עשור לעמותת מקימי: מכתב האחדות של המייסד לתורמים

״מי ייתן ולא נצטרך את מקימי בעשור הבא״: ישראל ליבמן מייסד מקימי במכתב ברכה מרגש ומיוחד לציון עשר שנים של חסד ועשייה במקימי

חדשות כיפה בשיתוף עמותת מקימי 05/09/21 12:18 כח באלול התשפא

עשור לעמותת מקימי: מכתב האחדות של המייסד לתורמים
עשור לעמותת מקימי, צילום: מקימי

עשר, 10. השנה המספר הזה מרגש אותי במיוחד. זו השנה בה אנחנו מציינים עשור להקמת מקימי. ביהדות מסמל המספר 10 אחדות. עשרת הדיברות שהופקדו למשה בהר סיני, עשר המכות שהביא הקדוש ברוך הוא על מצרים, עשרה אנשים דרושים למניין כהלכה, עשרה מאמרות שבבריאת העולם, עשרת ימי תשובה, עשרה הרוגי מלכות, עשרה דברים נבראו בערב שבת בין השמשות, עשרה נסים נעשו לבני ישראל על הים, ועשרה ניסיונות ניסו אבותינו את הקב״ה במדבר, עשרה דורות מאדם הראשון ועד נח וכן עשרה דורות מנח ועד אברהם.  

אחדות, קושי, לחימה, ניסים, תשובה, ערבות הדדית ועוד נקודות שעולות לנו על המספר עשר מן התורה שבכתב והתורה שבעל פה.

גם אצלנו במשנת מקימי בעשר השנים שעברו אנחנו כותבים בכל יום סיפורים של משפחות שעוברות – קשיים, מלחמות, תשובה, ניסים, וברוך ה׳ גם אחדות.

לתרומה לעמותת "מקימי" לחצו כאן >>>

בזכות האחדות של המלווים שלנו בכל סניפי מקימי ברחבי הארץ שעמלים יום יום, לילה לילה לשקם משפחות במשברים קשים מאוד.

בזכות הלחימה של כל משפחה, רווק ורווקה, זוג צעיר, מרובות ילדים, אזרחים וותיקים ועוד אוכלוסיות שפונות אלינו – ונלחמות באיתנות מול המשבר, מול היצר הרע ומול המציאות הקשה.

בזכות הקדוש ברוך הוא על הניסים שאנחנו חווים עם משפחות שמצליחות לדלג ולעשות את הבלתי יאמן לדרך כלכלית חדשה.

בזכות הערבות ההדדית שלכם, בזכות כל תורם ותורמת שבחרו ללא כל תמורה להעניק לנו את היכולת להעביר תהליך שיקום אינטנסיבי לאלפי משפחות בישראל.

עשור של חסד, יחד אתכם – תורמים יקרים.

מי ייתן ולא נצטרך את מקימי בעשור הבא! אך באותה נשימה מי ייתן ונוכל לסייע גם בעשור הבא לכל משפחה, ואדם שיפנה אלינו לקבלת עזרה. ללא תנאי סף וללא בירוקרטיה - צוות מקימי ערוך ומוכן לעשור הבא.

בשם כל משפחות מקימי שעברו בשער לכלכלה נבונה בעשור האחרון. תודה לכם תורמים יקרים. 

בברכת שנת כלכלה טובה ונבונה. ישראל ליבמן, מייסד ומנכ׳׳ל מקימי.