להיות מוכנים לכל תרחיש - הדברה לעסקים בצפון

גרים בצפון וסובלים ממזיקים למיניהם? רוצים לשמור על המשרד שלכם, המסעדה המשפחתית או המפעל האזורי מפני חרקים, ציפורים ושאר חיות רעות? אתם חייבים לקרוא את המדריך הזה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 05/12/21 13:23 א בטבת התשפב

להיות מוכנים לכל תרחיש - הדברה לעסקים בצפון
הדברה, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

לצפון הארץ יש לא מעט מאפיינים ייחודיים משלו: נופים ירוקים, הרים נישאים, יישובים קטנים וגם ערים  גדולות לחופי הים התיכון. שלג בחורף, נחלים זורמים באביב ושייט אבובים בקיץ. אבל בצפון יש גם בעלי חיים אופייניים לאזור (ע"ע חזירי בר בחיפה) וגם, שפע מגוון במיוחד של חרקים ומזיקים, שאזור הצפון הוא הבית שלהם.

אם יש לכם מזיקים בבית, אתם יודעים איך להתמודד ובינינו - זו גם בעיה פרטית שלכם. אבל אם המזיקים מתחילים להגיע גם לעסק - אתם כבר צריכים לבדוק ומהר - איך עושים הדברה לעסקים בצפון?

ההבדל בין הדברה לעסקים בצפון לבין הדברה ביתית

המיקום הייחודי בצפון מאפשר שגשוג של אוכלוסיות מזיקים גדולות, בהשוואה לחלקים אחרים בארץ. כמויות גדולות של גשם שיורד בחורף, לצד קיץ ממוזג ונעים, מאפשרות שגשוג של מזיקים נפוצים, כמו נמלים, תיקנים (ג'וקים), זבובים ויתושים, אבל גם עכברים ומכרסמים אחרים, זבוב החול, פרעושים, פשפש המיטה ועוד. 

אם יש מזיקים בעסק, זה יכול להשפיע על הלקוחות, על המוניטין של העסק וגם על היחס של הרשויות, ביניהן משרד הבריאות.

סוגי הדברה לעסקים בצפון

הייחודיות של שירותי הדברה לעסקים בצפון, לא טמונה רק במיקום הגיאוגרפי הייחודי, אלא גם בסוג העסק. סוגי עסקים שונים צריכים סוגים שונים של הדברה. אז מה זה אומר בדיוק?

הדברה למפעלים בצפון

מפעלים מאופיינים בשטחים גדולים ורחבים, עמוסים במכונות ייצור ופועלים. עבודה במפעלים נמשכת לעיתים מסביב לשעון ללא הפסקה.

לכן, עבור הדברה למפעלים בצפון דרושה חברת הדברה עם רמה גבוהה של זמינות, שגם מכירה את המאפיינים הייחודיים של עבודה במפעל (חומרים כימיים, עבודה שלא עוצרת, מכונות ועוד) ויכולה לספק את השירות בשעה מתאימה, בהתאם לצרכי המפעל.

הדברה לעסקי המזון בצפון

עסקים בתחום המזון רגישים במיוחד למזיקים, בגלל האטרקטיביות שלהם למזיקים שונים אבל בעיקר בגלל הנזק הגדול שיכול להיגרם לעסק כתוצאה מחדירת מזיקים. לכן, בעסקי המזון, יש חשיבות יתרה להדברה מונעת, שנעשתה לפני שמזיקים חודרים לעסק, לצד עבודה מקצועית, ששומרת על המזון מפני חומרי הדברה רעילים. בין היתר, תחום זה של הדברה כולל:

הדברה לרשתות שיווק בצפון, הדברה לבתי קפה בצפון, הדברה לחנויות מכולת בצפון, הדברה למסעדות בצפון, הדברה למחסנים בצפון ועוד.

הדברה למשרדים בצפון

גם משרדים בצפון יכולים להיות פגיעים למזיקים, אם הם לא מטופלים כראוי. מומלץ להשתמש בהדברה מונעת, או להזמין הדברה לעסקים בצפון מחוץ לשעות הפעילות של המשרד.

בשורה התחתונה, הדברה לעסקים בצפון דורשת מומחיות ספציפית לגבי כל אחד מסוגי העסקים, על המאפיינים הייחודיים של אזור הצפון ושל העסק המזמין את השירות.

מדביר הצפון נותן שירותי הדברה לעסקים בצפון מזה שלושה עשורים (!!!), במהלכם התברג בין העסקי המובילים בתחום, בזכות שירות מקצועי, אפקטיבי וממוקד לעסקים בצפון.

בין הארגונים הנהנים באופן קבוע משירותי הדברה מקצועיים של מדביר הצפון: משטרת ישראל, מפעלי תרופות ומפעלי מזון, בתי חולים, בתי דיור מוגן, רשויות מקומיות ועוד.

לחצו כאן למידע נוסף.