כל מה שצריך לדעת על ביטוח רכב!

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/05/21 17:08 א בסיון התשפא

כל מה שצריך לדעת על ביטוח רכב!
תאונה, צילום: pixabay

יש לכם רכב ישן או משומש בלי ביטוח? מהרו לעשות ביטוח רכב על מנת להימנע מהסיכונים שיש בתאונה ומתשלום על נזקי גוף ורכוש ללא ביטוח רכב! בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את ביטוחי הרכב של חברות ביטוח רכב מובילות בארץ, מנועי השוואת מחירים, מידע רב וטיפים לבחירת חברות ביטוח רכב משתלמות שיוזילו לכם את עלות ביטוח הרכב בקלות! חברות ביטוח רכב שונות מתמחות בפוליסות שונות. ישנן חברות ביטוח רכב אצלן הכי כדאי לעשות ביטוח מקיף למשל, אבל ביטוח הצד ג' שלהן פחות טוב. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לדעת איזה חברות ביטוח רכב הכי טובות בכל תחום ולהוזיל בצורה משמעותית את תשלומי ביטוח הרכב השנתיים שלכן!

איזה ביטוח כדאי לעשות עבור נהג חדש - חברות ביטוח רכב

חברות ביטוח רכב שונות מציעות בדרך כלל ביטוחים אטרקטיביים דווקא לנהגים וותיקים. הכלל הידוע אצל חברות ביטוח רכב הוא שככל שגיל הנהג מבוגר יותר, כך הביטוח עבורו זול יותר. מדוע? מכיוון שנהגים חדשים עד גיל 24 נוטים לעשות יותר תאונות בשנים הראשונות לרישיון הנהיגה שלהם. חברות ביטוח רכב רבות מודעות לכך ומאפשרות כל מיני פתרונות יצירתיים לבטח בכל זאת נהגים חדשים, חיילים וכדומה תחת פוליסת הביטוח של הוריהם בדרכים שונות, כך שפוליסת הביטוח עבורם לא תייקר בהרבה את עלות ביטוח הרכב המשפחתי.

הפתרונות היצירתיים של חברות ביטוח רכב

חברות ביטוח רכב רבות נוקטות בשיטות שונות על מנת למשוך משפחות לבטח את כל בני המשפחה אצלן. יש היום מסלולים גמישים לביטוח לפי קילומטראז', ביטוח לפי ימים וכדומה. המטרה של חברות ביטוח רכב רבות בכך הוא לאפשר להורים להוסיף את הילד שלהם שנמצא בצבא ומגיע הביתה אחת לשבוע או שבועיים, לפוליסה בלי לשלם עבורו פרמיה מלאה. החייל או החייל המגיעים מהצבא בסופי השבוע יכולים לנהוג ברכב בשישי שבת וכדומה וההורים שכמובן רוצים שהם יהיו מבוטחים בצורה מלאה, יבטחו אותם רק עבור ימים אלה או לפי מספר הקילומטרים שהן נוהגים בחודש. שיטה זו תופסת גם עבור נהגים יותר מבוגרים כמובן, כל חברת ביטוח והדרכים שלה להגמיש אתת פוליסת ביטוח הרכב ולהפוך אותה זולה יותר עבור לקוח הקצה.

איזה סוגי ביטוח רכב יש לחברות ביטוח רכב

חברות ביטוח רכב מוציאות פוליסות ביטוח שונות כאשר 3 הביטוחים המרכזיים הם: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. כולנו מכירים את הביטויים הללו אך לא בטוח שכולם יודעים מה ההבדלים בין סוגי הביטוח השונים. ובכן ביטוח חובה, כשמו כן הוא: זהו ביטוח רכב שכל נהג חייב שיהיה לו כאשר הוא עולה על הכביש על כל רכב שהוא. הביטוח מתייחס אמנם לרכב אך צריך להתאים לנהג לפי גיל, סטטוס בריאותי וכדומה. ביטוח חובה מכסה את הנהג ברכב ואת מי שנמצא איתו ברכב או את מי שנמצא ברכב אחר המעורב בתאונה או הולכי רגל. ביטוח חובה מכסה רק על נזקי גוף אך לא על נזקי רכוש כלומר הוא אינו מכסה אתכם במקרה של תאונה עם נזק לרכב למשל, לא זה שלכם ולא זה של הנהג השני המעורב בתאונה. לשם כך הומצא הביטוח המקיף אשר מכסה אתכם מכל הכיווניים, גם את הנזק שייגרם לרכבכם חלילה בתאונה וגם ואת הנזק של הצד השני. כל ביטוח מקיף לפי רמת הכיסוי שלו מכסה את בעל הרכב מגניבות, נזקי מזג אוויר ועוד.

