ציוד למספרות – איפה קונים?

החלום שלכם הוא להקים מספרה אבל אתם לא יודעים איפה להתחיל? רוצים לשדרג את העסק הקיים? אל תפספסו את הכתבה הזאת

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/12/21 15:40 יב בטבת התשפב

ציוד למספרות – איפה קונים?
מספרה, צילום: pexels

אנשים שרוצים לפתוח מספרה מסודרת, זקוקים לשורה ארוכה מאוד של ציוד. גם אם יש להם את כל הידע והטכניקות כולם מוכרים להם, הם לא יוכלו להתחיל לעבוד בלי שיהיה להם מקום מסודר לקבל בו את הלקוחות יחד עם כל הציוד הנדרש על מנת שאכן העסק שלהם יוכל לפעול היטב וגם להצליח.

אז אנחנו כאן עם כל הרשימה אותה אתם צריכים כדי שהמספרה שלכם תיפתח ברגל ימין והלקוחות שיזרמו יצאו מרוצים מהשירות.

מה צריך במספרה?

אז מה הציוד שצריך שתהיה במספרה? אפשר לחלק את הציוד לשלוש קטגוריות.

  1. רהיטים
  2. מוצרי חשמל
  3. תכשירים שונים

רהיטים 

הרהיטים שצריך שיהיו במספרה כוללים את הכיסא עליו תבצעו את התספורת ללקוחות. הכיסא אמור להיות מתכוונן, כזה שתוכלו להתאים אותו לכל לקוח בכל גובה, מילדים צעירים ועד אנשים בוגרים ומבוגרים. מעבר לכך חשוב שיהיו כסאות המתנה ללקוחות וכמובן דלפק שם תציבו את המחשב ואת כל הציוד הטכני לניהול של המקום.

הרהיטים במספרה צריכים להיות נוחים ומזמינים כדי להעניק ללקוחות חווית שירות טובה.

מוצרי חשמל

לספר יש כמה וכמה מוצרי חשמל אשר בהם הוא עושה שימוש לצורך העבודה שלו. מעבר לציוד החשמלי לצורך תפעול נכון של המקום כמו תאורה איכותית וטובה, מזגן לחימום או קירור וחיבורים איכותיים למחשב, חשוב שהספר יצטייד ב'פן' איכותי, מייבש שיער טוב, מחליק שיער, מתלתל שיער וכל מה שהוא עשוי להזדקק אליהם במהלך העבודה שלו מול קהל לקוחות מגוון.

תכשירים שונים

יש תכשירים שונים המשמשים את הספר לצורך ביצוע יעיל של העבודה. אם זה שמפו לחפיפת השיער, ואם אלו קרמים שונים לטיפוח השיער. בעזרת החומרים הללו יוכל הספר שלנו להגיש את השירות הטוב ביותר למעגל הלקוחות.

טיפול בשיער בעייתי

יש אנשים רבים הסובלים משיער בעייתי. זה יכול להיות שיער שרוף וזה גם יכול להיות שיער יבש או פגום.

אלו זקוקים לשירות מיוחד כדי לשקם את השיער שלהם ולהעניק לו את הטיפול הראוי והמתאים.

לא בכל מספרה הם יוכלו לקבל את המענה הנכון לבעיה אשר ממנה הם סובלים.

כדי לקבל שירות מתאים עבורם הם צריכים לפנות אל איש מקצוע מומחה שייטיב לבנות עבורם את תוכנית הטיפול הכי נכונה והכי יעילה עבורם.

כי שיקום שיער זה לא דבר פשוט. יש כאן צורך בידע מקצועי, בהיכרות טובה עם כל סוגי הבעיות ובניסיון בשטח בתחום הזה של טיפול בשיער בעייתי ופגום.

לרוב, איש מקצוע מומחה שיש לו את הניסיון הנדרש בתחום, הוא גם זה שייטיב להתאים בצורה קולעת את אופן הטיפול כאשר כך הבעיה בהחלט תוכל לבוא על פתרונה.

איך אנשים בוחרים את הספר שלהם?

כדי להבין במה באמת צריך להשקיע כאשר רוצים לפתוח מספרה, חשוב להבין מה אנשים מחפשים כאשר הם רוצים להסתפר, לעשות פן טוב או לטפל בשיער בעייתי.

אז בדקנו את הנושא והרי לפניכם התוצאות.

  • מקצועיות – הדבר הראשון שעליו כולם עונים פה אחד זו המקצועיות של הספר. אף אחד לא רוצה להיות שפון ניסיון של ספרים מתחילים וכולם מחפשים דווקא ספר שיש לו ניסיון עשיר בתחום.
  • יחסי אנוש – יחסי אנוש טובים זהו גם כן מדד הנמצא במקום גבוה. אנשים חייבים לקבל יחס טוב ונעים וזה חשוב להם ממש כמו המקצועיות של הספר.
  • בלי המתנה – ההמתנה לספר מעצבנת. את זה כולם אומרים. לכן, כדאי לחשוב על שירות הזמנת תור מראש כדי לקצר במינימום את זמני ההמתנה.