רוזה - גוש עציון: מרגישים את הקסם באוויר

אם אתם רוצים להתנסות בחוויה שלא הכרתם, תפנו קצת זמן בלו"ז ומקום בבטן ובואו לאחת המסעדות המיוחדות ביותר שתכירו. בלב ליבה של גוש עציון תפגשו שילוב של קולינריה נדירה ונוף עוצר נשימה עם שירות חם ומשפחתי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/10/21 15:42 יד בחשון התשפב

רוזה - גוש עציון: מרגישים את הקסם באוויר
אווירה משפחתית, רוזה, גוש עציון, צילום: רוזה -גוש עציון

בלב יער קסום, בתוך המבנה ההיסטורי של "מצודת עציון", שוכנת לה מסעדת רוזה. בשנייה שיוצאים מהרכב בחניה מגיע לאפך ריח ממכר של בשר מעושן שגורם לך לרייר, ומהרגע שנכנסים אל תוך המסעדה מרגישים את הקסם באוויר. 

המסעדה מחולקת לחללים שונים, פינות שקטות ורומנטיות, אזורים יפהפיים עם נופים מרהיבים לאירועים שונים. 

פינות חמות ברחבי המסעדה

פינות חמות ברחבי המסעדה צילום: רוזה -גוש עציון

השילוב של קירות האבן הגדולות, הצריכים הגדולים מתקופת הירדנים, ירוק אינסופי מסביב למבנה השמור והנפלא הזה, ותמונות התלויות לאורך קירות המסעדה המספרות את סיפור ההקמה של גוש עציון, נותנים חוויה ייחודית ותחושה שאתה נמצא בלא פחות מנכס היסטורי לתפארת גוש עציון.

מסעדת רוזה גוש עציון מתמחה בעישון של נתחי בשר מובחרים. יש בה שלושה מעשנות מבית חברת TRAEGER. תחביב המקום הוא למצוא נתחים ייחודיים ולעשות ספישל השף מיוחד לכל יום עם עישון של נתח אחר.

שפע בשרים מעושנים

שפע בשרים מעושנים צילום: רוזה -גוש עציון

אם חשקה ליבך בנתח אסאדו על עצם, נתח חזה עגל חלב, סטייק פיקניה או דנוור קאט – כולם מעושנים כמובן- זה בהחלט המקום. 

האהבה העמוקה לעישון נמצאת לא רק בבשרים, קיים מבחר שלם של מנות מטריפות כמו פוקצ'ות הבית (הנאפות בטאבון המסעדה) עם קוביות אסאדו מעושן וצ'ימיצ'ורי ביתי, מרק חם וטעים לחורף עם ירקות מעושנים, אורז בעשבי תיבול חמוציות ושקדים לצד הסטייק, לחם בריוש איטלקי עם שערות אסאדו בזילוף של מייפל וטחינה גולמית ועוד ועוד.

תשומת הלב לפרטים הקטנים בכל מנה ומנה היא האלף בית של המקום. מתערובת התבלינים הסודית של השף לכל סוגי המטבלים, ועד להמבורגרים ומנות הבשר של המסעדה, הכל אבל הכל נעשה טרי במקום! וטועמים את זה בכל ביס.

מעבר לאוכל המטורף שהזכרנו, והנוף הממיס מסביבך, הקו המנחה של מסעדת רוזה הוא- רוזה זה משפחה.

מגוון בשרים

מגוון בשרים צילום: רוזה -גוש עציון

העובדה שגוש עציון הינו מקום קטן והפרצופים מוכרים לצוות, גורם לתחושת משפחתיות מיוחדת ללקוחות השבים. הצוות לומד את הניואנסים הקטנים של כל לקוח, ובכך נותנים חוויית שירות נעימה וביתית. ומאידך כאשר נכנסים פרצופים חדשים, הצוות יבחין בכך ברגע, ויישר ייגשו לברר מאיפה החברה ואף יוציאו פינוק או שניים על הביקור הראשון שלך במסעדה.

אם קורה חלילה שיש ביקורת פחות טובה או מנה שחוזרת, כל הצוות נרתם להבין ולהפיק מה קרה על מנת לתקן.

"אנחנו רואים בנתינת שירות כמעין שליחות"- זוהי האמונה הפנימית של בעלי המקום וזה מה שמושרש ומועבר לכל מלצר חדש שמגיע. 

גם המבורגרים יש

גם המבורגרים יש צילום: רוזה -גוש עציון

המבנה העתיק של המצודה בנוי בצורה כזו שקיימים חללים שונים, כוכים מיוחדים ואזור שונה ומותאם לכל סוג של אירוע. הפנינה של המקום הוא ה"חדר שמש", חדר עגול מוקף כולו חלונות לנוף המיוחד, ובאמצע עץ גדול המסמל את האלון הבודד של גוש עציון.

מבחוץ יער, נוף פסטורלי, פרחים ואוויר נקי ונפלא, ומבפנים ברגע שהמסיבה מתחילה יוצא מהמטבח בוצ'ר עץ ענק עם כל סוגי הבשרים הטובים ביותר למרכז השולחן של האירוע. מה צריך יותר בעצם?

אז גם אם אתה בא לאירוע גדול ומשפחתי או לדייט שקט ורומנטי – ברוזה גוש עציון ימצאו לך את הפינה שמתאימה בדיוק בשבילך!

אל תשכחו לשאול בכניסה מה המנה המיוחדת שהשף הכין היום? חבל לפספס.

צילום: רוזה -גוש עציון

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן