סטודנטים – אלו ההנחות השוות שמחכות לכם

מוסדות רבים בארץ מציעים מגוון הטבות ומבצעים ייעודיים לקהילת הסטודנטים: בחדרי כושר, בתי קולנוע ומסעדות וגם ברשויות המקומיות ובתחבורה הציבורית

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/11/21 16:42 יח בכסלו התשפב

סטודנטים – אלו ההנחות השוות שמחכות לכם
צילום: ללא

תקופת הלימודים באקדמיה פותחת בפנינו אפשרויות רבות לעתיד מעניין ולהתחלה של פרק חדש בחיים. כדי להפוך את התקופה הזו לטובה ומרתקת עוד יותר, מוסדות רבים בארץ מציעים מגוון הטבות ומבצעים ייעודיים לקהילת הסטודנטים. אז מחכה לך שם בחוץ?

כיצד מממשים את ההטבות?

כל סטודנט הרשום למוסד אקדמי מוכר זכאי לתעודת סטודנט ואישור לימודים, אותם הוא מציג במעמד הרכישה (בדרך כלל), כדי לקבל את ההטבה לה הוא זכאי. אולם, סטודנטים הם קהל רחב במיוחד ולא מדובר רק בלומדים באוניברסיטאות.

לכן, בין אם מדובר בלומדים לתואר ראשון במדעי המחשב, במסלולי הסבה לסיעוד והוראה או בלימודי הנדסאות במכונים הטכנולוגיים – כל עוד מוסד הלימודים מוכר, הסטודנט יכול להיות זכאי להטבות. זו רק רשימה קטנה מתוך שלל ההטבות המגיעות לך כסטודנט.

חדר כושר

מועדוני כושר רבים הפזורים ברחבי הערים השונות מציעים מנויים במחירים משתלמים במיוחד. לעיתים, מדובר גם במנוי לסטודיו עם שיעורי התעמלות ובריכה. הדרך הטובה ביותר להשיג את המחיר המשתלם ביותר היא לערוך סקר שוק רחב. מומלץ לשאול סטודנטים בסביבה, היכן הם מתאמנים ולאיזה מכון הם ממליצים להירשם. גם אם נראה כי על פניו, לא ניתן להכניס גפרור ללו"ז שלך, מנוי לחדר כושר במחיר מוזל יכול לסייע לך לשמור על הגוף והנפש ולשרוד את התקופה המלחיצה הזו על הצד הטוב ביותר.

כניסה למועדונים ומסיבות

סטודנטים הם קהל היעד האולטימטיבי עבור מועדונים וברים, בערים בהן יש מוסדות להשכלה גבוהה. לכן, הם מציעים שלל דילים משתלמים, ארוחות עסקיות ועוד. לכן, מומלץ להצטייד בתעודת סטודנט בתוקף כשיוצאים בערב להתאוורר אחרי עוד יום לימודים ארוך.

בתי הקולנוע ומוסדות התרבות

כמעט כל מוסד תרבות בארץ מציע כרטיסים מוזלים עבור סטודנטים בכל שלב של לימודיהם. לרוב, אין צורך להציג אישור לימודים במעמד קבלת ההנחה, אלא מספיק להציג את כרטיס הסטודנט. לכן, גם אם בחרת בלימודי הסבה לסיעוד, תעודת הוראה או תואר ראשון בפסיכולוגיה – מוסדות התרבות פותחים בפניך את שעריהם. זו הזדמנות נפלאה להרחבת אופקים וחשיפה לתרבות שטרם הכרת.

ארנונה

הרשויות המקומיות באות לקראת הסטודנטים ומציעות הנחות משמעותיות בארנונה, לרוב על פי מבחני הכנסה. לכן, ההנחה הזו איננה פונה באופן בלעדי לסטודנטים, אך ניתן להניח כי סטודנטים נוטים לעבוד בעבודות מזדמנות ולא רווחיות במיוחד. כדי לקבל את ההנחה הזו, מומלץ להצטייד מראש בכל הטפסים והאישורים הדרושים ולהניע את התהליך. כדי לא להיגרר לתשלומים מיותרים כמו קנסות והשלמות, מומלץ לדאוג להסדרת הנושא בכל תחילת שנה קלנדרית.

תחבורה ציבורית

החברות השונות אשר מפעילות את התחבורה הציבורית מאפשרות לסטודנטים עם כרטיס סטודנט בתוקף ואישור לימודים מתאים לקבל עד 50% הנחה ברכישת הסדרי נסיעה. יש כמה מסלולים ביניהן ניתן לבחור. לדוגמה, הנחה אוטומטית של מספר אחוזים קבוע על כל רכישה, או לחלופין, תשלום חד פעמי וקבלת הנחה משתלמת וגבוהה יותר לאורך כל השנה. כדי לדעת מה בדיוק מתאים לך, מומלץ לחשוב מראש מהו היקף השימוש שלך בתחבורה הציבורית ובהתאם לכך, לחשב את מסלול ההנחה המשתלם ביותר עבורך.

חשבון הבנק

רוב הבנקים מציעים מסלולים ייחודיים לסטודנטים בניהול העו"ש והאשראי לתקופת הלימודים. כך, במקרים רבים, ניתן לקבל פטור מעמלות עבור כרטיסי אשראי ופעולות שונות, הקלות בקבלת שירותים ומסגרות עו"ש ואשראי מתאימות. לכן, חשוב להעביר את תעודת הסטודנט ואישור הלימודים מבעוד מועד לסניף הבנק בו מתנהל חשבונך ולהסדיר את העניין.

כדי לקבל עוד מידע בנוגע להנחות, מבצעים והטבות משתלמות במיוחד, מומלץ לפנות לאגודת הסטודנטים במקום הלימודים שלך ולבקש מידע נוסף.