שימושים של אתריום

אך לצד הביטקוין שהוא הפופולרי מבין המטבעות הדיגיטליים קיימים עוד המון מטבעות נוספים. בואו להכיר מטבע דיגלטי נוסף: אתריום. מה זה אתריום? מהם השימושים של האתריום? האם כדאי לרכוש אתריום? | המדריך המלא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/08/21 10:53 ל באב התשפא

שימושים של אתריום
אתריום, צילום: shutterstock


לא מעט אנשים לא מכירים את המונח אתריום. אך אם נדבר על ביטקוין מיד נוכל לראות את הניצוץ בעיניים. אך לצד הביטקוין שהוא הפופולרי מבין המטבעות הדיגיטליים קיימים עוד המון מטבעות נוספים. שוק המטבעות הדיגיטליים מגדיל את עצמו בכל יום מחדש. כמעט על בסיס קבוע נכנסים לחיינו מטבעות שונים שמטרתם העיקרית היא לשנות את חיינו. במאמר הבא אנו הולכים לדבר על עוד מטבע דיגיטלי שכבר עשה גלים בעולם כולו. לאחר שנסקור אותו בקצרה, כמובן שנסביר איך משתמשים בו וכיצד רוכשים אותו.

מה זה אתריום?

האתריום נכנס לחיינו אי שם בשנת 2018, כאשר המטבעות הדיגיטליים כבר קיבלו מעמד של כבוד. נכון לכתיבת שורות אלה מדובר על המטבע השני בגודלו מבין המטבעות הדיגיטליים השונים. כמובן שבמקום הראשון נמצא הביטקוין שהוא המטבע ששינה את ההסתכלות של העולם על מטבעות דיגיטליים. המטבע מבוסס על פלטפורמה מיוחדת, פלטפורמה שבנויה על מחשוב מבוזר. כמובן שכמו כל מטבע דיגיטלי אחר הערך של האתריום משתנה על בסיס קבוע. מה שתוכלו להשיג היום עם המטבע הזה זה לא בהכרח מה שתוכלו להשיג מחר.

מהם השימושים של האתריום?

השימושים של האתריום הם רבים ומגוונים, הם יחסית דומים לשימושים של הביטקוין. ראשית השימוש העיקרי הוא מסחר, אנשים רואים באתריום כאפיק השקעה לכל דבר ועניין. כלומר אנשים ירכשו את המטבע על מנת להרוויח ממנו כמה שרק אפשר. יש כאלה שעשו המון כסף בעת רכישת ביטקוין עוד בתחילת הדרך. אך כיום ניתן לבצע גם רכישות שונות באמצעות אתריום, כמו שעושים רכישות עם כסף רגיל. כלומר בעולם כבר מבינים כי מטבעות דיגיטליים קבילים לרכישה כמו מטבעות רגילים.

האם כדאי לרכוש אתריום?

זוהי שאלה מאוד כללית, וכל אחד יכול לענות עליה תשובה שהיא מעט שונה. בסוף כל אחד צריך להסתכל על עצמו, ולחשוב מה הכי נכון עבורו. יש כאלה שלא אוהבים את השינויים התכופים בערכם של מטבעות דיגיטליים ולכן האפשרות הזאת פחות מתאימה להם. אחרים אוהבים את האדרנלין המגיע עם רכישת מטבעות אלה. אך באופן כללי הערך של האתריום נמצא במגמת עלייה כמעט מתמדת.

כיצד כדאי לבצע קניית אתריום?

קניית אתריום דומה מאוד לרכישת ביטקוין, הרי שניהם מטבעות דיגיטליים מובילים. האפשרות הראשונה לרכישת אתריום היא לרכוש אותו דרך אנשים פרטיים. כלומר אנשים שרכשו את המטבע, אך מסיבות כאלה או אחרות רוצים למכור אותו. כמובן שחובה לבנות הסכם מחייב על מנת למנוע בעיות שעלולות להגיע בהמשך הדרך. אפשרות נוספת היא לבצע קניית אתריום דרך זירות מסחר שונות. כאן הרכישה היא יותר בטוחה, אך לא תמיד תהיה בתנאים הכי טובים שתוכלו להשיג. לכל אחד יש את האפשרות לבחור את הדרך שמבחינתו היא הדרך המועדפת לרכישה.