חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ': "צריכים אתכם עכשיו מקימים ישוב"

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' יצא הבוקר בקריאה נרגשת לציבור הרחב להשתתף בבניית הישוב החדש אביתר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/05/21 13:24 טז בסיון התשפא

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ': "צריכים אתכם עכשיו מקימים ישוב"
ביקור בישוב, צילום: יחצ

הבוקר יצא חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' בקריאה נרגשת להשתתף בבניית הישוב החדש אביתר, הוא ציין כי המהלך שמתרקם במקום הוא ממש זהה לחלוציות שהיתה בלפני עשרות שנים פה בארץ, "הרבה זמן לא זכינו להקים ישוב חדש מאפס, כמו בימי חומה ומגדל, בימים הטובים של ההתיישבות והציונות והאיחזה בארץ. זה קורה עכשיו באביתר, זה קורם עור וגידים. לכו לשם - יתרחב לבבכם".
לאחר מכן קרא חבר הכנסת סמוטריץ' לציבור לקחת חלק מעשי בפיתוח המקום, ולתרום, "תפתחו את הלב ותתרמו, צריכים אתכם עכשיו מקימים ישוב צריכים עזרה – כולם תורמים!"

חבר הכנסת סמוטריץ' ביקר בעצמו בישוב אביתר ופגש את יו"ר מועצת שומרון יוסי דגן ואת התושבים שגרים במקום. יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון חיזק את ידי המתיישבים: "אתם עוסקים במלאכה החשובה ביותר: בניין הארץ, בזמן שאויבינו עסוקים בפגיעה בחפים מפשע, אנחנו מוסיפים חיים ומוסיפים בניין הארץ. זו התשובה האזרחית ההולמת לטרור".

ביקור בישוב

ביקור בישובצילום: יחצ


חברים נוספים מהציונות הדתית ביקרו בישוב אביתר, ח"כ מיכל וולדיגר, ח"כ שמחה רוטמן, ח"כ אופיר סופר וח"כ אורית סטרוק.

במהלך שלושה שבועות בלבד הישוב גדל בצורה מדהימה ומתפתח בכל יום בסיוע מתנדבים רבים. בישוב הושקעו משאבים אדירים וכבר 30 משפחות מתגוררות בו במבנים החדשים ועוד עשרות נמצאות ברשימת המתנה.

אלפי אנשים כבר פקדו את המקום מאז החלה ההתיישבות החדשה במקום. משפחות אביתר יחד עם תנועת נחלה ותנועת אמונים החלו בקמפיין גיוס המונים כדי להמשיך ולהפריח את הישוב ככל שידרש.

לחצו כאן לתרומה ליישוב אביתר