"מאירים ת'ארץ" לזכרו של אלי קיי

בחנוכה הקרוב יתקיים אירוע "מאירים ת'ארץ", ביוזמת ארגון השומר החדש לזכרו של אלי קיי ז"ל בוגר הארגון שנפל בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים  

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/11/21 17:31 כו בכסלו התשפב

"מאירים ת'ארץ" לזכרו של אלי קיי
מאירים ת'ארץ, צילום: השומר החדש

זאת השנה השנייה שבמהלכה יתקיים אירוע "מאירים ת'ארץ" של ארגון 'השומר החדש' בחג החנוכה. מדובר על הפנינג התנדבות ייחודי שמשלב תוכן ערכי-חוויתי ומיועד למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. בזמנים כאלה, שהשהות בחלל הסגור, הפכה להיות שוב פעם מורכבת, זאת הזדמנות לחוות חנוכה משמעותי ומאיר במיוחד באוויר הפתוח. 

ההפנינג יתקיים השנה בחוות הר שמש, ביער להב שבדרום ומשלב עשייה משמעותית בשטח – ניקוי יערות. בשנים האחרונות יער להב עבר הזנחה משמעותית ולכן חשוב מאוד לבוא ולסייע בניקוי המרחב, מעשה חשוב של עשיית טוב למען נופיה של ארץ ישראל. בנוסף להתנדבות ישולבו פעילויות נוספות כגון: שוק איכרים, פינות יצירה, הדרכות ומפגש עם החוואי המקומי. האירוע יתקיים ביומיים האחרונים של חג החנוכה בין התאריכים א'-ב' טבת, 5-6.12. 

הפנינג לכל המשפחה

הפנינג לכל המשפחה צילום: השומר החדש

השנה, יתקיים ההפנינג לזכרו של אלי קיי, בוגר הארגון שנפל בפיגוע בירושלים. זאת מתוך מטרה להנציח את זכרו שלי אלי על ידי עשיית הטוב במרחב הציבורי ולהמשיך את פועלו הציוני למען ארץ ישראל. 

יואל זילברמן, מנכ"ל ומייסד השומר החדש מזמין את הציבור להגיע להאיר את הארץ לזכרו של אלי ואומר: "שבוע שעבר עמדנו המומים מול הבשורה על הפיגוע הקשה בו נרצח בוגר שלנו, אלי קיי. במסע חייו אלי אהב את המדינה ועשה ככל שביכולתו כדי לתת איפה שרק צריך. בימים אלו, אנחנו בפתחו של חג החנוכה, החג שמסמל יותר מכל את ניצחון האור על החושך. כעת, זו ההזדמנות שלנו להפיץ את האור של אלי ברחבי הארץ, להמשיך את העשייה שהוא פעל למענה בכל עת. היה לנו ברור שאת אירוע ההתנדבות השנתי שלנו בחנוכה אנחנו מקדישים לזכרו. יהיה מרגש לראות משפחות שיגיעו מכל הארץ להשתתף באירועים השונים ולהנציח את פועלו. זה המעט שנוכל לעשות כדי להמשיך את דרכו".

כולם מוזמנים להפנינג

כולם מוזמנים להפנינג צילום: השומר החדש

עמיחי בלוט, מנהל אגף מרחבים מוסיף ואומר: "ארגון השומר החדש מזמינים את הציבור לבוא בחג האורות ולקחת חלק בהתנדבות משותפת. האירוע כולו מוקדש לזכרו של אלי קיי ז"ל שפעל כל חייו למען עם ישראל. הארגון שלנו עמל כל השנה על למען החקלאים והחקלאות ואנחנו מזמינים אתכם להרגיש את התחושה הייחודית שבעשייה משמעותית".

ההשתתפות ללא תשלום!

מעוניינים להשתתף באירוע ולהאיר? מוזמנים להירשם בקישור הבא.