חשיבותם של מזנונים בחדרי המגורים | מזנונים בסלון

הימצאותם של מזנונים בסלון מוסיפה לחללים הללו המון יוקרה ואקסקלוסיביות. כדאי לבחון כמה וכמה אופציות ובסופו של דבר לבחור את המזנון שהוא המתאים ביותר הן פונקציונלית והן במראה שלו | איך בוחרים מזנון?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/05/21 09:49 טו בסיון התשפא

חשיבותם של מזנונים בחדרי המגורים | מזנונים בסלון
צילום: bazarone

הימצאותם של מזנונים בסלון מוסיפה לחללים הללו המון יוקרה ואקסקלוסיביות. לכן הלקוחות מעניקים חשיבות רבה לרכישת מזנון שמשלים את נראותו של חדר המגורים, תוך התאמה מרבית לפריטים הנוספים שממוקמים במרחב החדר כמו הספה, הכורסאות והאקססוריז. למזנון יש גם תפקיד של אחסון ובבתים רבים הוא משמש לאחסון של פריטים כמו מערכת השמע, אביזרים הקשורים לטלוויזיה, ספרים, מסמכים חשובים ועוד. קיימת אפשרות לרכוש רהיט מסוג זה שהוא מוארך ומינימליסטי או לחלופין דמוי ארון גדול שיש בו מגירות וכמה ארוניות פתוחות, או בעלות דלת פתיחה.

לפני רכישת המזנון, יש להביא בחשבון מהם החפצים שיאוחסנו בו כדי לרכוש את הגודל המתאים של המזנון, אם מעוניינים בשטחים בגבהים שונים כדי להתאים אותם למוצרי החשמל, או מעוניינים במגירות אחסון נוחות. באולמות התצוגה יש היצע גדול מאד של מזנונים ומכיוון שזה מסוג הפריטים שרוכשים רק אחת לכמה שנים, כדאי לבחון כמה וכמה אופציות ובסופו של דבר לבחור את המזנון שהוא המתאים ביותר הן פונקציונלית והן במראה שלו.

בחירה של מזנונים לסלון

אפשר לרכוש מזנונים יפהפיים מעץ או לחלופין ממתכת בהתאם לטעם האישי של הלקוחות. ברוב המקרים הבחירה נופלת על מזנוני עץ לאור הנראות המרהיבה שלהם. הם קיימים בהרבה מאד גוונים החל מלבן דרך הספקטרום של הצבעים החומים ועד שחור. כמו כן בשילובים יפהפיים של גווני חום עם גווני שמנת ואחרים. 

אפשר ליהנות ממזנונים שהם אטומים או שקופים, נמוכים כשמעליהם תלוי מכשיר הטלוויזיה, או משולבים כך שיש בהם יחידה נמוכה וארוכה ובאחד מהצדדים שלהם קיימת גם יחידה של ארונית אנכית לצורך אחסון. 

ההתאמה המושלמת של המזנון

לקוחות רבים נעזרים במעצב פנים לעיצובו של כל חלל הבית, הן אם מדובר בבית חדש והן אם מדובר בריענון של נראות הבית. המטרה היא ליצור בית שנעים מאד לשהות בו והוא תואם את הצרכים של בני הבית. זו הסיבה שמעצב הפנים מציע ללקוחות כמה אופציות, תוך הבהרה מהם היתרונות ומהם החסרונות של כל דגם ובסופו של התהליך בני המשפחה בוחרים את אחד הדגמים, בצבע שנראה להם המתאים ביותר עבורם.

בתהליך בניית תמהיל המוצרים בסלון, בוחרים גם ספה שרגלי העץ שלה הם בגוון זהה לזה של המזנון ובוחרים ריפוד שמתאים בגווניו לצבע העץ. יש שיעדיפו ריפוד חלק ואחרים ריפוד בעל הדפסים או פרחוני כדי להוסיף חיוניות וצבע לחדר המגורים, כך בוחרים גם שטיח מתאים ותולים ווילונות דקורטיביים להשלמת המראה.

איכות בניית המזנון

טרם רכישת המזנון יש לוודא שמדובר בדגם איכותי אשר בנוי מעץ בטיב מעולה וכך אפשר יהיה ליהנות ממנו לאורך שנים רבות. חשוב לקבל המלצה על היצרן מחברים או מקרובי משפחה שרכשו אצלו מזנונים, או פריטי ריהוט אחרים והם מרוצים מטיבם של המוצרים.