ביטוח צד ג' הוא סוג של ביטוח רזה וזול יותר המכסה את נזקי התאונה הנגרמים לרכב אבל רק לרכב של מי שהייתם מעורבים איתו בתאונה ולא הנזקים שייגרמו לרכב שלכם. כלומר אם תהיו מעורבים תאונה עם מישהו אחר ורכבכם יינזק, הביטוח לא ישתתף בהוצאות התיקון עבור רכבכם אלא רק עבור הוצאות התיקון שייגרמו לרכב השני המעורב בתאונה.

כל המידע, מחשבונים ומנועי השוואות בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

צריכים לבחור ביטוח רכב? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תהנו מכל המידע הרלוונטי, סוגי ביטוחים, ההבדלים בין הביטוחים השונים, פוליסות ביטוח חדשות במחירים משתלמים, השוואות, בדיקות ועוד! ביטוח רכב הוא ביטוח חשוב עבור כל נהג ובעיקר עבור משפחות בהן יש כמה נהגים ברכב. חברות הביטוח מתאימות את פוליסת הביטוח על הרכב להרכב המשפחה, גיל הנהגים על הרכב, הקילומטרים הממוצעים שבני המשפחה נוהגים על הרכב וכדומה. בדקו, השוו ומצאו את ביטוחי הרכב המשתלמים ביותר רק בפורטל הביטוחים הגדול של ישראל!

הנה 3 טיפים לנהג חדש

איזה מרגש זה להוציא רישיון נהיגה. הנער או הנערה הצעירים לא יכולים כבר לחכות לרגע בו יתחילו את שיעורי הנהיגה שלהם ויעלו על הכביש. אם הם רק היו יודעים שתוך זמן קצר מהר מאוד חוויית הנהיגה שכל כך מרגשת אותם תהפוך לעניין שגרתי ואפילו משהו מעיק שצריך לעשות יום אחרי יום, לעמוד בפקק בדרך לעבודה וכל חדוות הנהיגה תעלם עבורכם במוקדם או במאוחר... אבל עד שזה יקרה, הנה כמה טיפים לנהג החדש שיהפכו את חווית הנהיגה שלו נעימה ובטוחה כי חשוב לזכור: רכב הוא בסך הכל כלי להעביר אתכם מנקודה א' לנקודה ב' בצורה המהירה והבטוחה ביותר. אם אתם לא נהגי מרוצים מקצועיים אין סיבה שתתנהגו ככאלה... עלו על הכביש במטרה להגיע לאן שאתם רוצים ולרדת ממנו בבטחה.

  • שיעורי הנהיגה - אין ספק ששיעורי הנהיגה חשובים ביותר לכל מי שרוצה להוציא רישיון נהיגה. איכות המורה חשובה מאוד כמובן אבל צריך להבין שלכל נהג חדש יש את יכולות הנהיגה שלו ויש מי שהנהיגה באה להם בטבעיות (אולי הם היו הרבה פעמים בלונה פארק ונסעו על המכוניות המתנגשות...) ויש מי שמתקשים בכך יותר מאחרים. עשו כמה שיעורי נהיגה שאתם צריכים בלי להיות מושפעים מהלחץ החברתי של החברים שלכם שמתגאים בכך שעשו מעט שיעורי נהיגה לפני הטסט. עדיף להגיע מוכנים לטסט ולעבור בפעם הראשונה מאשר לקחת קצת שיעורים ולהיכשל בטסט...
  • הטסט - הדבר החשוב ביותר בטסט זה לשמור על קור רוח ולשדר ביטחון. אל תעשו משהו חדש פתאום באמצע הטסט שאף פעם לא עשיתם בשיעורי הנהיגה. הישמעו להוראות מורה הנהיגה לכם במדויק בשיעורי הנהיגה והישמעו לטסטר במדויק בטסט. על תתחכמו ועל תתבדחו יותר מדי אלא פשוט נסו להתרכז במטרה והיא: לעבור את הטסט! עשו כמה שיותר סימולציות של טסט בשיעורי הנהיגה האחרונים שלכם כך שתדעו בדיוק מה מצפה לכם בטסט וגם אם תיכשלו בטסט הראשון זכרו שזה לא סוף העולם. טסטרים לא נוטים להעביר בטסט הראשון נהגים שאינם בטוחים בעצמם ולא מפגינים יכולות נהיגה מספיק טובות אז קחו את זה בקלות ואל תצפו ליותר מדי בטסט הראשון.
  • החודשים הראשונים אחרי הוצאת הרישיון - הצלחתם להוציא רישיון נהיגה? מזל טוב! כל הכבוד! איזה כייף! עכשיו מתחיל ה'טסט' האמיתי... לנהוג ברכב עם מורה הנהיגה זה דבר אחד ולנהוג לבד זה דבר אחר, מה גם שעליכם לנהוג אך ורק עם מלווה בחודשים הראשונים שלאחר הוצאת הרישיון. אבל זהו, אין יותר דוושות כפולות בצד ליד הנהג או מורה לנהיגה שיסיט את ההגה כאשר אתם מתקרבים יותר מדי למדרכה או עומדים להתנגש ברכב אחר... עכשיו עליכם להפגין אחריות ובגרות ולזכור שהכביש הוא לא מקום למשחקים. הקפידו על התקנת שלט נהג חדש, הקפידו על נהיגה בטוחה בדיוק כפי שלימדו אתכם, הקפידו לשאת את רישיון הנהיגה, רישיון הרכב והביטוח. הדגש הוא על הקפדה. סגלו לעצמכם הרגלי נהיגה בטוחים ותרוויחו את החיים שלכם לכל החיים על ידי הימנעות מתאונות...

