"רכשתי כרטיס והעסק זינק": התלהבות שיא מאירוע ההילולא הענק

ההילולא השנתית של מוסדות כסא רחמים חוזרת ובגדול • התורמים שיזכו להיות שותפים לפעילות הקדושה של המוסדות, יקבלו כרטיס כניסה לאירוע המפואר בהשתתפות גדולי הדור הספרדים וכן ישתתפו במגוון ענק של הגרלות מפתיעות במיוחד וכמובן - יזכו לברכת ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, שמכה גלים ברחבי העולם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/12/21 09:58 ט בטבת התשפב

"רכשתי כרטיס והעסק זינק": התלהבות שיא מאירוע ההילולא הענק
צילום: ישיבת כסא רחמים

בשורה משמחת עבור כלל עולם התורה: לאחר שבשנה שעברה ההילולא המסורתית של מוסדות כסא רחמים הוגבלה בשל נגיף הקורונה, השנה האירוע חוזר ובגדול וניתן להשתתף בו לא רק באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות כפי שהיה אשתקד. 

האירוע יוקדש לעילוי נשמתו של הרב מצליח מאזוז זצוק"ל, סביו של ראש הישיבה וכמו כן יציינו בו את זכרם של גדולי הדור הספרדים שנפטרו באותו השבוע הקדוש. 

גולת הכותרת המרכזית המתנוססת מעל האירוע היא ברכתו ההיסטורית של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א, שהבטיח לתורמים כי "יזכו לפי 10" והוסיף בדרך לא שגרתית "אצלי זה בדוק ומנוסה".

על פי עשרות התגובות הנרגשות שמגיעות אלינו למערכת מדי שנה, ניתן לראות בחוש את כוח ברכתו העצום. 

צילום: ישיבת כסא רחמים

כך למשל מנכ"ל חברת ההסעות המוכרת 'אלי טורס' מעיד בתיעוד וידאו שהופץ ברחבי הרשת בימים האחרונים, כי "שנה שעברה רכשתי תשעה כרטיסים להילולא של מוסדות כסא רחמים. לא עברו שלושה חודשים וברוך ה' המחזורים קפצו בעשרות אחוזים, זכיתי לשפע שאין כדוגמתו". כל זה הוביל את אלי למסקנה הברורה מבחינתו כי "כל כרטיס היה שווה". 

מלבד זכות הברכה, ישנן עוד מספר סיבות בגינן רבים עטים על הכרטיסים הנכספים. 

ראשית, כל כרטיס מזכה בכניסה להילולא המרגשת שתתקיים ברוב פאר ויוקרה בהשתתפות גדולי הדור הספרדים, כאשר יהיה ניתן לחזות בזיו שכינתם פנים אל פנים. האירוע ילווה בזמרים מהשורה הראשונה של המוזיקה החסידית, לצד הגשת מטעמי שף מיוחדים.

בנוסף, כל כרטיס מזכה בהשתתפות בהגרלת הענק על סך 120,000 ש"ח ומבחר חבילות שוות המוגרלות מדי יום! חשוב להדגיש כי כל המקדים את זמן הרכישה זוכה להשתתף במספר גבוה יותר של ההגרלות המקדימות, כך שהמושג 'זריזין מקדימין' מקבל כאן ביטוי ממשי.

לחצו כאן והצטרפו עוד עכשיו>>>

בנוסף, אנו שמחים לבשר על חידוש מיוחד השנה: כל הרוכש שני כרטיסים ומעלה, יכנס להגרלה על השתתפות ב'שבת הנגידים' בראשות הרב עמאר וראש הישיבה הגר"מ מאזוז.

התרומות הרבות שכבר נתרמו ואלו שעוד עתידים לבוא, ינותבו ישירות עבור פעילויות הקודש הרבות של 'מוסדות כסא רחמים'. לרבות כוללים, ישיבות קטנות וגדולות, סמינרים, גמ"חים ועוד גופים רבים המסייעים ללומדי התורה בכל רחבי העולם.

את הכרטיסים ניתן לרכוש מכספי מעשרות מלכתחילה ואף לזכות על ידם להגדיל תורה ולהאדירה ולקדש שם שמים.

הצטרפו כאן לזכות העצומה>>>