איך בוחרים מתנה ליולדת?

נולד לכם אחיין? אחיינית? בן דוד קטן? תוהים מה אפשר לקנות להורים לכבוד המאורע המשמח? לא תאמינו אבל עדיין אפשר להפתיע את הזוג המאושר ואת הרך שנולד להם במזל טוב

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/12/21 15:46 יב בטבת התשפב

איך בוחרים מתנה ליולדת?
איזה מתנה לקנות להולדת תינוק, צילום: pexels

מזל טוב! תינוק נולד. ההתרגשות גדולה. פלא הבריאה ממש. יצור קטן ומושלם כל כך. אחרי ההתרגשות הראשונית, אתם רוצים לבקר את היולדת ולהעניק לה מתנה מפנקת שתשקף את השמחה הרבה ואת ההתרגשות הגדולה שלכם מהלידה.

אז מה קונים ליולדת? מה הכי ישמח אותה? אז יש אנשים שלא חושבים הרבה. הם נכנסים לחנות פרחים, בוחרים זר גדול ויפה ובאים אתו אל בית החולים. הבעיה הא שהרבה אנשים חושבים אותו הדבר וככל שמעגל החברים והמשפחה של היולדת גדול יותר, החדר שלה יהפוך לגינה פורחת ומשגשגת יתר. 

ממש כמו הפרחים יש גם את אלו שהולכים על בלונים. זה גם כן טרנד עתיק יומין אך עדיין נפוץ מאוד. יש הרבה אנשים שלא הולכים לבקר יולדת בלי בלון הליום גדול ומרשים. כאן הסיטואציה חוזרת על עצמה שוב. החדר של היולדת הופך להיות בלוניאדה אחת גדולה. 

האם זה מה שמשמח את היולדת? לא ממש בטוח.

אז מה כן קונים ליולדת?

האמת היא שאנחנו יכולים להמשיך בקו הזה אשר אותו התחלנו ולדבר על עוד מתנות שבלוניות מהסוג הזה. כמו מארזי שוקולד מפנקים שהיולדת מקבלת בכמויות עד כדי בחילה, קרמים שונים לטיפוח שלא בדיוק מתאימים לסוג העור שלה וכן הלאה.

הקו המשותף בין כל המתנות והמחוות מהסוג הזה הוא – מתנות שהנותן אוהב אותם ומתחבר אליהם והוא לא ממש משקיע מחשבה מה באמת ישמח את היולדת.

אז הכלל הראשון שלנו הוא לחשוב מה היולדת הייתה רוצה ושמחה לקבל. אם אתם לא מצליחים לנחש את זה לבד, אולי יש כאן מקום פשוט לשאול אותה. 'מה להביא לך?' 'אני מקציב סכום כזה וכזה לצורך מתנה עבורך, מה ישמח אותך לקבל?' אתם תופתעו לגלות שיש הרבה מאוד דברים שלא חשבתם עליהם ודווקא בהם היולדת תשמח באמת.

פריטים אישיים ליולדת או לתינוק

יש הרבה יולדות שתשמחנה לקבל פריטים אישיים שונים כמו חלוק רחצה למשל, תיק למוצרי טיפוח, מגבת איכותית וכן הלאה. לא מדובר כאן במתנות יוצאות דופן מבחינת המחיר אך מצד היולדת מתנות כאלה תהיינה שוות עשרת מונים בהשוואה לכל מתנה אחרת.

מלבד המתנות המיועדות לשימוש של היולדת, שווה ללכת גם על מתנות המיועדות עבור התינוק שנולד. לרוב היולדת לא מצוידת בכל מה שהיא תצטרך לתינוק גם היא כבר קנתה את הביגוד הראשוני עבורו. בכלל, תמיד כיף לגוון ולהלביש את התינוק בבגדים קטנים וחמודים. אם תלכו על קולקציה מתוקה לתינוק, היולדת כנראה תיהנה ממנה מאוד.

שובר מתנה

אם אתם לא מצליחים לנחש מה יתאים ליולדת ואתם לא בדיוק בקטע לשאול אותה מה היא רוצה, אולי כדאי שתלכו על שובר מתנה שמתאים לרשת חנויות שונות. לא יאומן עד כמה מתנה כזו עשויה לשמח את היולדת. כך יש לה למעשה יד חופשית לבחור לעצמה מוצר מפנק שאולי היא לא הייתה מרשה לעצמה בתנאים הרגילים.

חשוב כמובן לבחור שובר לחנות בה היא תוכל למצוא מוצרים שימושיים ומפנקים, עבורה או עבור התינוק שלה.

מתנה בלתי נשכחת

כולנו רוצים לתת מתנות שלא ישכחו אותם. מתנות שתהיינה שימושיות והיולדת תזכור אותנו ואת המתנה שלנו גם אחרי שיחלוף זמן רב.

אז פרחים – נובלים, בלונים – מתפוצצים, שוקולדים – נאכלים....

מה נשאר? מתנות שימושיות באמת. כמו חלוק רחצה, פריטי לבוש לתינוק וכן הלאה בכיוון הזה. מתנה מהסוג הזה שאתם משקיעים בה מחשבה ואותה תעניקו ליולדת היא מתנה בלתי נשכחת.