שעות אחרונות: הרב הראשי ונשיא המדינה הצטרפו

בעמותת "קול רנה" לזכרה של הנערה רנה שנרב הי"ד, נמצאים בשעות האחרונות של מבצע "מתעצמים ברנה" להגדלת והרחבת פעילות העמותה. מתנדבי העמותה ציינו כי כל תרומה שתתקבל – תוכפל

חדשות כיפה בשיתוף קול רנה 26/07/21 16:36 יז באב התשפא

שעות אחרונות: הרב הראשי ונשיא המדינה הצטרפו
רנה שנרב הי"ד. , צילום: באדיבות המשפחה

בימים האחרונים שיגרו הרב הראשי לישראל ונשיא המדינה סרטוני ברכות למתנדבי העמותה. בסרטון מרגש ששיגר הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו הוא אמר כי עמותת "קול רנה" הופכת את הנערה הפרטית רנה שנרב ל"רינה וישועה" עבור אנשים רבים, "זה נעשה על ידי כל אנשי עמותת 'קול רנה' הצדיקים וכל מי שיצטרף לעמותה. כל מי שיהיה חלק מהמתנדבים יזכה להיות 'המתנדבים בעם ברכו ה'". בסיום דבריו אמר הרב הראשי כי "ממקום של הרוגי מלכות צופה רנה הי"ד בחיוך הטוב שלה ומבקשת מבורא עולם שישלח ברכה, הצלחה וסיוע לכל אלו שפועלים למען הכלל בהמשך דרכה הטוב".

ברכת הנשיא לעמותת "קול רנה":

בואו להיות שותפים בהנצחת זכרה של רינה שנרב הי"ד

נישא המדינה ביקש להודות לעמותה על מהפכת החסד שהיא מובילה ברחבי הארץ ועל הפיכת הכאב העצום באובדנה של רנה לכח של עשייה ותיקון עולם. "העשייה שלכם לתיקון עולם היא קריאה מרגשת ומפעימה, היא הדרך הראויה לזכור אותה וללכת בדרכה" אמר נשיא המדינה, והוסיף בסיום דבריו "אנחנו מחזקים אתכם בדרך הנכונה והאמיצה שאתם מובילים לתיקון, לטוב ולהוספת אור".

עד כה התגייסו כ-1,500 תורמים להמשך פעילות החסד של העמותה. בין התורמים רבנים, פוליטיקאים ועיתונאים רבים שביקשו בתרומתם לחזק את מעצת החסד ההולכת ומתרחבת.

ברכת הרב הראשי לעמותת "קול רנה":

"דווקא בשבוע בו אנו מציינים שנתיים לרצח הנורא של רנה, זה הזמן לקחת חלק בהעצמת האור ולהיות שותפים בניצחון שלנו על החושך של המחבלים הארורים. אנחנו נמצאים ברגע האמת, בשעות האחרונות להתרמה, ואנחנו מבקשים מכם – אנא קחו חלק", סיכם מנכ"ל העמותה מתניה שנרב.

בואו להיות שותפים בהנצחת זכרה של רינה שנרב הי"ד