החלקה על הקרח לכל המשפחה בירושלים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/09/21 17:17 ח בתשרי התשפב

החלקה על הקרח לכל המשפחה בירושלים
החלקה על הקרח, צילום: יחצ

אנחנו נכנסים לחג הסוכות וכולנו מחפשים פתרונות יצירתיים לנצל את הזמן ולהנות עם הילדים. קבלו את 'קרחנה בירושלים' הפתרון האולטימטיבי והצונן ביותר לבילוי כיפי בחול המועד  עם כל המשפחה. 
בחול המועד ואסרו חג מזמינות עיריית ירושלים וחב' אריאל את הקהל הרחב לפעילות הכי צוננת בארץ – 'קרחנה בירושלים' - מתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה. המתחם הובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של כמיליון שקלים ומשתרע על שטח של כ-750 מ"ר. המתחם מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.

החלקה על הקרח

החלקה על הקרחצילום: יחצ

לטובת הגיל הרך הובאו בובות בצורת פינגווינים וכלבי ים המאפשרים לילדים להחליק בביטחה.
השנה לראשונה יתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות DJ   אל תוך הלילה, ליין שישי צהרים ועוד.

לרשות המבקרים יעמוד צוות הדרכה מקצועי ומיומן. בנוסף, נרכשו השנה עשרות זוגות של נעליים מותאמות להחלקה על מנת לעמוד בביקוש הרב. 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, ברך את המיזם "לאחר שנת הקורונה חול המועד הזה יהיה שמח במיוחד, מלא בפעילויות, לכל הגילאים ולכל הסגנונות. בחודשים האחרונים עמלנו על מגוון אירועים במיוחד עבורכם תושבי ירושלים. אני מזמין את כולם לקחת ולהינות מהאירועים שהכנו במיוחד עבורכם". 

"מתחם ההחלקה החדש מאפשר פעילות לכל בני המשפחה בכל הגילאים והרמות והוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות בעיר" אומר אורי מנחם, מנכ"ל חברת אריאל, ומוסיף  "זוהי הזדמנות מצוינת לנצל את החול המועד בפעילות מהנה לכל המשפחה. בנוסף, מוזמן הקהל הרחב להנות מבילוי משפחתי מגוון במתחם התחנה הראשונה".

קרחנה בירושלים
עלות: שעת החלקה 45 ₪ בהצגת כרטיס ירושלמי. מחיר מלא: 67  ₪ / שעתיים 100 ₪ 
כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, בחברות האשראי ובמועדוני כוחות הביטחון,
הזמנת כרטיסים מראש באתר  

ההחלקה על הקרח מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה בלבד, המתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים. המתחם נפתח בשעה 10:00, כניסה אחרונה בשעה 21:00.