כל השיטות להשתלת שיער בשנת 2022

חשוב מאוד לדעת שיש שיטות שונות לצורך ביצוע השתלת שיער וחשוב להכיר את השיטות השונות וזאת בכדי לבחור את השיטה המתאימה לכם ביותר מכל הבחינות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/12/21 13:09 טז בטבת התשפב

כל השיטות להשתלת שיער בשנת 2022
צילום: shutterstock

לא מעט אנשים מתעניינים בהשתלת שיער. מדובר על הליך בעל תוצאות טובות מאוד שיכול להעניק לכל אדם שסובל מהתקרחות או שיער דליל את האופציה ליהנות משיער מלא ואיכותי. כיום ניתן לבצע את ההליך בישראל או בטורקיה, כאשר לא מעט ישראלים מעדיפים לבצע אותו דווקא בטורקיה. שכן, מדובר שם על הליך זול יותר ויעיל אשר ניתן  לבצע במגוון רחב של מרפאות אשר מתמחות בתחום. חשוב מאוד לדעת שיש שיטות שונות לצורך ביצוע השתלת שיער וחשוב להכיר את השיטות השונות וזאת בכדי לבחור את השיטה המתאימה לכם ביותר מכל הבחינות.


הסרטון באדיבות קליניקת Estepalace

במה שונות השיטות?

השיטות השונות המוצעות כיום לצורך השתלת שיער שונות זו מזו בכל הנוגע למשך הפרוצדורה, העלות של ההשתלה, ההצטלקות, זמן ההתאוששות ועוד. חשוב לזכור כי הליך השתלת שיער הוא הליך רפואי אשר חייב להתבצע על ידי רופאים מיומנים ומנוסים בתחום. יש לבצע את כל הבדיקות והבירורים לפני שניגשים לטיפול והמשמעות היא שאין להסתפק בקריאת מאמר בכדי לבחור את השיטה הרלוונטית לכם, אלא חשוב מאוד להיוועץ עם רופא מומחה בתחום שיעניק לכם את המידע המקיף ביותר ואת התשובות לכל השאלות שיש לכם בצורה מפורטת ומדויקת לרבות המלצות לטיפול.

שיטות שונות להשתלת שיער בשנת 2022

השיטות המוצאות כיום לצורך השתלת שיער הן:

השתלת שיער בשיטת FUT – מדובר על שיטה שבה משתמשים לא מעט שנים והיא נחשבת לשיטה הוותיקה ביותר בתחום. השיטה המדוברת נחשבת ליעילה מאוד, שכן, ניתן באמצעותה להשתיל שיערות רבות בטיפול אחד. בשיטה זאת מסירים רצועות עור מאזור הקרקפת האחורי וממנה לוקחים את השערות. לא משתילים את רצועות העור השלמות שלהן, אלא לאחר שהו מוסרות טכנאי השיער נעזרים במיקרוסקופ ומוציאים את זקיקי השיער הרלוונטים עבור השתלה. לאחר מכן הם מושתלים לתוך נקבים שהרופא מבצע באזור ההשתלה. למרות שמדובר על שיטה יעילה מאוד, זוהי ללא בהכרח השיטה המועדפת כיום. אם אתם מתכוונים לשמור על שיער קצוץ, השיטה המדוברת מותירה צלקת אשר ניתן להבחין בה. 

השתלת שיער בשיטת Micro FUE –בשיטה זאת הרופא יוציא זקיקי שערה מהאזור התורם כלומר, מהאזור שממנו לוקחים את השיער ומעביר אותם לאזור שבו יש מחסור בשיער. השיטה המדוברת מחליפה שיטות ישנות שבהם הועברה רצועת עור בשלמותה. ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת כיום להוציא את זקיק השערה בשלמותו בצורה המדויקת ביותר ומבלי שיהיה צורך לבצע תפרים ולהותיר צלקת. בשיטה זו ניתן לחלץ כ 3500-5000 זקיקים והאזור התורם יישאר דליל יותר לאחר ההשתלה. 

שיטת DHI –  שיטה זאת מהווה שיפור של שיטת FUE. בשיטה זו זקיקי השערות מוסרים מהאזור התורם באותו האופן, אך מושתלים בצורה עדינה יותר ואין צורך לגלח את האזור המושתל. ההשתלה מתבצעת באמצעות מחט מיוחדת וללא צורך ביצירת נקבים. השיטה המדוברת מבטיחה תוצאות איכותיות ללא צלקות והחלמה קלה יותר, אך החיסרון שלה הוא הזמן הממושך שהיא דורשת וכמות הזקיקים נמוכה משיטת FUE. טיפול שכזה עשוי להימשך 8 עד 10 שעות, אך ניתן לבצע אותו במסגרת סדרת טיפולים קצרים יותר. העלות של הטיפול המדובר גבוהה בשל זמן הטיפול הממושך. בשיטה זו ניתן לחלץ כ 2500-4000 זקיקים. אזור התרומה יהיה דליל יותר לאחר ההשתלה.