטיפולי הסרת קעקועים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות ולבסוף, חשוב לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית המתחשבת בגודל הקעקוע, עומקו, הצבעים המרכיבים אותו, גיל הקעקוע ועוד.

הדרך הבטוחה לתוצאות מושלמות במרכזים המובילים ליד ביתך

מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפולים אסתטיים ורפואיים מתקדמים. מרכזי הטיפול מובילים את תחום הסרת הקעקועים בארץ. אלפי אנשים כבר נפרדו מהקעקוע שלהם הודות לטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם : PICOWAY ו- FOTONA QX MAX. עם תוצאות מהירות ללא צלקות עם אי נוחות מינימלית בלבד וזמן החלמה קצר וכל זאת, במחירים אטרקטיביים במיוחד. הטכנולוגיות החדשות, מאפשרות הסרת כל צבע ופיגמנט גם הקשים ביותר (אותן טכנולוגיות קודמות התקשו להסיר כגון : כחול, ירוק, אדום ולבן ) ובסדרת טיפולים קצרה. חולמים להיפרד מקעקוע ישן? קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המומחים של רשת אתר דוקטור חן וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות הסרת קעקועים בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר בעולם המסירות את הקעקוע במהירות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים.

אם גם אתם מעוניינים בטיפול הסרת קעקועים? לסניף הקרוב לביתכם הקליקו כאן