השתלת שיער בטורקיה בתקופת הקורונה

נגיף הקורונה הביאה לעצירה של העולם כולו, אך בעוד שאירופה סגורה עבור ישראלים, טורקיה פתוחה ומהווה מוקד משיכה עבור אנשים מכל רחבי העולם אשר מעוניינים לבצע הליך השתלת שיער באחת מהמרפאות המתקדמות ביותר במדינה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/12/21 13:14 טז בטבת התשפב

השתלת שיער בטורקיה בתקופת הקורונה
צילום: shutterstock

גברים רבים סובלים מנשירת שיער וחולמים רבות על מראה שיער מלא וצפוף. מכיוון שהשתלת שיער מוכחת כיום כפתרון המוכח כטוב ביותר להתקרחות ונשירה וידוע כי בטורקיה ניתן לבצע את ההליך על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ובמחיר המשתלם ביותר, הרי שלא מעט ישראלים בוחרים לבצע את הליך השתלת השיער בטורקיה. 

נגיף הקורונה הביאה לעצירה של העולם כולו, אך בעוד שאירופה סגורה עבור ישראלים, טורקיה פתוחה ומהווה מוקד משיכה עבור אנשים מכל רחבי העולם אשר מעוניינים לבצע הליך השתלת שיער באחת מהמרפאות המתקדמות ביותר בטורקיה. חשוב לדעת כי ישנן הנחיות קורונה שיש להתעדכן בהן טרם טסים לטורקיה וזאת בכדי להיזהר עד כמה שניתן מהדבקה בנגיף.

טורקיה היא היעד הפופולארי ביותר עבור השתלות שיער

טורקיה מאז ומתמיד הייתה ידועה כיעד הפופולארי ביותר עבור השתלת שיער לגברים. הסיבה לכך היא שבטורקיה ניתן למצוא מרפאות מומחים בתחום השתלת שיער ומגוון שיטות איכותיות שמבטיחות את התוצאות הטובות ביותר. מעבר לכך, חשוב מאוד לדעת כי ניתן לבצע את ההליך בטורקיה בזול. כלומר, התהליך כולו כולל הטיסה לטורקיה, השהייה במקום וביצוע השתלת השיער יעלה לכם זול יותר מאשר בישראל, ועל כן, אין ספק כי גברים רבים שמעוניינים בהשתלת שיער מוצאים את עצמם מחפשים את המרפאה הטובה ביותר לביצוע ההליך גם בתקופת הקורונה.

מכיוון שעדיין מדובר על תקופה שבה הקורונה קיימת, חשוב לדעת כי ישנן הנחיות שיש לפעול על פיהן גם בישראל וגם בטורקיה. הנהלים והפרוטוקולים הן בבתי המלון בטורקיה, הן בטיסות והן במרפאות מותאמים לקורונה. כל הצוותים שהמטופלים יפגשו איתם יהיו ממוגנים היטב וכן, הם עוברים בדיקות קורונה תכופות. מד חום מוצב בכל מקום אליו יגיעו המטופלים ופעולות חיטוי חוזרות ונשנות שיתבצעו במקום יבטיחו סטריליות מקסימלית.

כיצד תבחרו את המרפאה הטובה ביותר בטורקיה לצורך ביצוע השתלת שיער גם בתקופת הקורונה?

גם בתקופת הקורונה הישראלים לא מוותרים על טיפולי השתלת שיער בטורקיה. מדובר על טיפולים שמבטיחים את התוצאה המקסימלית בתחום השתלת שיער וכל אדם שמקריח או סובל משיער דליל וחולם על שיער בריא ומלא, יכול לבחור לעשות זאת במרפאה בטורקיה ולקבל את התוצאות הטובות ביותר. יחד עם זאת, בשל ההיצע הרב בתחום מרפאות שמציעות טיפולי השתלת שיער בטורקיה, לא מעט ישראלים תוהים כיצד לבחור את המרפאה הטובה ביותר לביצוע ההליך. חשוב מאוד שתבדקו מראש איזו מרפאה מקפידה בצורה הטובה ביותר על נהלי קורונה בתקופה זאת וזאת בכדי שתחזרו לאחר הטיפול בריאים. מעבר לכך, חשוב מאוד לבחור במרפאה אשר ידועה כמובילה בתחום ושניתן למצוא לא מעט המלצות עליה. הדבר הטוב ביותר הוא לשאול ישראלים שעברו את ההליך בטורקיה היכן הם עשו את זה והאם הם ממליצים על המרפאה.


(רועי ברק משתף אותנו חצי שנה לאחר השתלת השיער בטורקיה)