צימרים בצפון שמתאימים לכולם

היכונו לחופשה שמעולם לא חוויתם. צימרים בצפון מציעים לכם שפע של אטרקציות מלהיבות לצד נוף צפוני ירוק ומשגע. כנסו למדריך המלא של הצימרים למשפחות, זוגות, חברים או אפילו לבד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/06/21 15:54 יז בתמוז התשפא

צימרים בצפון שמתאימים לכולם
צילום: ארנולד בר, אחוזת מאיה

כולנו רוצים לצאת לחופשה מדי פעם בפעם וזה מובן. החיים שלנו מורכבים משגרה יום יומית של עבודה, לימודים, סידורים, פיזור הילדים בבית הספר ואולי מדיי פעם גם צפייה בסדרה אהובה בנטפליקס. אבל מדי פעם אנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד עם האנשים שאנחנו אוהבים. אחד הדברים המיוחדים יותר הוא חופשה מפנקת בצימר בצפון שמתאימה לכל אחד.

הצימרים המושלמים למשפחות עם ילדים

משפחות מרובות ילדים מחפשות לא פעם מקומות שבהם יוכלו לבלות כמו שצריך בחופשה מבלי לחשוב על כלום. אבל כשיש ילדים קטנים בתמונה, מציאת מקום טוב לחופשה הופכת למאתגרת, בייחוד כאשר מדובר בפעוטות שאי אפשר להשאיר אצל הבייביסיטר לזמן רב. מהבחינה הזו צימרים בצפון מציעים את הפתרון המושלם. קבלו את כל היתרונות שמציע הצימר לחופשה משפחתית:

1. שפע של אטרקציות

הצימר מלא במגוון רחב של אטרקצית. אתם יכולים לבחור בין הבריכה, לשולחנות משחק וכמובן החצר הגדולה שבה משחקי כדור ומחבואים מותרים. אפשר גם ליהנות מאטרקציות באזור דוגמת מסלולי הליכה קלים לילדים או רכיבה על סוסי פוני. הורים יצירתיים נוטים להמציא משחקים עם הילדים כיד הדמיון הטובה וליהנות מכל רגע. ניתן להכין מראש רשימה של רעיונות למשחקים וליישם אותם בצימר בפעם הראשונה. כמו כן, כל היופי בצימר הוא שכל אחד יכול לבחור את הפעילות המהנה ביותר עבורו. למשל, בזמן שהילדים משחקים בחצר, ההורים יכולים לישון צהריים, להכין ארוחת ערב או לשתות קפה בגינה המעוצבת.

2. המון פרטיות

בצימר יש לכם שפע של פרטיות, ולכן לא צריך להשתיק את הילדים אם הם מדברים חזק מדיי או לצאת מחדר האוכל במלון או במוזיאון כי הפעוט התחיל לבכות. בצימר אתם פשוט יכולים להיות עצמכם – לצעוק, לצחוק והעיקר, להינות כמו שצריך. וזאת בניגוד למקומות אחרים כמו אחסניות או בתי מלון שבהם אתם צריכים להתחשב באחרים ולהתנצל בכל פעם שהילד צועק או בוכה.

3. מקום מגודר וביטחותי

כשנמצאים בצימר, אין צורך לרדוף אחר הילדים ולחפש אותם בכל רגע. מספיק שיהיו בטווח הראיה של ההורים, בייחוד באזור הבריכה. בזכות הגידור שיש מסביב לצימר, הילדים לא יכולים ללכת לאיבוד.

4. חדרים המותאמים לילדים.

בצימר למשפחות תוכלו למצוא את כל האביזרים המותאמים לילדים דוגמת מיטות מגודרות לפעוטות או בריכות כדורים קטנות ומתנפחים. כך שאין בעיה להביא את הילדים, קטנים ככל שיהיו, לחופשה משפחתית מפנקת.

5. הצימר שמתאים למספר משפחות.  

צימרים בצפון גדולים במיוחד מתאימים למספר רב של אנשים. לדוגמה, ישנם צימרים הכוללים 4 סוויטות אירוח. כך שאפשר בהחלט להתארגן עם כל המשפחה המורחבת או עם משפחות של חברים כדי לצאת לצימר מדהים באזור הצפון.

