מכונות לייצור מזון שמשתלם להשקיע בהן

מפעלים לייצור מזון מחפשים אחר המכונות שייעזרו להן לייעל את שיטות העבודה, את קצב הייצור ואת האיכות של המוצרים. הנה מספר דוגמאות למכונות שכדאי מאוד להשקיע בהן

חדשות כיפה בשיתוף סטארפק מכונות אריזה 12/12/21 13:54 ח בטבת התשפב

מכונות לייצור מזון שמשתלם להשקיע בהן
מכונה למילוי נקניקיות, צילום: shutterstock

בתי עסק ומפעלים המתמחים בייצור מוצרי מזון מסוגים שונים חייבים להשקיע במיכון המתאים על מנת לייעל את פס הייצור ולהפוך אותו למשתלם ורווחי ככל הניתן, תוך כדי שמירה כמובן על סטנדרטים גבוהים של היגיינה ואיכות. בעוד עבור פסי ייצור שונים ומוצרי מזון שונים נדרשות לרוב גם מכונות שונות, כמה מסוגי המכונות בתחום רלבנטיות עבור מרבית המפעלים העוסקים בענף המזון, ומצדיקות השקעה מיוחדת בדגם המתאים והטוב ביותר. להלן כמה ממכונות המזון בהן כדאי לכל מפעל להשקיע.

מערבל מזון תעשייתי – מערבלי מזון מהווים חלק אינטגראלי ומרכזי בתהליכי הייצור של אינספור מוצרי מזון, ממגוון קטגוריות שונות. מערבל מזון תעשייתי אינו אחראי אך ורק על ערבוב יסודי ואחיד של רכיבים שונים במוצרי המזון אלא במקרים רבים גם על החיתוך של חומרי הגלם, וזו עשויה להיות משימה "מאתגרת" ביותר מבחינה טכנית. לכן, השקעה במערבל מזון תעשייתי חזק ואיכותי מתבקשת מפני שכך נוכל להבטיח כי אותו מערבל ישרת אותנו במשך שנים רבות קדימה, וגם יאפשר למטבח או לפס הייצור להעלות תפוקה באופן קבוע. השקעה במערבל מזון תעשייתי ברמה גבוהה המותאם לצרכי העסק היא השקעה משתלמת באופן כמעט מידי, כמו גם לטווח הארוך.

מטחנת בשר תעשייתית – במפעלים, מסעדות ובתי עסק נוספים בהם מייצרים מוצרי בשר מטחנת בשר תעשייתית היא אחד מפריטי המיכון החשובים ביותר. בלעדיה לא ניתן להכין מוצרים המבוססים על בשר טחון, בטח שלא בכמויות גדולות וברמת טחינה אחידה ו"חלקה". מטחנת בשר תעשייתית טובה אשר בנויה מרכיבים איכותיים תחזיק מעמד ותשרת אתכם למשך שנים רבות קדימה, להביה לא יחלידו וחלקיה השונים ימשיכו לתפקד כהלכה גם תחת עומס מתמשך וגבוה יחסית. בנוסף, קניית מטחנה חדשה מלווה כמובן באחריות יצרן, כך שכל בעיה טכנית שאולי תיווצר במהלך תקופת האחריות לא תעלה לכם בהוצאות נוספות ובלתי צפויות.

מכונה למילוי נקניקיות – לעבודה עם מכונה מקצועית למילוי נקניקיות מספר יתרונות שונים אשר רלבנטיים ביותר עבור בתי עסק המייצרים בעצמם מוצרי בשר. בתור התחלה, מכונה מסוג זה מאפשרת לייצר נקניקיות בצורה אחידה וקבועה, וכך ליצור מוצר מוכר אותו יכולים הלקוחות לזהות (ולאהוב) לאורך זמן. בנוסף, עבודה להכנה עצמית באמצעות מכונה למילוי נקניקיות מאפשרת לנו לדעת בדיוק אילו סוגים של בשר נכנסים לכל נקניקיה, כמו גם להתנסות בהכנת נקניקיות מסוגים שונים, למשל – נקניקיות בטעמים שונים, נקניקיות מבוססות חלקי בשר מסוימים ואף נקניקיות צמחוניות וטבעוניות (מוצר אשר הולך ותופס פופולאריות בשנים האחרונות). כך ניתן להרחיב את מגוון המוצרים שמייצר בית העסק, ואף לאפשר למסעדות להתחיל לייצר בעצמן את הנקניקיות שהן מגישות.

הדוגמאות הנ"ל מדגישות את החשיבות שבהשקעה במכונות מזון איכותיות ומקצועיות, גם כאשר מדובר בהשקעה כספית ממנה אולי ניתן להימנע אם נשארים עם המכונות הישנות עימן עובדים (או עם פתרונות אחרים). השקעה במכונות המזון המתאימות תשדרג באופן מידי ומורגש את התוצרים של אותו בית עסק, תאפשר לעלות תפוקה וכך גם את הרווחיות הכוללת.

*** חברת סטארפק היא חברה ותיקה מעל 35 שנה בתחום האריזה והתעשייה. מייבאת, מייצרת ומשווקת מכונות אריזה ומוצרי אריזה ומתמחה בפתרונות אוטומטים עבור מפעלים.

היכנסו למידע נוסף על מערבל מזון תעשייתי >>

היכנסו למידע נוסף על מטחנת בשר תעשייתית >>

היכנסו למידע נוסף על מכונה למילוי נקניקיות >>