תכנון ובנייה נכונה של מטבח חדש

אי אפשר להתווכח עם העובדה ששיפוץ, שדרוג ואף בנייה של בית או דירה חדשים הם תמיד סיבה למסיבה. על אחת כמה וכמה, כשמגיעים לשלב של עיצוב מטבחים חדשים. כיום, הקטלוגים ותכניות הבישול בטלוויזיה מציגים מטבח מסוג חדש; מעוצב למשעי, מרשים ומרהיב ביופיו, המשלב לא רק אסתטיקה אלא גם טכנולוגיה מתקדמת, נוחות ובעיקר פרקטיות עבור הבשלנים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 07/07/21 17:48 כז בתמוז התשפא

תכנון ובנייה נכונה של מטבח חדש
צילום: pixabay

מתכננים מטבחים בחמישה שלבים

על מנת להגיע לאותה רמה של פרקטיקה ועיצוב מרשים, יש לתכנן היטב את המטבח החדש. כדי לעזור לכם לעשות זאת אספנו חמישה שלבים פשוטים שיעשו סדר: 

  • המדידות – אם מדובר בבניית מטבחים חדשים לחלוטין, הרי שהדבר הראשון שצריך לעשות זה להתחיל למדוד; את החלל שבו יוקם המטבח, את גובה הארונות, ועוד. אי אפשר לתכנן בנייה של אלמנטים מבלי להכיר את המידות במרחב ובהתאם אליהן ליצור את תכנית הבנייה. יש לסמן נקודות חשובות כגון חלונות, נקודות אינסטלציה ושקעים שישפיעו ישירות על העיצוב בפועל.
  • תכנית הבנייה – לא משנה אם מדובר במטבח קלאסי, כפרי או מודרני, ולא חשוב אם הוא קטן או מתאים לדירה ענקית של שישה חדרים, חייבים לבנות תכנית שעליה יתבסס שאר התהליך. התכנית תסייע לכם לראות טוב יותר את החלוקה בין האזורים והאלמנטים השונים במטבח, וגם להתחיל להתרגש, שכן זו תהיה הפעם הראשונה שתוכלו לראות בעצמכם את החלומות שלכם רוקמים עור וגידים. 
  • פנייה למעצב – כמובן שאי אפשר לבצע את כל השלבים האלה בלי עזרה מקצועית של מעצב מטבחים מוסמך. המעצב יידע להכניס הביתה את הניואנסים הייחודיים שיהפכו את החלום שלכם למטבח כמו מתוך קטלוג, אך פרקטי ויעיל שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים. המעצב יגיע עד אליכם ויבין מהם הצרכים והדרישות שלכם, על פיהן ייגש לעבודה. 
  • ההזמנה – לאחר שמסיימים לתכנן ולעצב את המטבח באופן סופי ומוחלט, אפשר להוציא הזמנה לחומרי גלם במידות המתאימות לחלל המטבח, בצבעים שבחרנו ובגדלים שמתאימים לנו. ממש בקרוב תתחיל העבודה והמטבח יתחיל להיבנות אל מול עיניכם ממש!
  • ההתקנה – אחרי שמסיימים לבנות מטבחים הגיע הזמן להתקין את מערכות האינסטלציה, החשמל ועוד. כעת יגיעו אל ביתכם אנשי מקצוע במגוון רחב של תחומים בכדי להניח את היסודות והתשתיות למערכות החכמות במטבח, בלעדיהן לא תוכלו לבצע את הפעולות הפשוטות לשמן נועד המטבח; בישול, טיגון, חימום, קירור ועוד. 

חוויית בישול מהמאה ה-21

מטבחים מעוצבים הם תמיד חוויה של ממש, ובעיקר כשהם נמצאים אצלנו בבית. רק תחשבו על האפשרות להיכנס הביתה ולהרגיש כאילו הכניסו אתכם לסט צילומים של מאסטר שף או לקטלוג מתכונים מעוצב. בעזרת העזרה המקצועית הטובה ביותר שתוכלו למצוא, תראו בעצמכם איך בתוך זמן קצר נבנה אצלכם בבית מטבח החלומות שתמיד רציתם, והוא כל כולו – שלכם!