צילום: ארנולד בר, אחוזת מאיה

צימר מפנק לזוגות

צימרים בצפון מתאימים במיוחד לזוגות רומנטיים שמחפשים קצת שקט ושלווה. האווירה הפרטית שמציעים הצימרים היא כל מה שזוג צריך כדי לשפר את היחסים שלו, אבל לא רק. בצימר איכותי יש גם מתחם ספא שלם שבו אפשר לבלות כל הזמן. כי מה יכול להיות טוב יותר מג'קוזי, תחליבי ספא מפנקים, מגבות נקיות ואפילו עיסוי בהזמנה אישית? כל אלה נמצאים בצימר כדי לעזור לכם לעבור את החופשה כמו שצריך. מעבר לכך, עומדת לרשות הזוגות בריכה פרטית, פינות ישיבה, פינת אוכל יפהפייה ומעוצבת וחדרים נוחים לשנת לילה טובה. הצימר מאפשר לזוג הטרי והרומנטי וליהנות בשניים מאטרקציות שונות כמו שחייה לילית, משחק ביליארד או מסלול הליכה יפהפייה.

צימרים לחברים טובים

בזכות השטח הרב, הבריכה, מערכות ההגברה והגינה המוארת והמעוצבת, הצימר הוא מקום בילוי המתאים גם לחברים טובים. אם אתם חברים מהצבא, מהאוניברסיטה או אפילו מבית הספר שרוצים לבלות יחד. כל מה שצריך עבור בילוי משותף כזה הוא בקבוקי בירה טובה, והשאר היסטוריה.

אפשר גם לבד

הצימר מיועד לא רק לקבוצות של נופשים, אלא גם ליחידים או לזוגות. אם עברתם פרידה ואתם רוצים לנקות את הראש ולקחת קצת זמן לעצמכם, או אם אתם נמצאים על פרשת דרכים מבחינת קריירה ולימודים, וצריכים את האווירה של הצפון כדי להחליט על הצעד הבא שלכם, כדאי לעשות רילוקיישן קטן לצימר בצפון ולהתחיל ליהנות. אפשר לקחת את הכלב האהוב ולצאת להרפתקה אישית מרתקת.

צימרים למסיבות עד אור הבוקר

מלבד חופשות למשפחות, זוגות, חברים או בודדים, הצימרים הם מקום טוב לחגיגות מטורפות עד השעות הקטנות של הלילה. כשיש לכם מתחם עם בריכה, חצר גדולה, תאורת גינה צבעונית וערכת "על האש", תוכלו לערוך כל מסיבה שרק תרצו. כך למשל, המקום מתאים למסיבות של חיילים משוחררים לאחר צבא או סטודנטים בסיום הלימודים שלהם. הצימרים מתאימים גם למסיבות יוקרתיות יותר של אירוע השקה, כנס או ערב עובדים מפנק. כמו כן, בצימר תוכלו להתפרע עם מסיבות לצעירים שחוגגים בר מצווה/ בת מצווה לצד נשף סיום של תלמידי י"ב. וכמובן, אם יש מסיבה שמזוהה הכי הרבה עם הצימר, הלוא היא מסיבת רווקים ורווקות. אותה מסיבה שהחברים והחברות עורכים לחתן ולכלה בנפרד, המסיבה האחרונה של חיי הרווקות.

ניתן לצפות גם בממבחר וילות בצפון

איך בוחרים את הצימר הנכון?

בין אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה ובין אם החלטתם להרים אירוע שעוד לא היה כדוגמתו, חשוב לבחור את הצימר המתאים. באתר rrr.co.il תוכלו לבצע חיפוש בהתאם לדרישות. בזכות המערכת החכמה של האתר המאפשרת לכם לסנן את תוצאות החיפוש, ניתן למצוא את הצימר הנכון במהירות. לדוגמה, עבור חופשה משפחתית תוכלו לבחור את מספר החדרים הרצוי, פינוקים מיוחדים או קהל יעד במטרה לקבל תוצאות רלוונטיות יותר. לאחר מכן, יתקבלו תוצאות של צימרים מפנקים. ניתן להיכנס לכל תוצאה ולהתרשם מהתמונות האיכותיות של הצימרים, וכמובן לקרוא את התיאור.