איך השתנו ביטוחי הבריאות בעידן הקורונה

בעקבות השלכות הקורונה, כשהרפואה הציבורית עמוסה, זמני המתנה מתארכים והציבור נמנע מלגשת למוקדים רפואיים בשל חשש הדבקה, עלה צורך בקרב המבוטחים בשירות רפואי זמין ואישי שייתן להם מענה מהיר ובטוח שישדרג את איכות החיים שלהם

חדשות כיפה בשיתוף חנוך כץ סוכנות לביטוח 03/11/21 11:52 כח בחשון התשפב

איך השתנו ביטוחי הבריאות בעידן הקורונה
חתימה על ביטוח אובדן כושר עבודה. אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק

מאז ומתמיד הצורך בביטוח רפואי פרטי, היה הכרחי להשלמת הכיסוי הביטוחי ממלכתי. עד עידן הקורונה הדגש היה בעיקר על כיסוי הוצאות למקרים שהעלויות גבוהות, לדוג' תרופות שלא נמצאות בסל, ניתוחים פרטיים והשתלות בכל מקום בעולם.

כעת בעקבות השלכות הקורונה, נוסף צורך בשירות רפואי זמין ואישי, היות והרפואה הציבורית עמוסה, זמני המתנה מתארכים והציבור נמנע מלגשת למוקדים רפואיים בשל חשש הדבקה.

חברות הביטוח הבינו את הצורך והרימו את הכפפה בכיסויים שמשדרגים את איכות החיים החל משלב הברור הרפואי, וזאת על ידי הוספת נספחים מיוחדים בהתאמה מלאה למצבנו הנוכחי ולצרכים.
להלן מספר דוגמאות:

  • יעוץ טלפוני עם רופא משפחה/ילדים.
  • יעוץ טלפוני ומיידע לגבי תרופות
  • יעוץ טלפוני פסיכולוגי דיסקרטי מבלי צורך להיחשף.
  • תור לרופא מומחה תוך 48-70 שעות
  • כל הבדיקות האבחנתיות במרכזים פרטיים תוך 48-70  שעות
  • עזרה ראשונה כירורגית ברשת מרפאות פרטית

כל זאת בתוספת עלות סמלית לפוליסה הוותיקה, הסיסמה השגורה היא שרק את בדיקות הדם נעשה בקופת חולים, את כל השאר נעשה רק באופן פרטי, חשוב מאד אם יש לכם ביטוח רפואי צרו קשר עם סוכן הביטוח שלכם, לבדוק אודות הקיים ובהתאם לבצע עדכון ולהתייעל.

הכותב הינו סוכן בטוח המתמחה בתחום ביטוחי הבריאות, ניתן לפנות בשמחה בשאלות נוספות דרך האתר