השוואת ביטוח רכב ב-2021 – כך עושים זאת

כבר שנים שאתם לקוחות קבועים של אותה חברת ביטוח? אולי הגיע הזמן לעשות ריענון קטן ולמצוא חברת ביטוח חדשה לרכב שתציע לכם יותר אפשרויות בפחות כסף

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/04/21 12:43 כו בניסן התשפא

השוואת ביטוח רכב ב-2021 – כך עושים זאת
צילום: FREEPIK

כבר שנים שאתם לקוחות קבועים של אותה חברת ביטוח? אולי הגיע הזמן לעשות ריענון קטן ולמצוא חברת ביטוח חדשה לרכב שתציע לכם יותר אפשרויות בפחות כסף.

ביטוח לרכב הוא דבר חשוב מאוד שיש לרכוש לפני שעולים עם הרכב החדש על הכביש. פוליסת ביטוח הרכב היא חוזה מחייב לכל דבר ועניין, וחשוב שנדע ונכיר את כל השירותים שחברות הביטוח מציעות לנו.

השוואת ביטוחי רכב היא הכרחית בשנים האחרונות, משום שחברות הביטוח משנות את התעריפים שלהן על בסיס קבוע פעם בחודש לערך. כדי שנוכל להיות מעודכנים בתעריפים החדשים ובשירותים שכל חברת ביטוח מציעה, חשוב מאוד לבצע השוואת ביטוחי רכב לפני שרוכשים אחת.

 

ממה מורכב תעריף ביטוח הרכב ?

ביטוח החובה הוא ביטוח שמוגדר כחובה בחוק. אסור לנו לנסוע מטר אחד ברכב שלנו מבלי שעשינו ביטוח חובה. הביטוח מכסה את כל נזקי הגוף של האנשים שהיו מעורבים בתאונה (גם לרכב עומד מומלץ לבצע ביטוח חובה למקרה שחלילה יגרם נזק לעובר אורח). חוזי ביטוח החובה הם חוזים אחידים ואין הבדל גדול מידי בין הכיסויים, כך שיש לשים לב למחיר שחברות הביטוח מציעות לכם עבור ביטוח החובה.

ביטוח מקיף מכסה כל דבר בכפוף לפוליסה. הביטוח מכסה פגיעות רכוש מסיבות שונות. מומלץ לעשות ביטוח מקיף רק אם עלות הרכב שבבעלותכם הוא גבוה ושווה את סכום דמי הביטוח. ביטוח מקיף כולל בתוכו גם את ביטוח צד ג'. כמו כן, נהגים צעירים נחשבים ככאלה עם סיכון גבוה לתאונות ולכן כשמדובר בנהג חדש, מומלץ לבטח אותו  גם בביטוח מקיף וגם בביטוח צד ג'. 

ביטוח צד ג' הוא איננו מחייב, אך דווקא עבור בעלי רכבים בעלי ערך נמוך יחסית הביטוח הזה הוא מצוין. הביטוח מכסה פגיעה ברכוש של מי שהתנגשתם בו במקרה של תאונה. ההבדלים השונים בין כיסויי חברות הביטוח הם סכום הכיסוי המקסימלי וסכום ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה.

חברות ביטוח רבות מציעות בנוסף לשלושת הכיסויים האלו, כיסויי רשות שונים כמו למשל ביטוח שמשות, "חדש תמורת ישן", ביטוח גרר, רכב חלופי שמקבלים במקום הרכב שלכם במקרה של גנבה למשל ועוד כיסויים רבים.   

 

כמה כל זה עולה ?

שאלה מצוינת וחשובה. עלינו להבין שהמחירים של דמי הביטוח לרכב שונים מחברה לחברה, והחברות משנות את התעריפים שלהן בדרך כלל פעם בחודש. כך שחשוב מאוד לבצע השוואות דמי ביטוח באופן רציף לפני שקונים ביטוח לרכב.

טיפ: כדאי לבחור בביטוח החובה הזול ביותר מבין החברות שבדקתם, מכיוון שכל חוזה בביטוחי החובה זהים. כעת עליכם לבחון אילו כיסויים נוספים חשובים לכם ולא תרצו לוותר עליהם.

 

איך מבצעים השוואת ביטוח רכב ?

לביצוע השוואות מחירים בחברות הביטוח השונות יש כמה דרכים; בדרך כלל לכל חברה יש שירות מכירות טלפוני עם סוכן או נציג מכירות, שבעזרתו תוכלו לקבל את כל הצעות המחיר שהחברה מציעה לביטוח הרכב. היתרון הוא שקיים מענה אנושי שתוכלו להתמקח אתו על המחיר כמו ישראלים טובים.

דרך נוספת ומוצלחת לא פחות היא אתרי האינטרנט והחברות השונות שעושות עבורכם את ההשוואה. חברת Wobi למשל, היא חברה להשוואת ביטוחים המובילה בישראל.

 

אז איך זה עובד?

עליכם להבין את כל המשתנים המרכיבים את ביטוח הרכב; סוג הרכב, שנת הייצור שלו, כמות הנהגים, גיל הנהג, ותק רישיון הנהיגה, עבר ביטוחי ועוד. כל המשתנים האלו הכרחיים כדי ליצור עבורכם את ביטוח הרכב המושלם לו אתם זקוקים.

לאחר שהזנתם את כל הנתונים בדף המיועד לכך, Wobi יעניק לכם את כל ההצעות שהם מצאו תוך פחות מ2 דקות. Wobi ישוו עבורכם את כל סוגי ביטוחי הרכב ויציגו בפניכם עד 9 הצעות שונות לביטוחי רכב.

Wobi היא הדרך הקלה ביותר לקבל את ההחלטה הנכונה עבור ביטוח הרכב שלכם.