קורסים בתחום הנדל"ן שכדאי להכיר

תחום הנדל"ן מושך אליו אינספור צעירות וצעירים ישראלים מדי שנה, המעוניינים לבנות קריירה מצליחה וארוכת טווח בתחום אטרקטיבי | להלן כמה קורסים אשר יכולים לאפשר לכם להיכנס לתחום ולהתחיל להתפרנס ממנו

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/05/21 15:03 ז בסיון התשפא

קורסים בתחום הנדל"ן שכדאי להכיר
קורס בנדל"ן. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

תחום הנדל"ן מושך אליו אינספור צעירות וצעירים ישראלים מדי שנה, המעוניינים לבנות קריירה מצליחה וארוכת טווח בתחום אטרקטיבי ובעל אופק ורוד יחסית ו/או חולמים על הצלחה בגדול. אל אותם צעירים מתווספים גם לא מעט מבוגרות ומבוגרים יותר, המעוניינים בהסבה מקצועית או רכישת מקצוע שני. כל אותם אנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, אינם טעים – תחום הנדל"ן הוא בהחלט תחום אטרקטיבי שמתבקש ביותר להיכנס אליו בדרך זו א אחרת, שכן הוא תמיד מציע הרבה מאוד עבודה ופעילות עסקית דינמית, המספקים הכנסה שוטפת ומכובדת ביותר לאינספור אנשים בארץ ובעולם. במידה וגם אתם מתעניינים בכניסה לעולם הנדל"ן, להלן כמה קורסים עיקריים שכדאי להכיר בתחום זה, קורסים אשר יכולים לאפשר לכם להיכנס לתחום ולהתחיל להתפרנס ממנו כבר בתוך כמה חודשים ספורים:

קורס השקעות נדל"ן – קורס זה, המכונה גם "קורס יזמות נדל"ן" הוא בעצם קורס הפתוח ונגיש לכולם, גם ובמיוחד מי שמגיע ללא כל רקע קודם בעולם הנדל"ן או היזמות. במסגרת קורס זה לומדים לעומק היבטים מרכזיים וחשובים שונים הקשורים לעולם הנדל"ן ומתרגלים כיצד לזהות הזדמנויות בשוק, ולהוציאן אל הפועל. למעשה, קורס השקעות נדל"ן בעצם מלמד ומתרגל כיצד להפוך ליזמי נדל"ן אשר רוקמים עסקאות גדולות ומוציאים אותן אל הפועל, גם ללא כל הון עצמי משמעותי. בניגוד לדעה רווחת בהקשר זה, אינכם חייבים להיות בני עשירים או בעלי ממון רב מראש על מנת להיכנס לעולם הנדל"ן ולהצליח ליזום, להצליח ולהרוויח בו. מה שכן צריך זה ידע, ליווי ועצות טובות – את כל אלו תמצאו בקורס יזמות נדל"ן.

קורס יועץ משכנתאות – מלבד ליזמות והשקעות בנדל"ן, קיימים גם מספר מקצועות עיקריים מעולם הנדל"ן בהם ניתן להתמחות ולהתמקצע, וגם זו מהווה דרך מצוינת להיכנס לעולם זה ולפתח בו קריירה ארוכת טווח. בעוד משכנתא היא ההלוואה הגדולה והנפוצה ביותר במשק ובעולם כיום, ומדובר כאמור בהלוואה ייעודית מעולם הנדל"ן המשמשת לקניית נכסים, קיים ביקוש רב נרחב לשירותי ייעוץ מקצועי בתחום. משכנתא היא לא רק ההלוואה הגדולה ביותר שמרבית משקי הבית ייקחו על עצמם במהלך החיים, אלא גם הלוואה מורכבת ומסובכת ביותר, אשר בפועל מורכבת ממספר הלוואות קטנות יותר, ומורכבות לא פחות. על מנת לקבל את התנאים הטובים ביותר ואת המשכנתא המשתלמת ביותר, זקוקים מרבית האנשים לייעוץ משכנתאות מקצועי. קורס יועצי משכנתא מכשיר את הלומדים בו לייעץ באופן מקצועי בנושא משכנתאות, וזה נחשב כיום למקצוע יציב, בטוח ובעל עתיד תעסוקתי אטרקטיבי ביותר.

קורס תיווך – מקצוע מרכזי נוסף מעולם הנדל"ן הוא מקצוע התיווך כמובן, ועל מנת לעסוק בתיווך באופן חוקי ורשמי יש להחזיק ברישיון תיווך מטעם המדינה (רשם המתווכים). קורס תיווך מכין את המשתתפים בו לבחינה זו, ומעניק להם את סיכויי המעבר הגבוהים ביותר. זו הדרך הטבה והבטוחה ביותר לא רק ללמוד לקראת המבחן המלחיץ, אלא גם להכיר את המקצוע והתחום מקרוב ובצורה מעמיקה ויסודית, כהכנה אמיתית ויעילה לעיסוק במקצוע מאוחר יותר.

מחפשים מידע נוסף אודות קורס נדל"ן? היכנסו לאתר האקדמיה לפיננסית מבית BDO למידע ומועדי קורס יועץ משכנתאות, קורס השקעות נדל"ן וקורסים פיננסיים נוספים.