הגיע הזמן להיפטר מיונים

יונים עשויים להיות מפגע מטריד. הרעש שהם יוצרים בהמייה שלהם, הלכלוך שהשהות שלהם מביאה ועוד. אך כגודל הנזק של היונים כך גם הקושי להרחיק אותם מהזירה. מה אפשר לעשות?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/09/21 08:53 כד בתשרי התשפב

הגיע הזמן להיפטר מיונים
רשתות להרחקת יונים , צילום: המדביר המוסמך

לא קל להתמודד מול יונים ולגרום להם להפסיק להופיע במקומות בהם נוח להם להיות. במהלך השנים חיפשו אנשי מקצוע פתרונות שונים שהמטרה שלהן אחת – להביא פתרון סופי להרחקת יונים ולמניעת הנזקים שהם מביאים בכנפיהם.

אז איך באמת מרחיקים יונים?

יש כיום כמה וכמה שיטות הרחקה ליונים. יש שיטות מוכחות וטובות, אחרות פחות. בכל סיטואציה יהיה צורך להתאים את הפתרון המוצלח ביותר על מנת להוביל לשינוי המיוחל ולהרחקת היונים המזיקים.

רשתות – שיטה מוכחת וטובה במיוחד הינה התקנת רשתות במסתורי כביסה. רשת נגד יונים הינה רשת מיוחדת שמתאימה למטרה זו והיא אינה מאפשרת ליונים להיכנס פנימה. הרשת תותקן במקצועיות על המפתח על מנת לחסום לחלוטין את הכניסה של היונים. שיטה זו יעילה ביותר אך היא איננה מתאימה לכל מקום. כלומר, לא תמיד אפשר לסגור מרפסת שלימה או למנוע מיונים לעמוד על ספי חלונות בעזרת רשת. כמו כן חשוב להקפיד על התקנה איכותית ומלאה. כי מספיק שיישאר פתח קטן כדי לאפשר ליונים להיכנס פנימה. לצאת כבר יהיה להם קשה יותר... אך במקרים רבים התקנת רשתות במסתורי כביסה, חלונות או מרפסות תהיינה פתרון מעולה. בנוסף חשוב לבקש ניקיון וחיטוי למסתור כביסה בשביל שלא ישארו שם קרציונים והתפתחות של מחלות שונות שמגיעות מהיונים.

הדבקת קוצים (דוקרנים) – יונים מחפשים להם מקום נוח לעמידה. ככל שאנחנו נדאג שהמשטחים הנבחרים על ידם לא יתאימו להם לעמידה, הם פשוט לא יוכלו להיות כאן. לשם כך ניתן להיעזר בקוצים. מדובר על מוצר ייעודי שמדביקים אותו על ספי שיש, על גגות, על מזגנים ובכל מקום בו יונים נוטים לעמוד. יש בנמצא קוצים מפלסטיק וכן קוצים ממתכת. בכל מקרה צריך יהיה להבין מהם ההרגלים של היונים במקום, ולהתקין את הדוקרנים נגד יונים בהתאם לכך. התקנה טובה בכוחה למנוע הגעה של יונים ועמידה על המשטחים המודבקים.

שיטות שונות בהתאמה לצורך ולנתונים

יש בנמצא שיטות נוספות להרחקת יונים, אם כי חשוב להתאים אותן לפי הנתונים בשטח וכן לפי כמות היונים. באופן כללי צריך לזכור שניתן לנסות כלים קלים לביצוע שיכולים להביא תועלת. לדוגמה, ידוע כי יונים מסתנוורים מאור שחוזר אליהם, וזה גורם להם לחוסר נוחות.

לכן אם נתלה דיסקים מחזירי אור במקום בו הם מגיעים – הדבר עשוי לגרום להם שלא להגיע למקום. כמו כן יונים נוטים לפחד מעופות גדולים יותר כמו עורבים. מסיבה זו עורב מפלסטיק יכול להביא תועלת ולהרחיק את היונים.

מדביר מקצועי ומוסמך לצורך העניין

יש פעולות שכל אחד יכול לנסות לבצע בכוחות עצמו, אך במרבית המקרים הפתרון הסופי והמומלץ נמצא דווקא בידיים מקצועיות של נותני שירות. בכל מה שקשור להרחקת יונים מדיבר מוסמך הוא נותן השירות הרלוונטי.

שכן הוא מכיר את צרכי בעלי החיים ואת מה שהם מחפשים אצלכם במרפסת או במסתור הכביסה. כך שהוא יודע אילו פעולות בסיסיות צריך לבצע כדי להרחיק את היונים ולתת להם להבין שלא כאן יהיה להם נעים ונוח לחיות את החיים שלהם.

מדביר מקצועי יוכל לחוות את דעתו המקצועית בהתאם לנתוני השטח ולקדם את התהליך לרצונכם ובהתאם למטרה שלכם. חשוב לבחור מדביר מנוסה ומקצועי שמכיר את התחום, מכיר את היונים ואת השיטות הקיימות להרחקה שלהם.

בעזרתו ניתן יהיה להוביל תהליך ממוקד מטרה שיביא לתוצאה הרצויה – אזור חף מיונים, חף מרעש לא רצוי וחף מפסולת מצטברת ומעיקה שגורמת גם לריחות לא נעימים.

פנו עוד היום למומחים של "חברת המדביר המוסמך" שיפתרו לכם אחת ולתמיד את המטרד של היונים.