איך לבחור את המשלוח המתוק המושלם לחג או לאירוע?

מציינים אירוע גדול ומשמעותי? או שדווקא החלטתם ללכת על הרכב מצומצם יותר ולחגוג רק עם התא המשפחתי? כך או אחרת, עליכם לדאוג להביא משהו מיוחד לאירוע ואין דבר מיוחד יותר ממשלוח מתוק. אין כמעט אדם בעולם שאינו אוהב שוקולד, צריך רק לדעת לבחור את המארז הנכון

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/04/21 14:41 ט באייר התשפא

איך לבחור את המשלוח המתוק המושלם לחג או לאירוע?
צילום: shutterstock

3 טיפים מנצחים לבחירת המארז המושלם

משלוח מתוק הוא מתנה נהדרת לכל מי שגר רחוק ורוצה להפתיע את האנשים הקרובים אליו. אבל כדי להפתיע באמת, כדאי בהחלט לעצור רגע ולחשוב איזה מארז יתאים לאירוע. קבלו את כל הטיפים לבחירת משלוחי שוקולד בירושלים שכל אחד אוהב:

1 .מתחילים מהבסיס ומתייעצים עם אחרים.

הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם בוחרים מארז שוקולד הוא מה המטרה שאתם רוצים להשיג. כך שאם מדובר במתנה קטנה לחברים קרובים שנועדה להביע הכרת תודה או סליחה, ניתן לבחור במארז צנוע וקטן יחסית. אבל אם אתם מחפשים משלוח מתוק לאירוע כדי לגרום לאפקט של "וואו" כדאי לבחור במשלוח גדול. והיום לא צריך ללכת רחוק כדי לבחור מארז. ניתן לגשת לאתר האינטרנט של פרחי גילה, לבחון את המארזים השונים המוצעים לכם ולבחור את המארז שנראה לכם מתאים. כמו כן, אם אתם לא בטוחים בבחירה, תמיד אפשר להתייעץ עם חברים הנמצאים בסביבתכם.

2 .שימו לב לעיצוב.

לא רק תכולת המארז חשובה למשלוח, אלא גם העיצוב שלו. ישנם מארזים המעוצבים במיוחד לסוג האירוע שאתם רוצים לציין. לדוגמה, אם רוצים לשלוח הפתעה נעימה לבן או בת הזוג לקראת יום האהבה, ניתן להזמין מארז מתוק בצורת לב הכולל לא רק שוקולד, אלא גם בקבוק יין ודובון קטן. ויש גם מארזים נייטרליים יותר המגיעים בקופסאות מהודרות ומתאימים לכל אחד.

3 .עד כמה אוהבים אצלכם שוקולד?

כאשר בוחרים משלוח מתוק, חשוב לשים לב שהוא כולל שוקולדים איכותיים מהשורה הראשונה כמו פררו רושה או שוקולדים של עלית, אבל לא רק. זיכרו כי יש אנשים שלא יכולים לחיות בלי שוקולד, ואחרים מעדיפים לטעום גם דברים אחרים. הרכב המארז משתנה בהתאם. ישנם מארזי שחיתות שוקולד הכוללים סוגים שונים של שוקולדים טעימים לשמחתם של כל אוהבי השוקולד. מנגד, קיימים מארזים מתוקים המשלבים לא רק שוקולדים, אלא גם בקבוק של יין ועוגיות ומתאימים יותר לכל אוהבי הגיוון.

משלוח מתוק – לאילו אירועים זה מתאים?

משלוחים מתוקים מתאימים לכל סוגי האירועים שאתם יכולים לחשוב עליהם. ניקח לדוגמה אירוע משמעותי כמו מסיבת אירוסין או חתונה. בני הזוג ישמחו להתחיל את הפרק החדש בחייהם עם משהו מתוק בפה. אירועים משמעותיים נוספים שלהם מתאים להזמין משלוח שוקולד הם מסיבות בר מצווה ובת מצווה. כידוע, הילדים אוהבים מאוד מתוק, ואם במהלך חיי היום יום ההורים לא בדיוק מרשים להם להתפנק בשוקולדים, הרי שביום המיוחד בחייהם שבו הם הופכים מילדים למתבגרים ולאחראיים יותר, הכול מותר.

כמובן, משלוחים מתוקים מיועדים גם לאירועים קטנים יותר בחיים. לא מוכרחים לחכות לאירוע גדול ומשמעותי כדי לשמח את האנשים שאתם אוהבים. ניתן, למשל, להזמין משלוח מתוק למשפחה לקראת שבת או חג, ולהוסיף לה קינוח לארוחות המשפחתיות. המשלוח המתוק מתאים גם לאדם שחזר לביתו לאחר אשפוז ממושך בבית החולים, ליולדת או למי שרוצה להביע רגש כלשהו לאדם הקרוב דוגמת אהבה, הכרת תודה או בקשת סליחה. המארז המתוק מוסיף טעם לחיים, ולכן הוא כל כך אהוב ומבוקש.