צימרים עם בריכה פרטית – זה לא בשמיים

חלומם של רבים לצאת לחופשה בוילה או צימר עם בריכה פרטית הוא לחלוטין בר מימוש והשגה בארץ. כיצד נוכל להשיג צימר שכזה בתנאים נוחים ובמחיר טוב ומה חשוב לקחת בחשבון בטרם מזמינים וסוגרים את החופשה החלומית הבאה?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/06/21 16:51 כח בסיון התשפא

צימרים עם בריכה פרטית – זה לא בשמיים
צילום: צימר קלאב, כפר וורדים

צימרים ווילות לאירוח הם כיום צורת האירוח המועדפת על רבים מהישראלים, כמו גם על רבים מהתיירים הזרים המגיעים לארץ. בעוד מדובר בצורת אירוח אשר שונה במהותה מבתי מלון למיניהם, צימרים מאפשרים לרבים לחוות חופשה בתנאים מפנקים אותם לא היו מקבלים במקום אחר, ולהעריך את הפרטיות והאקסקלוסיבית של צימר איכותי ומתוחזק היטב. למעשה, גם חלומם של רבים לצאת לחופשה בוילה או צימר עם בריכה פרטית הוא לחלוטין בר מימוש והשגה בארץ, לאור המבחר הרחב הקיים בשוק. אילו סוגים של צימרים עם בריכה פרטית ניתן למצוא בארץ, כיצד נוכל להשיג צימר עם בריכה פרטית בתנאים נוחים ובמחיר טוב ומה חשוב לקחת בחשבון בטרם מזמינים וסוגרים את החופשה החלומית הבאה.

צימרים עם בריכה פרטית עם נוף, ג'קוזי, התאמה לדתיים וילדים ועוד 

כאמור ניתן למצוא כיום מגוון רחב של צימרים בצפון עם בריכה פרטית, כמו גם במרכז ובשאר חלקי הארץ. ענף הצימרים וחדרי האירוח התפתח משמעתית בעשור האחרון בישראל וזכה אף לדחיפה נוספת ממגפת הקורונה (במהלכה צימרים היוו מקום בטוח ומתבקש לאירוח ותיירות פנים), וכיום פועלים אינספור צימרים בארץ, ביניהם גם לא מעט עם בריכה פרטית מסוג זה או אחר.

כך, ניתן למצוא סוגים רבים ושונים של צימרים אלו. למשל – צימר עם בריכה פרטית מחוממת, בה ניתן להתרחץ בכיף גם בשעות הערב הקריר או בימים סגריריים ואפילו חורפיים. במיוחד כאשר מדובר בצימר בצפון עם בריכה פרטית מחוממת – אזור בו הטמפרטורות נמוכות יותר בדרך כלל מאשר בשאר הארץ, הבריכה המחוממת עשויה להתגלות כאטרקציה שווה במיוחד...

צילום: יאמה, ראש הנקרה


זוגות המחפשים אחר מקום אירוח לחופשה רומנטית לא יתקשו למצוא צימרים לזוגות עם בריכה פרטית, בהן יוכלו לחגוג חופשה חלומית מהסרטים – לא פחות. במקרים מסוימים אפילו תמצאו צימר רומאנטי לחופשה זוגית, כזה המיועד ספציפית לזוגות, וכולל בריכה קטנה ומעוצבת בצורה אשר הופכת רחצה וטבילה זוגית לנוחה ומהנה במיוחד.

במקומות רבים בארץ ניתן למצוא כיום גם לא מעט מקומות אירוח המותאמים לקהל דתי ומסורתי, ולכן גם צימרים עם בריכה פרטית לדתיים, כולל כל מה שנדרש על מנת שניתן יהיה להשתמש בבריכה ולהתרחץ בה בכיף, ועדיין לשמור על כל הכללים הנדרשים. צימרים אלו ניתן למצוא כמובן ביישובים דתיים ומסורתיים, אך ממש לא רק בכאלו – צימר עם בריכה פרטית במרכז, בצפון או בדרום, המוכשר לקבלת אורחים דתיים ושומרי מסורת ניתן למצוא בקלות רבה כיום.

כיצד למצוא צימר עם בריכה פרטית במחיר משתלם ותנאים נוחים?