לנהוג בבטחה 24/7

כל נהג, לא רק נהג חדש, צריך בראש ובראשונה לדאוג לכך שהרכב שהוא נוהג עליו מבוטח. כל שנה עליכם לחדש את רישיון הרכב ולהעביר אותו טסט. בטסט יבחנו את מצב הרכב, הבלמים, ההגה, הפנסים, רמת זיהום האוויר ועוד אלמנטים בטיחותיים רבים שמטרתם לאפשר אך ורק לרכבים תקינים להיות על הכביש על מנת להפחית את כמות התאונות הנגרמות כתוצאה מכשלים ובעיות ברכב עצמו. חברות הביטוח מיחסות חשיבות רבה לא רק למצב הנהג אלא גם למצב הרכב כמובן. אם אתם רוצים להוזיל את עלות הביטוח הרכב דאגו שהוא יהיה במצב תקין וללא תאונות בעברו. דאגו שברכב יהיו מערכות הגנה חדשות החל מכריות אוויר, מערכות בלימה ABS וכל אלמנט אחר שיראה לחברות הביטוח שכדאי להן לבטח את הרכב שלכם ואתכם מכיוון שגם אתם וגם הרכב שלכם נמצאים ברמת סיכון נמוכה לביצוע תאונה. יש לכם נהג צעיר בבית? מצאו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל את הצעות ביטוח הרכב המשתלמות ביותר עבור נהגים חדשים ונהגים צעירים עד גיל 24. בדוק והשוו מחירים של חברות ביטוח דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל והוזילו את עלויות ביטוח הרכב שלכם!

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: כל המידע שאתם צריכים לדעת ביטוחי חיים, ביטוח בריאות, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרן פנסיה, משכנתא ועוד. הפורטל נותן לכם כלי השוואה ומידע רב וחשוב השווה לכם כסף אם תדעו כיצד להשתמש בו! אנו משלמים ביטוחים רבים מדי חודש וכל שנה וסכומים אלו מצטברים אלפי שקלים ועשרות אלפי שקלים במהלך החיים שלנו. הכרת הנושא והצלחה להוזיל את הפוליסות הללו אפילו באחוז אחד בודד, שוות הרבה כסף עבורנו!

אל תשלמו יותר ממה שאתם צריכים על ביטוח! מצאו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל את הצעות הביטוח המשתלמות ביותר בכל תחום והפכו את תשלומי הביטוח שלכם זולים יותר בלי להוריד מרמת הביטוח שאתם מקבלים בפוליסות הביטוח השונות.

מוזמנים להשאיר פרטים באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל ולקבל ישירות למייל הצעות ביטוח אטרקטיביות בכל תחומי הביטוח! גלשו עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל לקבל מידע מקיף וחשוב על כל סוגי הביטוחים וההשקעות הרלוונטיות בעתיד שלכם בין אם אתם שכירים, עצמאים, חיילים משוחררים, הורים צעירים או גמלאים. אין אדם שלא צריך ביטוח ואי אפשר לדעת מתי תתפוס אותנו תאונה או מחלה חלילה. בין אם זה ביטוח חיים, בריאות או ביטוח רכב – בעלות של כמה עשרות שקלים בודדים בלבד בכל חודש אתם יכולים ליצור לעצמכם רשת ביטחון כלכלית שתמנע מכם הוצאה גדולה בהרבה של אלפי שקלים במקרה שלתאונה, מחלה, פציעה או מוות או חלילה. בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל, דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261, www.2bit.co.il