עשרות אלפים בשבוע התיירות בשומרון

הופעות, טיולי ג'יפים, סנפלינג ושלל אטרקציות משכו עשרות אלפי אנשים לטייל בשבוע התיירות בשומרון. ראש המועצה יוסי דגן: "אנו עדים למהפכת תיירות בשומרון"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 04/08/21 13:44 כו באב התשפא

עשרות אלפים בשבוע התיירות בשומרון
צילום: תיירות שומרון

'שבוע התיירות' בשומרון, הכולל הופעות, סיורים, ספורט אתגרי, פעילויות משפחתיות ועוד, נמשך גם בשבוע החולף במלוא המרץ, בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם. לאחר שנפתח בשלל סיורים משפחתיים וזוגיים לרגל ט"ו באב המשיך שבוע התיירות עם שלל פעילויות לציבור הרחב, בסיוע אגף יישובים ומתנ"ס שפעל רבות מאחורי הקלעים להצלחת כל האירועים.  

טיול מודרך לוואדי קנה וחירבת שחאדה, מרוץ אופניים משפחתי, טיול ג'יפים בצפון השומרון, סנפלינג מעל הר ברכה, פעילות חווייתית בחוות אל נווה והופעה של הזמר שולי רנד באבני חפץ היו רק חלק ממה שהיה לשומרון להציע. גם בשבועות הבאים מגוון פעילויות ימשיכו לעמוד לרשות הציבור הרחב, לצד המעיינות הרבים, בתי הקפה, המסעדות וכמובן היקבים הייחודים.

צילום: תיירות שומרון


ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן אמר כי "בשנה האחרונה התיירות בשומרון גדלה פי שלוש דווקא בגלל שרוב הישראלים לא טסים לחו"ל וגילו השנה את השומרון, המציע את כל האטרקציות, אתרי המורשת, המעיינות והאוויר הטוב – 20 דקות מתל אביב. אנו זוכים לעשות יחד ולחזות במהפכת התיירות בשומרון".