הרב מרדכי אליהו זצוק"ל: "אם אנחנו רוצים שיגיע המשיח - אנחנו צריכים עוד ילד בעולם"

בקטעי וידאו שנחשפים לראשונה לאחר 18 שנה, נראה הרב מרדכי אליהו זצוק"ל מדבר על העבודה החשובה שמתבצעת במכון פוע"ה. צפו

חדשות כיפה בשיתוף מכון פועה 20/07/21 18:26 יא באב התשפא

הרב מרדכי אליהו זצוק"ל: "אם אנחנו רוצים שיגיע המשיח - אנחנו צריכים עוד ילד בעולם"
הרב מרדכי אליהו, צילום: צילום מסך

11 שנה לאחר פטירתו של הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, נחשפים לראשונה קטעי וידאו ובו דבריו החשובים של הרב על המלאכה המורכבת והחשובה שמתבצעת שנים ארוכות במכון פוע"ה. 

הרב אליהו היה ידיד קרוב של מכון פוע"ה וקרוב מאד לראש המכון, הרב מנחם בורשטין שליט"א. במשך שנים הרב היה מייעץ לרבני המכון ונותן מהידע המופלג שלו בהלכה עבור המקרים השונים שהגיעו למכון.

את הדברים, שנחשפים כעת לראשונה, אמר הרב אליהו כחלק מהכנסים של מכון פוע"ה שמתקיימים באופן מסורתי מדי שנה על נושאים שונים. בקטע וידאו משנת התשס"ג (2002) הסביר הרב מדוע עבודת מכון פוע"ה חשובה כל כך: "כל נשמה ונשמה מקרבת את המשיח, את הגאולה. עם ישראל זקוק לגאולה, עוד לא הגענו למנוחה ולנחלה. אם אנחנו רוצים שיגיע המשיח, צריך עוד ילד בעולם, עוד ילדה בעולם, עוד נשמה קדושה להביא".

בקטע וידאו מכנס נוסף שנערך שנה לאחר מכן אמר הרב: ""אני רוצה לברך את המפעל הנפלא הזה, של מכון פוע"ה שעוזר ומסייע לאחרים. יהי רצון, שבזכות הדבר הזה, הקב"ה יחיש את גאולתינו ויגאלנו גאולה שלימה בעגלה ובזמן קריב".

בימים אלה עורכים במכון פוע"ה פרויקט גיוס המונים על מנת להרחיב את הליווי והטיפול בזוגות הזקוקים לסיוע של המכון בנושאי פריון, היריון ולידה. אנו מזמינים אתכם להיות שותפים בחיזוק מכון פוע"ה כדי שעוד זוגות ומשפחות יזכו לחיוך וידיים מלאות.

לחצו כאן לתרומה