לאחר שהבנו כי קיימים בארץ צימרים רבים עם בריכה פרטית בהם ניתן להתארח, חשוב להבין כי חופשה בצימר שכזה היא לחלוטין ברת השגה, ממש לא בשמיים, הן מבחינת מחיר והן מבחינת זמינות. עם זאת, הצימרים ה"שווים" באמת עם בריכה לרוב נתפסים בשלב מוקדם יחסית, כך שכדאי לתכנן את החופשה מבעוד מועד ולחפש כבר היום אחר צימרים שכאלו עבור התאריכים בהם אתם מעוניינים.

מהי הדרך הטובה ביותר, או המקום הטוב ביותר, לחפש אחר צימרים עם בריכה פרטית? ועוד כאלו שמוצעים במבצעים ומחירים משתלמים ונוחים במיוחד?

צילום: צימר קלאב, כפר וורדים


ובכן, הדרך הטובה ביותר למצוא מבחר רחב של צימרים עם בריכה ונוף, כאלו המותאמים לדתיים, ילדים וכל אפשרות אחרת, היא באמצעות חיפוש באתר מסוג "וויקנד", המתמחה בעולם הצימרים ומכיל קטגוריות מפורטות, ביניהן גם כזו של "צימרים עם בריכה". המבחר הרחב יאפשר לכם למצוא גם מחירים משתלמים ביותר, ולהבין כי חופשה בצימר עם בריכה פרטית משלכם היא לא דבר שבשמיים, אלא אפשרות ממשית ואפשרית ביותר עבורכם ועבור משפחתכם. פעם אחת להרגיש פינוק אמיתי וחופשה בתנאים אקסקלוסיביים, מהסוג שלא היה מאכזב גם את עשירי הארץ...

דרך טובה לשריין לעצמכם צימר עם בריכה במחיר נוח היא לחפש זמן רב מראש. חפשו גם עבור מועדים המרוחקים כמה חודשים טובים מהתאריך של היום ונסו למצוא תאריכים פוטנציאליים רחוקים עבור החופשה שלכם. במקרים רבים כאשר מחפשים מספיק זמן מראש מגלים כי זה כל מה שהיה נחוץ על מנת להשיג את הצימרים המפנקים ביותר...

בנוסף, חשוב להבין כי המחירים שאתם רואים, גם עבור צימרים פרטיים עם בריכה, עלולים להיראות גבוהים בהתחלה, אך לא אם לוקחים בחשבון את כל מה שמקבלים – בצימר או ווילה מתארחים מספר אנשים (בעוד בחדר במלון לרוב נכנסים שני אנשים לכל היותר), ובמקרים של צימר או ווילה מרוהטים ומאובזרים במיוחד ניתן פעמים רבות גם למצוא מטבח מצויד ומאובזר, בו ניתן לבשל ארוחות (וכך לחסוך משמעותית בהוצאות החופשה). בשילוב העובדה כי צימרים אלו מפנקים במיוחד וניתן להישאר בהם כל היום ולא לצאת ליותר מדי אטרקציות יקרות, מתקבל כי חופשה מסוג זה דווקא יכולה להשתלם, כאשר לוקחים בחשבון את כלל ההוצאות הצפויות.

לוודא שהצימר והבריכה עומדים בכל התקנים הנדרשים

מה חשוב לקחת בחשבון ולוודא מבעוד מועד כאשר מזמינים צימר עם בריכה פרטית מסוג זה או אחר?

ובכן, בתור התחלה חשוב לוודא כי הבריכה עומדת בכל תקני הבטיחות הנדרשים, דוגמת כיסוי לשעות הלילה (נדרש על פי חוק), עומק מקסימאלי וכל דבר אחר שנדרש מבחינת החוק. במקרה ואתם מגיעים עם ילדים אל תתביישו לתחקר את בעל הצימר ולבדוק כי הבריכה מגודרת וננקטים כל אמצעי הזהירות והבטיחות הנדרשים על מנת להבטיח שהילדים לא יימצאו בסכנה. 

בנוסף, אפשר גם לשאול האם ישנם משחקים או מתנפחים כלשהם בבריכה (פעמים רבות יהיו כאלו בצימר), ואולי להביא כמה בעצמכם. כמובן ששאלה מתבקשת נוספת היא נוגע לג'קוזי שאולי נלווה לצד הבריכה הפרטית, אך זה כבר נושא שלם בפני עצמו...