ללמוד אצל הטובים ביותר

אם אתם כבר אחרי שלב ההתלבטות בין תארים מתחומים שונים והבנתם שחינוך הוא הייעוד שלכם, הגיע הזמן לבחור במוסד לימודים שיגרום לכם להיות הכי טובים שיש. במכללת אורות ישראל קמפוס מורשת יעקב ברחובות תפגשו מרצים מובילים בתחומם, שיכשירו אתכם להיות אנשי חינוך חדורי שליחות ואמונה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/10/21 16:04 טו בחשון התשפב

ללמוד אצל הטובים ביותר
הרב מקובר, צילום: ללא

החלטתם ללמוד חינוך? רואים את עצמכם מורים של דור העתיד? חיפוש קצר בגוגל יגלה לכם כי מקומות לימוד יש לא מעט, אך בהתלבטות היכן ללמוד כדאי לקחת בחשבון מרכיבים שונים שישפיעו על אחת ההחלטות המשמעותיות שתקבלו בקריירה שלכם. אם אתם רוצים ללמוד אצל מרצים מן השורה הראשונה ובעלי השקפה אמונית – מכללת אורות ישראל היא המקום עבורכם.

המכללה ברחובות מהווה בית אקדמי עבור כל מי שמאמין בחינוך וביכולת של המורה להשפיע לדורות. הלימוד נעשה מתוך אהבת התורה והארץ ומתוך אמונה גדולה בצדקת הדרך. במהלך התואר תפגשו מרצים בעלי ניסיון רב והשקפה חינוכית רחבה, שמבינים היטב את האתגרים הניצבים בפני אנשי חינוך במאה ה-21. אם גם אתם, כמו אלפי סטודנטים שלמדו בקמפוס והשתלבו במערכת, רואים בחינוך אידיאל, תופסים את המורים כמנהיגים חינוכיים – אורות ישראל זו בחירה טבעית עבורכם. זה המקום שבו יציידו אתכם בכלים האקדמיים החדשניים ביותר, לצד לימוד שנאמן לרוח ההלכה ולמחויבות תורנית עמוקה. 

גם בני טייטלבוים כאן

גם בני טייטלבוים כאן                                                                                                                 צילום: רפי פריימן

הקמפוס ברחובות מאפשר לסטודנטים ללמוד תואר בחינוך עם תעודת הוראה, ולבחור מבין מספר מסלולי התמחות מעולמות ידע שונים. במקביל ללימודי התואר, יכולים הסטודנטים להמשיך בלימודים בישיבה ולשלב בין מצוינות אקדמית לשגרה תורנית מלאה.   

בין המרצים במכללה תמצאו את ד"ר גרשון בר כוכבא, חלק מסגל ההוראה בחוג להיסטוריה. "אני מאמין שהמחשה מציאותית של מורה טוב בהווה, עוזרת להבין טוב יותר את האירוע ההיסטורי", אומר בר כוכבא, מומחה להיסטוריה צבאית בימי בית שני ולתולדות היישוב היהודי בחברון.

לצידו של בר כוכבא, יפגשו הסטודנטים שורה של מרצים מובילים ובעלי שם. כך, למשל, הרב מנחם מקובר, ראש המדרשה לידע המקדש ומרצה בחוג לתלמוד; ד"ר שמחה צ'סנר, פסיכולוג קליני ומרצה בחוג לחינוך מיוחד; וגם בני טיטלבוים, עיתונאי בתאגיד השידור "כאן" ומרצה בחוג לתקשורת, מסלול שנמצא בתנופה ומכשיר סטודנטים רבים שמשתלבים בעשייה התקשורתית.

גרשון בר כוכבא נמנה על צוות המרצים

גרשון בר כוכבא נמנה על צוות המרצים                                                                                                  ללא קרדיט 

"להיות מוביל ולא להיות מובל – זה האתגר של הדור הבא", אומר טיטלבוים. "כאן תוכלו להנחיל לדור הבא את העניין הרוחני, הערכי. עיתונאים יש המון, אבל את האמירה שלכם רק אתם יכולים להביא". הסטודנטים בחוג חוקרים את הקשר שבין תקשורת לחינוך, מתמודדים עם שאלת השפעת התקשורת על האדם ולומדים להכיר את מוקדי הכוח במדיה ואת עמדתם האידאולוגית.

עוד תחומי התמחות במכללה כוללים לשון, אנגלית, מתמטיקה, מדעי הטבע, תנ"ך, תושב"ע וחינוך מיוחד. הלימודים מתקיימים בצורה היברידית – למידה פרונטאלית בקמפוס בשילוב למידה מרחוק – וכן בקורסים מתוקשבים, ישנן הסעות לקמפוס מכל רחבי הארץ ומגוון מלגות לסטודנטים או לבוגרים שממשיכים לתואר שני. 

ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה בעיצומה. לחצו לפרטים נוספים