יש לך אתר אינטרנט אבל אתה לא רואה מכירות? זה הסיבה לכך!

השתכנעתם שכדאי לכם להקים אתר מכירות, השקעתם סכומים ניכרים על עיצוב האתר, בניית האתר וכמובן גם הזנת המוצרים הראשונים לאתר. אבל מאז אין כלום. ובכן יש בעיה וכדאי מאוד לפתור אותה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/03/21 16:20 יח באדר התשפא

יש לך אתר אינטרנט אבל אתה לא רואה מכירות? זה הסיבה לכך!
צילום: shutterstock

השתכנעתם שכדאי לכם להקים אתר מכירות, השקעתם סכומים ניכרים על עיצוב האתר, בניית האתר וכמובן גם הזנת המוצרים הראשונים לאתר. אבל מאז אין כלום. דממה. אף אחד לא מבקר או קונה באתר? ובכן יש בעיה וכדאי מאוד לפתור אותה.

חברות פיתוח אתרים נוטות להתמקד רק בשלב הראשון בתהליך ארוך שנקרא מכירות און ליין. הם בונות אתר יפה שמציג מוצרים בצורה נאה ואכן עומדים בכל ההתחייבויות שלהם. אך, מרגע שהאתר באוויר (אלא אם הם מעניקים שירותי שיווק..) אתם כבר לא מעניינם. הם המשיכו הלאה ללקוח הבא.

משכך, עליכם לקחת פיקוד ולהוביל 2 תהליכים פשוטים:

  1. ניהול אתר – אתם או מי מטעמכם צריכים לנהל את האתר באופן שוטף!
  2. שיווק אתר – אתם או מי מטעמכם צריכים להתחיל להניע גולשים לאתר!

בהיעדר שני פעולות אלו, לא ניתן לצפות למכירות. וזה בדיוק מה שאתם חווים כעת.

למה זה כך? ובכן, דמיינו שאתם מחזיקים בחנות יפה במיוחד, עם תאורה מרשימה, מדפים מצוחצחים, קופה חדשה אבל המדפים ריקים ולא מסודרים והחנות עצמה נמצאת הרחק מהרחוב הראשי, בתוך סמטה צרה ואף אחד לא יודע על קיומכם..

כך הדבר גם באינטרנט, המדפים באתר צריכים להיות מלאים בכל טוב ומסודרים בצורה הגיונית ונוחה (ניהול אתרים). כמו כן, אנחנו צריכים לתלות שלטים (פרסומות) ואו לסלול כבישים שיאפשרו לגולשים להגיע לחנות שלנו (קידום אורגני).

הפתרון המושלם לשני בעיות אלו

מאחר ורוב בעלי האתרים לא יודעים לעשות זאת עצמאית, הפתרון הטוב ביותר הנו למצוא ספק שירותים שמתפקד הן כמוכר, הן כמסדר מדפים, הן כסולל כבישים והן כמחזיק שלטים המכווינים את כולם לאתר.

השירות היחיד שכולל את מלוא המענה לדרישות שלכם הנו שירות בשם ניהול אתרים. במסגרת שירותים אלו, אתם בעצם לא צריכים לעשות כלום בכל הקשור לאתר עד לקבלת ההזמנות עצמם. כלומר, רק כאשר מתקבלת הזמנה במייל לאחר תשלום, רק אז אתם תידרשו לגשת למוצר, לארוז אותו יפה ולשלוח ללקוח.

במסגרת שירותי ניהול אתרים אתם בעצם זוכים לעובד קבוע עם תקשורת רציפה אשר עושה עבורכם כל בקשה שעולה בראשכם ובזמן מהיר במיוחד. אמנם מנהל אתרים אינו יושב בחנות הפיזית שלכם אך באמצעות שיטות עבודה מסודרות ביכולתו להגיע לרף שירות מעולה ולהפתיע אתכם לטובה.

לאיזה תוצאות לצפות?

צריך להגיד ביושר שגם כאשר האתר מנוהל בצורה מוקפדת ומעולה, יש משתנים נוספים שקובעים אם יהיו מכירות בפועל ובאילו היקפים מדובר. המשתנים הם כמובן חומרי הגלם של מנהל האתרים:

  • תמונות המוצרים – אילו תמונות ניתן להציג באתר המכירות?
  • מחירי המוצרים – מה המחירים שלכם ביחס למתחרים בשוק?

במידה וביכולתכם לספק תמונות טובות ומחירים הוגנים, יהיו מכירות ובזמן קצר למדי. לעומת זאת, במידה ואתם יקרים מידי ואו התמונות באיכות ירודה, העבודה של מנהל האתרים קשה שבעתיים ותידרשו לסבלנות רבה יותר.

המאמר נכתב בשיתוף WEmanage ניהול אתרים החברה המובילה בישראל לניהול אתרי אינטרנט.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן